Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування офісної техніки - Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 50310000-1
Очікувана вартість
730,00 UAH
UA-2020-09-22-000318-a 269822cd7b01430eba2b9bed40c97642
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хміляр Роман Романович

+380323130489 cpmsd2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Городоцький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Городоцької районної ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 40626575
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., місто Городок, вул. Львівська, 3
Контактна особа: Хміляр Роман Романович
+380323130489
cpmsd2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Категорія замовника: підприємства, установи, організації зазначені у п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження: 81500, вул.Львівска, 3, м.Городок, Львівська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 730UAH без ПДВ
Послуги з технічного обслуговування офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Львівська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться на умовах післяоплати у безготівковій формі. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

23 вересня 2020 08:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Козоріз І М
#2558506392
Переможець 730,00
UAH
23 вересня 2020 09:40

Документи

23 вересня 2020 09:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 09:42
Договір 139 укладений
23 вересня 2020 09:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з технічного обслуговування офісної техніки 1 послуга 730,00
UAH