Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція очисних споруд смт. Демидівка по вул. П. Орлика, 2а, Демидівського району, Рівненської області
Очікувана вартість
7 553 589,20 UAH
UA-2020-09-22-000391-b 6aac4bcf18cc4f0f9425141901d31ad9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 08:48
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 11:41
Очікувана вартість: 7 553 589,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 767,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37760 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова закупівлі - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція очисних споруд смт. Демидівка по вул. П. Орлика, 2а, Демидівського району, Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35200, Україна, Рівненська область, смт. Демидівка, Демидівський район, вул. П. Орлика, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Реконструкція очисних споруд смт. Демидівка по вул. П. Орлика, 2а, Демидівського району, Рівненської області Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "УКРБІОТАЛ-МОНТАЖ" 7 380 156,00
UAH з ПДВ
6 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГНЕЗАХИСНІ СИСТЕМИ» 7 240 601,61
UAH з ПДВ
7 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" 7 552 110,02
UAH з ПДВ
7 514 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 17:40
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:39
3.6.1. Договірна ціна.pdf
08 жовтня 2020 17:39
3.5.1.1. Довідка МТБ.pdf
08 жовтня 2020 17:39
5.1. Ліцензія АВК.pdf
08 жовтня 2020 17:39
3.1. Статут 2020.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 10:13
Електронний підпис
08 жовтня 2020 10:11
демидівка очисні.pdf
08 жовтня 2020 10:11
дц.7z

Публічні документи

30 жовтня 2020 10:00
Електронний підпис
30 жовтня 2020 09:59
Коштрис ч. 2.rar
30 жовтня 2020 09:59
Кошторис ч. 1.rar
30 жовтня 2020 09:59
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 09:59
Кошторис ч. 3.rar
30 жовтня 2020 09:59
527.rar
29 жовтня 2020 10:54
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:54
Довідки ст.17.pdf
29 жовтня 2020 10:54
ДПІ.rar
08 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:22
17. Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 16:22
15. Трудові 3.rar
08 жовтня 2020 16:22
14. Трудові 2.rar
08 жовтня 2020 16:22
13. Трудові 1.rar
08 жовтня 2020 16:22
12. Субпідрядник .rar
08 жовтня 2020 16:22
11. накази, ЦПУ .rar
08 жовтня 2020 16:22
10. Кошторис ч. ІІ.rar
08 жовтня 2020 16:22
9. Кошторис ч. 1.rar
08 жовтня 2020 16:22
6. Дозвільні ТЗ.rar
08 жовтня 2020 16:22
4. Довідки.rar
08 жовтня 2020 16:22
3. дипломи .rar
08 жовтня 2020 16:22
Лiцензiя_скан.pdf
08 жовтня 2020 16:22
довідка покриття рах..pdf
08 жовтня 2020 16:22
Лiцензiя.zip
08 жовтня 2020 16:22
Довiренiсть_скан.pdf
08 жовтня 2020 16:22
Довiренiсть_Рижий.zip
08 жовтня 2020 16:22
виписка.pdf
08 жовтня 2020 16:22
Гарантия_7223.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "УКРБІОТАЛ-МОНТАЖ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГНЕЗАХИСНІ СИСТЕМИ»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "УКРБІОТАЛ-МОНТАЖ"
#35842075
Відхилено 6 540 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 21:29
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГНЕЗАХИСНІ СИСТЕМИ»
#39219410
Рішення скасоване 7 100 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 11:50
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГНЕЗАХИСНІ СИСТЕМИ»
#39219410
Відхилено 7 100 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 21:20
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"
#31830396
Переможець 7 514 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 09:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"
#31830396
7 514 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2023 10:18
ДУ 5 до Договору підряду 39.pdf зміни до договору
13 грудня 2023 10:17
Електронний підпис укладений
25 листопада 2022 08:50
ду 4 до 39.PDF зміни до договору
25 листопада 2022 08:49
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 15:34
прок.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 15:29
Ду 3 до дог 39.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 15:29
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 12:35
Д.у.2 П.Орлика_смт Демидівка.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 12:34
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 13:35
договір підряду укладений
03 листопада 2020 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв'язку з недостатнім фінансуванням об'єкту у 2021 році, що не дозволяє виконати взяті на себе зобов'язання Замовником.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до рішення Рівненської обласної ради від 12.11.2021 року № 341 «Про внесення змін до обласного бюджету Рівненської області на 2021 рік»
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у зв'язку з затримкою фінансування у замовника
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML