Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з ремонту теплового насосу в індивідуальному тепловому пункті будівлі «Блоку службово-побутових приміщень» (інв. №073500) Код ДК 021:2015 45250000-4 Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»/інші
Очікувана вартість
639 853,12 UAH
UA-2020-09-21-004255-b fcd759af80d74266a7c83f77b621f2c6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мамонтова

+380487293675 i.mamontova@omtp.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Одеський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125666
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна площа, 1
Контактна особа: Ірина Мамонтова
+380487293675
i.mamontova@omtp.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 17:30
Очікувана вартість: 639 853,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 398,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з ремонту теплового насосу в індивідуальному тепловому пункті будівлі «Блоку службово-побутових приміщень» (інв. №073500). Контактна особа з технічних питань: А.М. Нікулін тел.(048) 729-72-70, А.А.Щетинин тел.(048) 729-72-87. З загальних питань: О.М.Левчук.(048)729-36-75. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 3 до оголошення. Кількість, обсяг: відповідно до ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ (Додаток 3 до оголошення). Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 60 календарних днів безпосереднього виконання робіт з дати підписання Договору Сторонами та надання замовником Акту допуску. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції відповідні документи згідно з Додатками до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Додаток 1: Вимоги до кваліфікації учасників. Додаток 2: Інші вимоги до учасників. Додаток 3: Вимоги до предмету закупівлі. Додаток 4: Проект договору про закупівлю. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна. Питома вага – 100%”. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, місто Одеса, Митна площа 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Попередня оплата становить 50% від вартості Договору, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Договору Аванс 5 Банківські 50
Виконання робіт Проміжні та остаточна сплати за виконані роботи здійснюються Замовником на протязі 5-ти банківських днів з моменту підписання двосторонніх проміжних, остаточного актів приймання виконаних робіт, складених по формі КБ-2в та КБ-3 та отримання відповідних рахунків від Підрядника. Детальніше у проекті договору про закупівлю (Додаток 4 до оголошення). Пiсляоплата 5 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 11:48
03 Додаток 1,2,3,4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОБЛТЕПЛО" 559 350,00
UAH з ПДВ
559 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 13:24
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:23
Посвідчення.pdf
30 вересня 2020 13:16
Статут.pdf
30 вересня 2020 13:16
протокол 91.pdf
30 вересня 2020 13:16
Проект договору.pdf
30 вересня 2020 13:16
Пояснювальна записка.pdf
30 вересня 2020 13:16
Посвідчення.pdf
30 вересня 2020 13:16
Опис.pdf
30 вересня 2020 13:16
Наказ.pdf
30 вересня 2020 13:16
Лист-пояснення.pdf
30 вересня 2020 13:16
Лист МТБ.pdf
30 вересня 2020 13:16
Копія звітності.pdf
30 вересня 2020 13:16
Код доступу.pdf
30 вересня 2020 13:16
Звітність.pdf
30 вересня 2020 13:16
Договір 187 _В_ЮЖФ_18.pdf
30 вересня 2020 13:16
Довідка працівники.pdf
30 вересня 2020 13:16
Відомості про Учасника.pdf
30 вересня 2020 13:16
Відгук_ЮФ_ДП_АМПУ.pdf
30 вересня 2020 13:16
Витяг ПДВ.pdf
30 вересня 2020 13:16
Виписка МТБ.pdf
30 вересня 2020 13:16
Вимоги ст 17 Закону.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОБЛТЕПЛО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"
#38295616
Переможець 559 350,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 12:36

Документи

06 жовтня 2020 12:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"
#38295616
559 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2020 12:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:50
Звіт про виконання - КД-21645 (2).jpg укладений
18 січня 2021 16:07
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 11:30
КД-21645.pdf укладений
16 жовтня 2020 11:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 12 січня 2021
Сума оплати за договором: 547 579,14
UAH (в тому числі ПДВ 91 263,19 UAH)