Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по бульв. Кольцова, ПВ-2590, ПВ-2529, ПВ-2989, ПВ-2597 у Святошинському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 493 088,00 UAH
UA-2020-09-21-005300-b d3ca83353bec43c484917ac257b650b0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 11:34
Очікувана вартість: 4 493 088,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по бульв. Кольцова, ПВ-2590, ПВ-2529, ПВ-2989, ПВ-2597 у Святошинському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, бульв. Кольцова, ПВ-2590, ПВ-2529, ПВ-2989, ПВ-2597 у Святошинському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 15:19
Тендерна документація зі змінами від 23.09.2020.doc
23 вересня 2020 15:19
Повідомлення учасникам.pdf
21 вересня 2020 12:39
Тендерна документація.doc
21 вересня 2020 12:39
додаток 4 (проєкт договору).docx
21 вересня 2020 12:39
Оголошення.docx
23 вересня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 15:19
Тендерна документація зі змінами від 23.09.2020.doc
23 вересня 2020 15:19
Повідомлення учасникам.pdf
21 вересня 2020 12:39
Тендерна документація.doc
21 вересня 2020 12:39
додаток 4 (проєкт договору).docx
21 вересня 2020 12:39
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД" 4 345 376,16
UAH з ПДВ
4 345 376,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 4 400 000,00
UAH з ПДВ
4 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 13:07
Електронний підпис
08 жовтня 2020 11:44
Електронний підпис
08 жовтня 2020 11:43
Халеп сертифікат.JPG
08 жовтня 2020 11:43
Статут.pdf
08 жовтня 2020 11:43
Реєстрація ПДВ.pdf
08 жовтня 2020 11:43
Пояснення до довідки.pdf
08 жовтня 2020 11:43
Аналогічні договори.pdf
08 жовтня 2020 11:43
Аналогічні договори 2.pdf
08 жовтня 2020 11:43
Акт виробнича база.pdf
08 жовтня 2020 11:43
лист щодо матеріалів.pdf
08 жовтня 2020 11:43
додаток 1.pdf
08 жовтня 2020 11:43
гарантіи_нии_ лист.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 12:44
Електронний підпис
08 жовтня 2020 10:51
Електронний підпис
08 жовтня 2020 10:50
1.2. Листи на техніку.pdf
08 жовтня 2020 10:50
1.2. Лист СПЕЦ УРЛІВСЬКА.pdf
08 жовтня 2020 10:50
1.2. Лист ДІПІ УРЛІВСЬКА.pdf
08 жовтня 2020 10:50
1.2. Лист АЛЕФ УРЛІВСЬКА.pdf
08 жовтня 2020 10:50
1.1. Договір Кемського.pdf
08 жовтня 2020 10:50
1.1. Договір Вишневе.pdf
08 жовтня 2020 10:50
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАЙТ-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
Відхилено 4 345 376,16
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 14:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 15:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Відхилено 4 400 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 15:02

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020року)) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником виявлено невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник ТОВ «ЛАЙТ-БУД» в складі пропозиції не надав довідку про наявність в учасника техніки, будівельних машин та механізмів (власних, залучених та таких, послугами яких учасник має можливість (право) користуватися) із обов’язковою наявністю техніки, будівельних машин та механізмів, що дозволяють виконувати роботи на передбаченій умовами закупівлі висоті, відповідно до вимог п.п. 1.3. п.3 Розділу І Додатку 2 тендерної документації. (невідповідність п.п. 1.3. п.3 Розділу І Додатку 2 тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник ТОВ «ЛАЙТ-БУД» для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник ТОВ «ЛАЙТ-БУД» в складі пропозиції не надав довідку про наявність в учасника техніки, будівельних машин та механізмів (власних, залучених та таких, послугами яких учасник має можливість (право) користуватися) із обов’язковою наявністю техніки, будівельних машин та механізмів, що дозволяють виконувати роботи на передбаченій умовами закупівлі висоті, відповідно до вимог п.п. 1.3. п.3 Розділу І Додатку 2 тендерної документації

Документи

16 жовтня 2020 14:53
Електронний підпис

Документи

16 жовтня 2020 14:58
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
16 жовтня 2020 15:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі