Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вхідної групи Філії №1 КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Святошинського району м. Києва за адресою: вул. Булаховського, 26.
Очікувана вартість
237 024,00 UAH
UA-2020-09-21-004440-b 446d4d15e48f495887d47c195041e931
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кононюк Людмила Іванівна

380442946608 38961129@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Святошинського р-ну м. Києва
Код ЄДРПОУ: 38961129
Місцезнаходження: 03179, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Чорнобильська, 5/7
Контактна особа: Кононюк Людмила Іванівна
380442946608
38961129@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 14:00
Очікувана вартість: 237 024,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 341,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вхідної групи Філії №1 КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Святошинського району м. Києва за адресою: вул. Булаховського, 26.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03164, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Булаховського, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 15:30
Документація.docx
22 вересня 2020 15:30
Документація.docx
21 вересня 2020 12:26
Документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" 236 400,00
UAH з ПДВ
236 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 10:39
Електронний підпис
29 вересня 2020 10:38
43. Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2020 10:38
37. Лист-гарантія.pdf
29 вересня 2020 10:38
22. Акт огляду об'єкта.pdf
29 вересня 2020 10:38
3. Витяг ЄДР 17.09.20 Копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"
#37961573
Переможець 236 400,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 12:19

Документи

02 жовтня 2020 12:19
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"
#37961573
236 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2020 12:19
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:01
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:31
Додаткова угода.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 13:54
Додаткова угода до 20082.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 13:53
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 13:50
Договір.pdf укладений
12 жовтня 2020 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору для проведення закіпівлі послуг з технічного нагляду.
Номер договору про закупівлю: 20082
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі» , у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що спричинили продовження строків виконання робіт із суттєвим погіршенням погодних умов та з ситуацією яка склалася на території Украйїни спричиненої короновірусом SARS -CoV-2.
Номер договору про закупівлю: 20082
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерела фінвнсування
Номер договору про закупівлю: 20082
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 233 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 846,67 UAH)