Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі (огірки солоні, помідори солоні та капуста квашена) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15330000-0
Очікувана вартість
845 000,00 UAH
UA-2020-09-21-002449-c 4215d05283e543ffbb7348bea9e5afca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 16:02
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 14:16
Очікувана вартість: 845 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 кг
огірки солоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
3000 кг
помідори солоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
7000 кг
капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату вартості кожної партії поставленого Товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару за кінцевим місцем призначення Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 10:30
Додаток 3 Технічні вимоги.doc
21 вересня 2020 15:58
Додаток 7 Лист - згода.doc
21 вересня 2020 15:58
Додаток_6_Переможець.docx
21 вересня 2020 15:58
Додаток 5 Проект договору.doc
21 вересня 2020 15:58
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
21 вересня 2020 15:58
Додаток 2 Стаття 17.docx
21 вересня 2020 15:58
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
21 вересня 2020 15:58
Тендерна документація.docx
30 вересня 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 10:30
Додаток 3 Технічні вимоги.doc
21 вересня 2020 15:58
Додаток 3 Технічні вимоги.doc
21 вересня 2020 15:58
Додаток 7 Лист - згода.doc
21 вересня 2020 15:58
Додаток_6_Переможець.docx
21 вересня 2020 15:58
Додаток 5 Проект договору.doc
21 вересня 2020 15:58
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
21 вересня 2020 15:58
Додаток 2 Стаття 17.docx
21 вересня 2020 15:58
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
21 вересня 2020 15:58
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпровська плодоовочева база" 690 000,00
UAH з ПДВ
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Івашечкін Віктор Олегович 843 100,00
UAH з ПДВ
843 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 14:36
1 СТАТУТ.pdf
08 жовтня 2020 14:36
5 Договір (проект).pdf
08 жовтня 2020 14:36
2 Аналогічні договора.pdf
08 жовтня 2020 14:36
4 Сертифікати ISO.pdf
08 жовтня 2020 14:36
5 Лист - згода.pdf
08 жовтня 2020 14:35
4 Протокол досліджень.pdf
08 жовтня 2020 14:35
4 Декларація виробника.pdf
08 жовтня 2020 14:35
2 АКТ - дератизація.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 14:04
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:02
Документи переможця.pdf
20 жовтня 2020 14:02
Довідка МВС.pdf
20 жовтня 2020 14:02
Довідка з податкової.pdf
08 жовтня 2020 09:49
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:37
Документи Агровіта.pdf
08 жовтня 2020 09:37
Програма HACCP.pdf
08 жовтня 2020 09:37
Протокол випробувань.pdf
08 жовтня 2020 09:37
Документи виробника.pdf
08 жовтня 2020 09:37
Працівники.pdf
08 жовтня 2020 09:37
Проект договору.pdf
08 жовтня 2020 09:37
Установчі документи.pdf
08 жовтня 2020 09:37
Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 09:37
Довідка за ст. 17.pdf
08 жовтня 2020 09:37
Лист - згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпровська плодоовочева база"

ФОП Івашечкін Віктор Олегович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпровська плодоовочева база"
#31923768
Відхилено 690 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 15:08
ФОП Івашечкін Віктор Олегович
#2983102094
Переможець 843 100,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Івашечкін Віктор Олегович
#2983102094
843 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:40
ДУ3 до дог 148.pdf зміни до договору
16 січня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:42
огірки.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:40
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 10:53
img-201217102023-001.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 15:16
Договір укладений
27 жовтня 2020 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти пункт 2.1. в новій редакції: «2.1. Строк поставки Товару за цим Договором – до 28 лютого 2021 року». 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 11.1 в новій редакції : «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання і діє до 28 лютого 2021 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання»
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити ціну Договору на 42398 грн. 90 коп. без ПДВ 20%. 2. Внести зміни до пункт 4.1. Договору та викласти в новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 800 701 грн. 10 коп. без ПДВ 20% .
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Збільшити ціну Договору на 160 140 грн. 22 коп., без ПДВ. 2. Внести змінити до Договору та викласти пункт 4.1. в новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору визначена в межах бюджетного призначення та складає 960 841 грн. 32 коп., без ПДВ. 3.Додаток 1 «Специфікація» та Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики Товару» до Договору викласти у новій редакції, що додаються, у відповідності до пункту 2 даної Додаткової угоди. 4. Розрахунки Сторін, пов’язані з виконанням цієї Додаткової угоди, проводяться в порядку, передбаченому Договором та чинним законодавством України.
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML