Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пральні машини
Очікувана вартість
1 320 000,00 UAH
UA-2020-09-21-008387-b 0e81a7f45af74463aaaafb013c8895b6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 16:00
Очікувана вартість: 1 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Пральні машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 14:49
ТД пральні машини.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

некоретні вимоги до технічної відповідності учасника
Дата подання: 23 вересня 2020 11:40
Дата відповіді: 28 вересня 2020 17:34
Доброго дня. Згідно Додатку №2 до ТД п. 2.9. Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати сертифікат екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. Повідомляємо що сертифікація екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 видається обєкту господарювання на здійснення відповідних операцій (виробництво, продаж і т.д..) і до сертифікації відповідної продукції не має ніякого відношення. Прохання видалити вимогу надання сертифікат екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 та зробити зміни в ТД, так як дана вимога є дискримінаційною!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Слід зауважити, що що ISO 14001 установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Призначення цього стандарту – надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні із соціально-економічними потребами.
Цей міжнародний стандарт було впроваджено до національної системи стандартизації шляхом тотожного перекладу у грудні 2015 року. ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) почав діяти в Україні з 01.07.2016.
Системний підхід до екологічного управління забезпечить керівництво інформацією, яка буде корисною для досягнення довгострокового успіху та набуття можливостей, що сприятимуть сталому розвитку, завдяки:
- збереженню стану довкілля, запобіганню або зменшенню несприятливих впливів на нього;
- зменшенню потенційного несприятливого впливу та умов довкілля на організацію, її працівників та мешканців населених пунктів, де вона розташована;
- сприянню організації у виконанні обов'язкових для дотримання відповідності вимог; - підвищенню екологічної дієвості;
- контролю (або впливу на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
- досягненню фінансових переваг і переваг у функціонуванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку;
- обміну екологічною інформацією із зацікавленими сторонами.

Дотримання цього стандарту сприяє запобіганню забрудненню, раціональному використанню ресурсів, пом'якшенню наслідків зміни клімату, захисту біорізноманіття тощо, тобто запровадження на підприємстві, установі чи організації технології екологічної політики. Підтвердженням дотримання даного стандарту та запровадження відповідної технології слугує саме свідоцтво/сертифікат ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування".
просимо уточнити тех. характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 24 вересня 2020 17:21
Дата відповіді: 25 вересня 2020 13:39
просимо уточнити тех. характеристики предмету закупівлі - "Максимальна кількість оборотів 1600 об. хв." це означає, що 1400 і 1500 об/хв теж вас влаштує?
Відповідь: Шановний Учаснику! Кількість оборотів має бути не менше 1600 об. хв.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ 1 310 000,00
UAH з ПДВ
1 310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 14:35
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:33
Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 14:33
Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 14:33
Лист від виробника.pdf
07 жовтня 2020 14:33
інструкція.pdf
07 жовтня 2020 14:33
Документи якості.PDF
07 жовтня 2020 14:33
Довідки з банків.pdf
07 жовтня 2020 08:31
установчі документи.pdf
07 жовтня 2020 08:31
Технічні вимоги.pdf
07 жовтня 2020 08:31
Сертефікати ISO.pdf
07 жовтня 2020 08:31
Довідка субпідрядники.pdf
07 жовтня 2020 08:31
Довідка ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ

Інформація про відміну

Дата відміни
07 жовтня 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій