Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставраційні роботи по об'єкту "Реставрація вхідних дверей будинку по вул. Січових Стрільців, 11 в м. Івано-Франківську"
Очікувана вартість
126 416,40 UAH
UA-2020-09-21-010996-b 06fa1d1197d54ac0984d9332a0f5add0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Поліна Валентинівна

380342552703 dma.if.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42909845
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Незалежності,9
Контактна особа: Сорока Поліна Валентинівна
380342552703
dma.if.mvk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 19:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 11:08
Очікувана вартість: 126 416,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 632,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставраційні роботи по об'єкту "Реставрація вхідних дверей будинку по вул. Січових Стрільців, 11 в м. Івано-Франківську"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником на протязі 20 банківських днів після підписання акту приймання-виконання будівельних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3в) за умови виділення коштів з місцевого бюджету. Фінансування здійснюється за рахунок коштів міського бюджету. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 16:20
Додаток 3 Договір.docx
21 вересня 2020 16:19
Додаток 2 Технічні вимоги.doc
21 вересня 2020 16:19
Додаток 1 до оголошення.docx
21 вересня 2020 16:17
Оголошення_спрощена закупівля_двері_Січових Стрільців 11.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бєлоножкін Нікіта Денисович 108 081,05
UAH з ПДВ
107 448,96
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТКАЧУК РОМАН МИХАЙЛОВИЧ 110 890,00
UAH з ПДВ
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:57
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:54
Кошторис_3.xls
09 жовтня 2020 17:54
Кошторис_2.xls
09 жовтня 2020 17:54
Кошторис_1.xls
09 жовтня 2020 17:54
Календарний план.PDF
09 жовтня 2020 17:54
Довідка робітники.PDF
09 жовтня 2020 17:54
Технічне завдання.pdf
09 жовтня 2020 17:54
Пропозиція.PDF
09 жовтня 2020 17:54
Проект Договора.pdf
09 жовтня 2020 17:54
Паспорт_Інден..pdf
09 жовтня 2020 17:54
Кошторис_6.xls
09 жовтня 2020 17:54
Кошторис_5.xls
09 жовтня 2020 17:54
Кошторис_4.xls
09 жовтня 2020 17:54
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 18:58
Договір.pdf
09 жовтня 2020 18:58
Технічні вимоги.pdf
09 жовтня 2020 18:58
Пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 18:58
Реквізити.pdf
09 жовтня 2020 18:58
План графік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бєлоножкін Нікіта Денисович

ФОП ТКАЧУК РОМАН МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бєлоножкін Нікіта Денисович
#3619804555
Переможець 107 448,96
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 16:53

Документи

19 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:52
Протокол 19.10.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бєлоножкін Нікіта Денисович
#3619804555
107 448,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:52
Протокол 19.10.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2022 11:40
Додаткова угода № 3_Розірвання договору.pdf укладений
04 листопада 2022 11:34
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 14:43
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 14:38
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:47
Додаткова угода № 1 до договору підряду №041020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 11:11
Договір 041020.pdf укладений
30 жовтня 2020 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв'язку з затримкою фінансування, що підтверджує виникнення об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 041020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язання щодо виконання робіт у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника. Такі зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 041020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 46 885,26
UAH
Причини розірвання договору: У зв’язку з невиконанням Підрядником робіт по об’єкту згідно з Договором в повному обсязі, а саме у зв’язку з невиконанням ремонтних реставраційно-відновлювальних робіт щодо вхідних дверей будинку від вулиці Січових Стрільців (розділ 2 Локального кошторису з розрахунком договірної ціни) - на загальну суму 60 963,70 грн. та порушенням строків їх виконання