Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт трубопроводу водовідведення та теплопостачання у м. Світлодарськ
Очікувана вартість
540 083,00 UAH
UA-2020-09-21-013126-b aba522318a824ae2aa82bdc370108bd5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовчак Богдан Олегович

+380951728877 vovcakbogdan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ВЕСТА" М. СВІТЛОДАРСЬКА
Код ЄДРПОУ: 33225303
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., Світлодарськ, Бахмутський район, м. Світлодарськ, вул. Енергетиків, буд. 90
Контактна особа: Вовчак Богдан Олегович
+380951728877
vovcakbogdan@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 20:10
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 21:30
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 11:56
Очікувана вартість: 540 083,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 роб
Поточний ремонт трубопроводу водовідведення та теплопостачання у м. Світлодарськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84792, Україна, Донецька область, м. Світлодарськ, м. Світлодарськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 20:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 20:11
Проект договору.docx
21 вересня 2020 20:11
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-02-000003 ● 4fba3a446238449992d37d6d1c24faf7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2020 09:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
30.10.2020 № 49
м. Маріуполь

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління від 30.10.2020 № 49
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. Комунальне підприємство "ВЕСТА" М. СВІТЛОДАРСЬКА UA-2020-09-21-013126-b 21.09.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись вимогами статті 11 та 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням КП «ВЕСТА» від 23.04.2020 № 71 У зв’язку з неможливістю усунення порушень у процесі проведення закупівлі UA-2020-09-21-013126-b що, виявлені при проведенні моніторингу Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області з метою здійснення заходів, щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи передбачені частиною 1 статті 32 Закону, а саме: Проведеним моніторингом встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: в пункті 4 розділу IV та в Додатку 5 «Проект Договору» не зазначено порядок змін умов Договору чим порушено вимогу пункту 8 частини другої статті 22 Закону; в пункті 1 розділу IV не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій чим порушено вимогу пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Пиринський Д.М. установлено її не відповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме: - не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Учасником надано Довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази від 06.10.2020 № 3, в якій зазначено зокрема перелік власного обладнання. Паспортів, або інструкцій, або сертифікатів на вказане в Довідці обладнання учасником ФОП Пиринський Д.М. не надано, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника; - не надано в складі тендерної пропозиції: письмову згоду (у довільній формі) з проектом договору та порядком змін його умов; довідку в довільній формі, що до учасника не застосовано санкції згідно із Законодавством України, що не відповідає вимогам пункту 1.1 Розділу ІІІ тендерної документації; - не підтверджено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. На вимогу пункту 1.1 Розділу ІІІ тендерної документації не надано технічну специфікацію відповідно Додатку 4, в якої зокрема зазначено гарантійний строк 1 рік на виконані послуги. Відповідно до пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ФОП Пиринський Д.М., як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Також, за результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Пиринський Д.М., що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та складає 7 робочих днів. Рішення про подовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовником в електронній системі закупівель не опубліковане. ВИРІШИВ : 1. Відмінити закупівлю UA-2020-09-21-013126-b з підстави, що передбачена частиною 1 статті 32 Закону, а саме: - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 2. Оприлюднити у електронній системі закупівель інформацію щодо рішення про відміну тендеру з урахуванням вимог частини 7 статті 32

2020-11-06 18:16:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
  4. Порушення строків розгляду тендерної пропозиції

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто

Порушення усунуто

2020-11-09 10:03:25

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПИРИНСЬКИЙ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ 505 130,68
UAH з ПДВ
505 130,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАНДОРА-2007" 540 000,00
UAH з ПДВ
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 20:15
Електронний підпис
30 жовтня 2020 20:14
довідка мвс 30-10.zip
28 жовтня 2020 20:22
Електронний підпис
28 жовтня 2020 20:21
довідка дфс 28-10.pdf
24 жовтня 2020 05:20
Довідка НАЗК 22-10.zip
24 жовтня 2020 05:20
довідка дфс 23-10.pdf
06 жовтня 2020 22:08
Електронний підпис
06 жовтня 2020 22:08
ДФС СПІВВИКОНАВЦІ.pdf
06 жовтня 2020 22:08
кв 2 2019.pdf
06 жовтня 2020 22:08
сертификат_Еременко.pdf
06 жовтня 2020 22:08
дц с додатками.pdf
06 жовтня 2020 22:08
Проект договору.pdf
06 жовтня 2020 22:08
УГОДА СПІВВИКОНАВЦІ.pdf
06 жовтня 2020 22:08
Схема виконання робіт.pdf
06 жовтня 2020 22:08
ТП.pdf
06 жовтня 2020 22:08
39.imd
06 жовтня 2020 22:08
посвідчення віра.pdf
06 жовтня 2020 22:08
4._ВИПИСКА_EДР.pdf
06 жовтня 2020 22:08
2._Вира_статут.pdf
06 жовтня 2020 22:08
витяг ЕП пиринский 17-08.pdf
06 жовтня 2020 22:08
кв 2 полгода 2020.pdf
06 жовтня 2020 22:08
довідка поноваження.pdf
06 жовтня 2020 22:08
довідка ВІРА ст 17 1.pdf
06 жовтня 2020 22:08
довідка МТБ ст 16.pdf
06 жовтня 2020 22:08
декларацыя 2019.pdf
06 жовтня 2020 22:08
довідка Додаток 7.pdf
06 жовтня 2020 22:08
декларацыя полгода 2020.pdf
06 жовтня 2020 22:08
довідка ВІРА ст 17 2.pdf
06 жовтня 2020 22:08
8.Паспорт_Воронцов_I._М.pdf
06 жовтня 2020 22:08
7._Протокол_учред_1I19.pdf
06 жовтня 2020 22:08
акт прихованих.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПИРИНСЬКИЙ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАНДОРА-2007"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПИРИНСЬКИЙ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#2785103313
Переможець 505 130,68
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 21:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 21:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПИРИНСЬКИЙ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#2785103313
505 130,68
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 19:35
Кінець періоду оскарження: 17 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 17 листопада 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
06 листопада 2020 19:35
Електронний підпис
06 листопада 2020 19:24
Протокол відміни торгів