Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Натр їдкий технічний, кислота сірчана технічна, кислота соляна інгібірована)
Очікувана вартість
2 305 000,00 UAH
UA-2020-09-21-001368-a bb75ab70535e40f2af415ff2061f0b02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мамонтов Євген

+380552352445 tec0503186851@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль"
Код ЄДРПОУ: 00131771
Вебсайт: http://www.tec.ks.ua
Місцезнаходження: 73036, Україна , Херсонська обл., Херсон, м. Херсон, Бериславське шосе, 1
Контактна особа: Мамонтов Євген
+380552352445
tec0503186851@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 10:00
Очікувана вартість: 2 305 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Тендерна документація

21 вересня 2020 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 13:30
ТД-Кислоты.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-23-000086 ● 7bc72b5f37fe45ed93dba6f6de20c08c
  • Статус: вирішено ● Дата: 15 червня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2021 16:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.04.2021 № 111

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-09-21-001368-a 21.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-28 15:17:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Натр їдкий технічний, кислота сірчана технічна, кислота соляна інгібірована) (ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-21-001368-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав перевищено строк розгляду тендерної позиції товариства з обмеженою відповідальністю «РОЯЛТІ ФОРМ» (Лот 1) (понад 20 робочих днів), чим порушено вимоги пункту 10 статті 29 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-05 13:35:13

Надання пояснень

Відповідно до запиту замовнику на пояснення від 28.04.2021р. можемо повідомити наступне:
1. По першому питанню стосовно яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, повідомляємо про наступне: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб АТ «Херсонська ТЕЦ» з урахуванням вимог законодавства, планів ремонтів закладених підприємством на 2020 рік, вимог ПТЕ ГКД 34.20.507-2003 та внутрішніх нормативно-розпорядчих актів.
Якість товару, що поставляється, повинна відповідати їх стандартам, технічним умовам та вимогам Законодавства України, а саме:
- Натр їдкий технічний (розчин діафрагмовий), масова частка гідроксиду натрію у % не менше 44 – ТУ У 20.1-05761620-002:2019;
- Кислота сірчана технічна, контактна, масова частка моногідрату (H2SO4) у % не менше 92,5 – ДСТУ ГОСТ 2184:2018;
- Кислота соляна інгібірована, концентрація HCL 22-24 % – ДСТУ 2904-94 (ГОСТ 857-95).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі цін попередніх закупівель АТ «Херсонська ТЕЦ» на закупівлю аналогічного товару та інформації, яка міститься у відкритих джерелах.
Стосовно вимоги про надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що оголошення про проведення процедури закупівлі було опубліковано – 21.09.2020р., а завершена процедура, підписанням договору – 07.12.2020р. Згідно Постанови Кабінету міністрів України від 16.12.2020р. за № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» доповнили постанову Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» пунктом 41 такого змісту:
«41. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Виходячи з вищевикладеного на момент проведення процедури закупівлі «24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Натр їдкий технічний, кислота сірчана технічна, кислота соляна інгібірована)» за номером UA-2020-09-21-001368-a необхідність у оприлюдненні вищевказаної інформації не було обумовлено чинним законодавством.
2. По другому питанню стосовно з яких підстав перевищено строк розгляду тендерної позиції товариства з обмеженою відповідальністю «РОЯЛТІ ФОРМ» (Лот 1) (понад 20 робочих днів), чим порушено вимоги пункту 10 статті 29 Закону, повідомляємо про наступне:
Згідно з пунктом 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення».
Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
При цьому згідно з частиною першою статті 255 Цивільного кодексу України якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку.
А отже, станом на 16.10.2020 року найбільш економічно вигідною була тендерна пропозиція ТОВ «РОЯЛТІ ФОРМ».
Враховуючи вищевикладене тендерним комітетом було прийнято протокольне рішення від 23.10.2020р № 21/20 розгляд тендерної пропозиції ТОВ «РОЯЛТІ ФОРМ» продовжити до 20 робочих днів.
Тобто, подія щодо прийняття рішення щодо продовження строку розгляду пропозиції відбулась 23.10.2020 року. Застосовуючи норми ст. 253 Цивільного кодексу України обчислення продовження до 20 робочих днів відбулось з моменту прийняття події (рішення про продовження).
Таким чином, останній день розгляду тендерної пропозиції наданої ТОВ «РОЯТІ ФОРМ» мав припасти на 20.11.2020р., але переможцем його було визнано 18.11.2020р.
Дотримуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України Протоколом засідання тендерного комітету від 18.11.2020р. № 22/20 Замовник прийняв рішення про визнання переможцем ТОВ «РОЯЛТІ ФОРМ» – без порушення строків.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на виявлені недоліки у проведеній закупівлі, Тендерним комітетом АТ «Херсонська ТЕЦ» здійснено заходи з недопущення таких невідповідності у подальшому шляхом проведення додаткового навчання та проходження тестування відповідальними особами за стандартами, з метою підвищення рівня професіоналізації суб’єктів сфери публічних закупівель, що на даний час наявна на сайті Міністерством Економіки України за підтримки проекту USAID/Ukaid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» (TAPAS) підготовлено відео курс «Професійно про закупівлі», в якому розглянуто популярні теми закупівельного законодавства. Відео курс складається з 10 тем і містить базову інформацію та відповіді на найчастіші питання у сфері закупівель

2021-05-26 17:30:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення строків розгляду тендерної пропозиції

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто

порушення усунуто

2021-05-28 15:36:24

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Натр їдкий технічний
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 440 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 200,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 жовтня 2020 15:50
Закінчення: 08 жовтня 2020 16:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

60000 кг
Натр їдкий технічний
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73036, Україна, Херсонська область, Херсон, Бериславське шосе, 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" 864 000,00
UAH з ПДВ
763 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОЯЛТІ ФОРМ" 1 202 400,00
UAH з ПДВ
764 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 09:52
Електронний підпис
07 жовтня 2020 09:52
Технічні вимоги.pdf
07 жовтня 2020 09:52
Статут.pdf
07 жовтня 2020 09:52
Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 09:52
Наказ.pdf
07 жовтня 2020 09:52
Довідка щодо санкцій.pdf
07 жовтня 2020 09:52
Довідка про товар.pdf
07 жовтня 2020 09:52
Гарантійний лист.pdf
07 жовтня 2020 09:52
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 15:32
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:30
тендерна пропозиція.pdf
25 листопада 2020 09:21
Електронний підпис
25 листопада 2020 09:17
Атаманчук МВС.pdf
25 листопада 2020 09:17
тендерна пропозиція.pdf
25 листопада 2020 09:17
довідка -ДФС.pdf
25 листопада 2020 09:17
від-ть торг. людьми.pdf
25 листопада 2020 09:17
від-ть догов. зобовьязань.pdf
05 листопада 2020 14:38
Електронний підпис
05 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:05
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:03
аналогічний договір.pdf
06 жовтня 2020 17:03
ТУ.pdf
06 жовтня 2020 17:03
наказ про призначення.pdf
06 жовтня 2020 17:03
Витяг 08 09 2020(2).pdf
06 жовтня 2020 17:03
опис статут.pdf
06 жовтня 2020 17:03
СТАТУТ — копия2.pdf
06 жовтня 2020 17:03
тендерна пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 17:03
ст.17.pdf
06 жовтня 2020 17:03
сертифікат якості.pdf
06 жовтня 2020 17:03
проект договору.pdf
06 жовтня 2020 17:03
про чисті активи.pdf
06 жовтня 2020 17:03
персональні дані.pdf
06 жовтня 2020 17:03
лист-відгук.PDF
06 жовтня 2020 17:03
досвід виконання.pdf
06 жовтня 2020 17:03
додаток 4 тех. вимоги.pdf
06 жовтня 2020 17:03
Договор ТР2019-4.pdf
06 жовтня 2020 17:03
Договор №191.pdf
06 жовтня 2020 17:03
від-ть санкцій.pdf
06 жовтня 2020 17:03
Акт Р-17.pdf
06 жовтня 2020 17:03
Акт ОН-223.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК"

ТОВ "РОЯЛТІ ФОРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК"
#20257936
Відхилено 763 200,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 14:56
ТОВ "РОЯЛТІ ФОРМ"
#41246270
Переможець 764 400,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 13:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 13:19

Документи

16 жовтня 2020 14:56
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:54
Отклонение Лот 1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "РОЯЛТІ ФОРМ" (код ЄДРПОУ 41246270) в процедурі відкритих торгів ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Натр їдкий технічний, кислота сірчана технічна, кислота соляна інгібірована) у відповідності до оприлюдненого оголошення UA-2020-09-21-001368-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет АТ «Херсонська ТЕЦ» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ "РОЯЛТІ ФОРМ" (код ЄДРПОУ 41246270) (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю робіт ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Натр їдкий технічний, кислота сірчана технічна, кислота соляна інгібірована) у відповідності до оприлюдненого оголошення UA-2020-09-21-001368-a, а саме: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості, що Учасник має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки товару щодо предмету закупівлі (вих. №80-10 від 05.10.2020р.). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 5.1.1 п. 5 р. 3 тендерної документації - Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості, що Учасник має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки товару щодо предмету закупівлі (зазначається: наявність у власності або користуванні складських приміщень, з яких буде постачатись товар, наявність автотранспорту, копії договорів оренди складських приміщень, копії договорів на послуги автоперевізників (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2020 року)). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію з підтверджуючими документами передбачені пп. 5.1.1 п. 5 р. 3 щодо наявності у власності або користуванні складських приміщень, з яких буде постачатись товар, якщо у користуванні – надати копії договорів оренди складских приміщень(договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2020 року). Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав скановані копії документів, що підтверджують факт виконання договору з Відокремленим підрозділом «Черкаська ТЕЦ» ПрАТ «Черкаське хімволокно», водночас з цим надана довідка, складена за формою, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не менше 1-го), укладеного не раніше 2017 з ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 5.1.2 п. 5 р. 3 тендерної документації – Довідка, складена за формою нижченаведеної таблиці, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не менше 1-го), укладеного не раніше 2017 року. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації Учасник повинен надати оригінал або завірену копію сканованого(их) договору(ів) укладеного(их) не раніше 2017 року із специфікацією (у разі наявності) з усіма додатком(ами), які є його невід’ємною частиною (у разі наявності), та завірені копії або оригінали документів, що свідчать про виконання такого договору(ів): відгук (виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено аналогічний договір) та скановані копії документів, що підтверджують факт виконання договору(ів) (видаткові накладні тощо). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати скановані копії документів, що підтверджують факт виконання договору(ів) (видаткові накладні тощо) з контрагентом, який зазначен в даній довідці про виконання аналогічного договору. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене тендерний комітет АТ «Херсонська ТЕЦ» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РОЯЛТІ ФОРМ"
#41246270
764 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:27
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 14:30
Dogovor_Natr.pdf укладений
08 грудня 2020 14:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 249 704,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 617,33 UAH)