Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення дверей у КНП "Тернопільська міська стоматологічна поліклініка №1" ТМР за адресою вул. 15 Квітня, 1 в м. Тернополі.
Очікувана вартість
21 270,00 UAH
UA-2020-09-21-006573-b 1663f692e5aa4b5b8dfc6aa130b075b5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Хоміцька

+380677125304 stomat_t1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №1" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43406343
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. 15 Квітня, буд. 1
Контактна особа: Галина Хоміцька
+380677125304
stomat_t1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Заміна дверей.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Встановлення дверей у КНП "Тернопільська міська стоматологічна поліклініка №1" ТМР за адресою вул. 15 Квітня, 1 в м. Тернополі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, 15 Квітня, буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45421131-1 — Встановлення дверей

Тендерна документація

21 вересня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПМК 12 ТОВ "Тернопільбуд"
#01269017
Переможець 21 270,00
UAH
21 вересня 2020 13:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 13:09
Додаткова угода..PDF зміни до договору
30 листопада 2020 12:47
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 13:49
Зведений кошторис.PDF укладений
21 вересня 2020 13:48
Договір №2 .Ціна. Наказ..PDF укладений
21 вересня 2020 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягу виконання робіт, Сторони дійшли згоди зменшити суму Догвору та викласти п. 2.1. у наступній редакції: 2.1. Договірна ціна роботи, яку доручено виконати "Підряднику" складає 15 561,60 ( П'ятнадцять тисяч п'ятсот шістдесят одна грн 60 коп) в т.ч. ПДВ - 2593,60
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML