Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ВЕСТА" М. СВІТЛОДАРСЬКА |
Код ЄДРПОУ: | 33225303 |
Місцезнаходження: | 84792, Україна , Донецька обл., Світлодарськ, Бахмутський район, м. Світлодарськ, вул. Енергетиків, буд. 90 |
Контактна особа: |
Вовчак Богдан Олегович +380951728877 vovcakbogdan@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2020 20:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2020 21:30 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2020 11:56 |
Очікувана вартість: | 540 083,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2020 20:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2020 20:11 |
Проект договору.docx | |
21 вересня 2020 20:11 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-02-000003 ● 4fba3a446238449992d37d6d1c24faf7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2020 09:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.10.2020 № 49
м. Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління від 30.10.2020 № 49
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. Комунальне підприємство "ВЕСТА" М. СВІТЛОДАРСЬКА UA-2020-09-21-013126-b 21.09.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись вимогами статті 11 та 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням КП «ВЕСТА» від 23.04.2020 № 71 У зв’язку з неможливістю усунення порушень у процесі проведення закупівлі UA-2020-09-21-013126-b що, виявлені при проведенні моніторингу Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області з метою здійснення заходів, щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи передбачені частиною 1 статті 32 Закону, а саме: Проведеним моніторингом встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: в пункті 4 розділу IV та в Додатку 5 «Проект Договору» не зазначено порядок змін умов Договору чим порушено вимогу пункту 8 частини другої статті 22 Закону; в пункті 1 розділу IV не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій чим порушено вимогу пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Пиринський Д.М. установлено її не відповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме: - не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Учасником надано Довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази від 06.10.2020 № 3, в якій зазначено зокрема перелік власного обладнання. Паспортів, або інструкцій, або сертифікатів на вказане в Довідці обладнання учасником ФОП Пиринський Д.М. не надано, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника; - не надано в складі тендерної пропозиції: письмову згоду (у довільній формі) з проектом договору та порядком змін його умов; довідку в довільній формі, що до учасника не застосовано санкції згідно із Законодавством України, що не відповідає вимогам пункту 1.1 Розділу ІІІ тендерної документації; - не підтверджено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. На вимогу пункту 1.1 Розділу ІІІ тендерної документації не надано технічну специфікацію відповідно Додатку 4, в якої зокрема зазначено гарантійний строк 1 рік на виконані послуги. Відповідно до пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ФОП Пиринський Д.М., як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Також, за результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Пиринський Д.М., що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та складає 7 робочих днів. Рішення про подовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовником в електронній системі закупівель не опубліковане. ВИРІШИВ : 1. Відмінити закупівлю UA-2020-09-21-013126-b з підстави, що передбачена частиною 1 статті 32 Закону, а саме: - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 2. Оприлюднити у електронній системі закупівель інформацію щодо рішення про відміну тендеру з урахуванням вимог частини 7 статті 32
2020-11-06 18:16:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто
Порушення усунуто
2020-11-09 10:03:25
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПИРИНСЬКИЙ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ |
505 130,68
UAH з ПДВ
|
505 130,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАНДОРА-2007" |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
540 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПИРИНСЬКИЙ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ #2785103313 |
Переможець |
505 130,68
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2020 21:58
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2020 19:35 |
Кінець періоду оскарження: | 17 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 17 листопада 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель |
06 листопада 2020 19:35
|
Електронний підпис |
06 листопада 2020 19:24
|
Протокол відміни торгів |