Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель Головного управління ДПС у Львівській області з прибудинковою територією
Очікувана вартість
828 400,00 UAH
UA-2020-09-21-012031-b ff18d9f8125d4ec1b3d87bd81e6483e7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Качинський

+380322973977 tender_dpslo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43143039
Місцезнаходження: 79003, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Стрийська, буд. 35
Контактна особа: Дмитро Качинський
+380322973977
tender_dpslo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 15:34
Очікувана вартість: 828 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 142,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель Головного управління ДПС у Львівській області з прибудинковою територією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79003, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стрийська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки здійснюються Замовником не пізніше 10 числа наступного місяця на підставі актів виконаних робіт (наданих послуг) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 17:35
Тендерна документація_нова редакція.docx
02 жовтня 2020 17:35
Рішення про внеcення змін.docx
25 вересня 2020 17:37
Рішення про внеcення змін.docx
21 вересня 2020 16:55
Технічна специфікація.docx
21 вересня 2020 16:55
Проєкт договору.docx
02 жовтня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 17:35
Тендерна документація_нова редакція.docx
25 вересня 2020 17:37
Тендерна документація_нова редакція.docx
21 вересня 2020 16:55
Тендерна документація.docx
02 жовтня 2020 17:35
Рішення про внеcення змін.docx
25 вересня 2020 17:37
Рішення про внеcення змін.docx
21 вересня 2020 16:55
Технічна специфікація.docx
21 вересня 2020 16:55
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідності у тендерній документації
Дата подання: 23 вересня 2020 15:03
Дата відповіді: 24 вересня 2020 12:51
Добрий день! Пунктом 3.4. «Забезпечення цінової пропозиції» Розділу 3 тендерної документації передбачено: «2.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зокрема, гарантія має містити: дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – “тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету магнітно-резонансної томографії у складі відділення невідкладної допомоги КНП «8-а міська клінічна лікарня м.Львова» на вул. В.Навроцького, 23»» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація);». Назва тендерної документації не відповідає її справжній назві у цій закупівлі, а тому потребує корегування. Окрім того, нумерація пунктів і підпунктів вищезгаданого пункту 3.4. «Забезпечення цінової пропозиції» є невірною, у тому числі і неправильними є посилання на конкретні пункти і підпункти у його тексті. Викладене створює реальні перешкоди у правильному оформленні учасником закупівлі своєї пропозиції, у т.ч. і банківської гарантії. Просимо усунути згадані невідповідності у законодавчо встановлений спосіб.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Замовником буде внесено зміни до тендерної документації та усунуто невідповідності.
Місячна вартість чи вартість на весь період.
Дата подання: 24 вересня 2020 16:41
Дата відповіді: 28 вересня 2020 11:09
Доброго дня.Сума у 828 400 грн це вартість послуг за місяць чи за весь період , тобто 2 місяці (листопад-грудень)? Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Це очікувана вартість закупівлі до кінця 2020 року.
дискримінаційна вимога тендерної документації
Дата подання: 25 вересня 2020 10:45
Дата відповіді: 28 вересня 2020 11:11
Шановний Замовнику! Підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати в складі пропозиції: «Інформаційна довідка довільної форми щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, а саме: інформація про наявність інвернтару, складського приміщення для зберігання інвентару, приміщення для проведення нарад-інструктажів персоналу та необхідної кількості техніки для прибирання снігу, а саме: машина для вивезення сміття та екскаватора для прибирання снігу.». На нашу думку, такої спецтехніки як екскаватор для прибирання снігу не існує, є звичайний екскаватор (грейдер тощо), за допомогою якого можна виконувати будь-які роботи, пов’язані з будівництвом. Загалом ця техніка призначена для проведення дорожніх робіт (дорожня техніка), а тому включення екскаватора у перелік обладнання та матеріально - технічної бази у цій закупівлі суперечить визначеному Вами предмету закупівлі і є явно дискримінаційною вимогою. Окрім того, прибирання снігу відноситься до послуг за ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу, а Вами оголошено тендер за ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги із технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель Головного управління ДПС у Львівській області з прибудинковою територією). Окремо слід зауважити, що у разі значних снігопадів (що нечасто спостерігається останніми роками), для переможця торгів не буде проблемою залучити екскаватор місцевої дорожньої організації для термінового прибирання снігу на прибудинковій території будь-якого з об’єктів ГУ ДПС у Львівській області. До того ж, з прибиранням від снігу прибудинкової території кожного з Ваших об’єктів, на нашу думку, успішно впорається звичайна снігоприбиральна машина. З огляду на викладене, просимо вилучити дискримінаційну вимогу тендерної документації, викладену у підпункті 1.1. пункту 1 Додатку 1, щодо наявності у учасника торгів екскаватора для прибирання снігу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником було внесено зміни до тендерної документації в цій частині.
уточнення по кваліф критерію
Дата подання: 25 вересня 2020 18:25
Дата відповіді: 28 вересня 2020 11:34
Шановний Замовнику! Підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати в складі пропозиції: «Інформаційна довідка довільної форми щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, а саме: інформація про наявність інвернтару, складського приміщення для зберігання інвентару, приміщення для проведення нарад-інструктажів персоналу та необхідної кількості техніки для прибирання снігу, а саме: машина для вивезення сміття та екскаватора (або аналогічного транспортного засобу) для прибирання снігу. Просимо пояснити, по-перше: чи не буде порушенням цієї вимоги надання у складі пропозиції інформації про наявність у учасника снігоприбиральної машини, адже вона хоча і не відноситься до транспортних засобів, але спеціально пристосована для прибирання снігу, по-друге: якщо учасник надасть у складі пропозиції інформацію про орендований екскаватор з додаванням договору оренди, то чи не потягне це за собою відхилення його пропозиції у цій частині. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. 1. Надання у складі пропозиції інформації про наявність в учасника снігоприбиральної машини не буде порушенням вимог тендерної документації. 2. Якщо учасник надасть у складі пропозиції інформацію про орендований екскаватор з додаванням договору оренди, то це не потягне за собою відхилення його пропозиції у цій частині, адже техніка може бути як власною, так і орендованою.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ ФАСІЛІТІС" 814 999,00
UAH з ПДВ
810 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВОЛОСКО ОЛЕКСАНДРА ПЕТРІВНА" 827 000,00
UAH з ПДВ
814 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 18:04
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:02
Ст. 17.pdf
09 жовтня 2020 18:02
Статистика.pdf
09 жовтня 2020 18:02
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
09 жовтня 2020 18:02
Dovirenist Davidchuk.zip
09 жовтня 2020 18:02
Тех паспорт 1.jpg
09 жовтня 2020 18:02
Техпаспорт 2.jpg
09 жовтня 2020 18:02
Довідка МТБ.jpg
09 жовтня 2020 18:02
204576_ГР_2883_20 000.ZIP
09 жовтня 2020 18:02
спецформа.rar
09 жовтня 2020 18:02
Довкілля.pdf
09 жовтня 2020 18:02
Достовірна інформація.pdf
09 жовтня 2020 18:02
Аналогічний.pdf
09 жовтня 2020 18:02
TА¦-¦¬¦Ж¦-¦- (4).pdf
09 жовтня 2020 18:02
Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 18:02
Довідка форма.pdf
09 жовтня 2020 18:02
TА¦-¦¬¦Ж¦-¦- (6).pdf
09 жовтня 2020 18:02
Технічне завдання.pdf
09 жовтня 2020 18:02
4 (1).pdf
09 жовтня 2020 18:02
Цінова Пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 18:02
Статут.pdf
09 жовтня 2020 18:02
TА¦-¦¬¦Ж¦-¦- (9).pdf
09 жовтня 2020 18:02
Рішення Засновника.pdf
09 жовтня 2020 18:02
TА¦-¦¬¦Ж¦-¦- (5).pdf
09 жовтня 2020 18:02
витяг єдр new.pdf
09 жовтня 2020 18:02
Наказ.pdf
09 жовтня 2020 18:02
TА¦-¦¬¦Ж¦-¦- (3).pdf
09 жовтня 2020 18:02
TА¦-¦¬¦Ж¦-¦- (1).pdf
09 жовтня 2020 18:02
TА¦-¦¬¦Ж¦-¦- (2).pdf
09 жовтня 2020 18:02
Лист відгук.pdf
09 жовтня 2020 18:02
Персональні дані.pdf
09 жовтня 2020 18:02
Витяг Єдиний.pdf
09 жовтня 2020 18:02
акти.pdf
09 жовтня 2020 18:02
Bankivska Licenzia.zip
09 жовтня 2020 18:02
TА¦-¦¬¦Ж¦-¦- (7).pdf
09 жовтня 2020 18:02
Працівники.pdf
09 жовтня 2020 18:02
Опис.pdf
09 жовтня 2020 18:02
3_compressed.pdf
09 жовтня 2020 18:02
Covid19.pdf
09 жовтня 2020 18:02
1_compressed.pdf
09 жовтня 2020 18:02
2_compressed.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:44
реєстрація1.jpg
09 жовтня 2020 16:44
реєстрація 2.jpg
09 жовтня 2020 16:44
Паспорт4.jpg
09 жовтня 2020 16:44
паспорт2.jpg
09 жовтня 2020 16:44
паспорт.jpg
09 жовтня 2020 16:44
паспорт 3.jpg
09 жовтня 2020 16:44
Достовірність.pdf
09 жовтня 2020 16:44
довідка довкілля.jpg
09 жовтня 2020 16:44
демпінгування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ ФАСІЛІТІС"

ФОП "ВОЛОСКО ОЛЕКСАНДРА ПЕТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ ФАСІЛІТІС"
#43695657
Відхилено 810 500,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 17:32
ФОП "ВОЛОСКО ОЛЕКСАНДРА ПЕТРІВНА"
#2833906462
Відхилено 814 600,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 17:34

Документи

21 жовтня 2020 17:32
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:31
prot_vidhul-1.pdf

Документи

21 жовтня 2020 17:34
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:33
prot_vidhul-2.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
21 жовтня 2020 17:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі