Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

31610000-5 ЕЛЕКТРИЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ДВИГУНІВ І ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ (СВІТЛОВА АКУСТИЧНА ПАНЕЛЬ)
Очікувана вартість
216 400,00 UAH
UA-2020-09-21-005489-b 1daaf8ca319d4cebb866693dfd250dd1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снурніков Олександр Іванович

380974838195 tender_tusso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області
Код ЄДРПОУ: 43162533
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Жилянська, будинок 58-Б
Контактна особа: Снурніков Олександр Іванович
380974838195
tender_tusso@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 08:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 14:59
Очікувана вартість: 216 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 164,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31610000-5: Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів


ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У М.КИЄВІ ТА КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, 01601, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЖИЛЯНСЬКА, будинок 58-Б, код 43162533, ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Світлова акустична панель довжиною не менше 1440 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31612310-5 — Світлосигнальна апаратура
2 штуки
Світлова акустична панель довжиною не менше 1180 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31612310-5 — Світлосигнальна апаратура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником шляхом оплати за фактично поставлений Товар протягом 10 банківських днів після надання Учасником видаткової та/або товаро-транспортної накладної, підписаної уповноваженими особами обох сторін після факту приймання товару, за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 12:51
Тендерна документація.docx
21 вересня 2020 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 12:51
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Платник ПДВ
Дата подання: 22 вересня 2020 13:12
Дата відповіді: 22 вересня 2020 13:36
Доброго дня! У додатку № 1 до тендерної документаціїї першим пунктом вказано: "1. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує виконувати за Договором з урахуванням ПДВ." Запитання: як зазначати ціну на товар, якщо учасник не є платником ПДВ?
Відповідь: Цінова пропозиція Учасника повинна включати всі його витрати, пов'язані з постачанням товару, який є предметом закупівлі, у тому числі на доставку, навантажувально-розвантажувальні роботи, зборку, оплату податків і зборів, тощо. Якщо Учасник не є платником ПДВ, то відповідно, ціна на товар зазначається без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАБІЙЧУК ПЕТРО СТЕПАНОВИЧ" 216 400,00
UAH з ПДВ
216 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИГНАЛ-ПРО" 216 400,00
UAH з ПДВ
216 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 10:48
Цінова пропозиція-2стр.jpg
06 жовтня 2020 10:48
Цінова пропозиція.jpg
06 жовтня 2020 10:48
стаття 17 ЗУ.jpg
06 жовтня 2020 10:48
Наявність працівників.jpg
06 жовтня 2020 10:48
МТБ.jpg
06 жовтня 2020 10:48
Єдиний податок.jpg
06 жовтня 2020 10:48
Довідка податки.jpg
06 жовтня 2020 10:48
Відомості про ФО-П.jpg
06 жовтня 2020 10:48
Витяг ЄДР.pdf
06 жовтня 2020 10:48
Виписка.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 12:49
Електронний підпис
12 жовтня 2020 12:40
Довідка про МТБ_12_10_2020.pdf
06 жовтня 2020 11:06
Електронний підпис
06 жовтня 2020 11:02
Цінова пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 11:02
ТТХ.pdf
06 жовтня 2020 11:02
Статут.rar
06 жовтня 2020 11:02
Проєкт договору.pdf
06 жовтня 2020 11:02
Наявність персоналу.pdf
06 жовтня 2020 11:02
Наказ СП Кринін ВВ.jpg
06 жовтня 2020 11:02
МТБ.pdf
06 жовтня 2020 11:02
Лист-довідка.pdf
06 жовтня 2020 11:02
Лист-гарантія.pdf
06 жовтня 2020 11:02
Лист.pdf
06 жовтня 2020 11:02
Контактні дані.pdf
06 жовтня 2020 11:02
Довідка МВС.jpg
06 жовтня 2020 11:02
Витяг.pdf
06 жовтня 2020 11:02
Виписка.pdf
06 жовтня 2020 11:02
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАБІЙЧУК ПЕТРО СТЕПАНОВИЧ"

ТОВ "СИГНАЛ-ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "БАБІЙЧУК ПЕТРО СТЕПАНОВИЧ"
#2389102599
Відхилено 216 400,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 15:01
ТОВ "СИГНАЛ-ПРО"
#41376478
Переможець 216 400,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 13:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 12:08

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю: 1.1. У довідці Учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутня інформація щодо конкретного переліку наявної матеріально технічної бази та обладнання із зазначенням інформації про їх найменування, кількості та чи знаходиться у власності учасника або орендоване; 1.2. У довідці Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення не зазначені посади, кваліфікація, кількість працівників та досвід роботи. 1.3. Відсутня довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору (сам договір наданий) за останній рік із зазначенням найменування замовника, його адреси, відомостей про найменування товарів (послуг), строків (або терміну) їх виконання. Відсутній оригінал відгуку від Замовника про поставлені товари за Договором (відгук повинен містити інформацію про якість поставлених товарів, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень); 1.4. У наданих листах-згодах та листах-гарантіях Учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних директора відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються. 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: У пропозиції учасника виявлені невідповідності з вимогами тендерної документації, передбаченими пунктами 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) та 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16, 17 Закону) розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ*, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Оновлену довідку Учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з інформацією щодо конкретного переліку наявної матеріально технічної бази та обладнання із зазначенням їх найменування, кількості та чи знаходиться у власності учасника або орендоване; 3.2. Оновлену довідку Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення із зазначенням посад, кваліфікації, кількості працівників та досвіду роботи; 3.3. Оновлену довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору (до наданого договору) за останній рік із зазначенням найменування замовника, його адреси, відомостей про найменування товарів (послуг), строків (або терміну) їх виконання, а також оригінал відгуку від Замовника про поставлені товари за наданим Договором (відгук повинен містити інформацію про якість поставлених товарів, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень); 3.4. Оновлений лист-згоду на обробку персональних даних директора від його імені відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних». Примітка *У разі відсутності у Учасника вищевказаних документів, він про це зазначає у відповідній довідці, що складається у довільній формі, з поясненням причин такої відсутності.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИГНАЛ-ПРО"
#41376478
216 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 12:54
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 08:53
Договір 152-20.pdf укладений
26 жовтня 2020 08:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 216 400,00
UAH