Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лоток для документів
Очікувана вартість
1 343,52 UAH
UA-2020-09-21-000450-a 134946029b874e41931ced85871cc033
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джаним Микола Степанович

+380619444339 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Джаним Микола Степанович
+380619444339
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя


Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження: 72313, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Осипенко,96. Тип процедури: звіт про укладений договір
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Ціна за одиницю: 111.96UAH з ПДВ
Лоток для документів (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вул. Осипенко, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує товар протягом 90 календарних днів після його фактичного отримання, але не пізніше 31.12.2020 року, на підставі наданого "Продавцем" рахунку і накладної, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок "Продавця" Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

21 вересня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 1 343,52
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 10:41

Документи

21 вересня 2020 10:41
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:40
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 10:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Лоток для документів (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету) 12 шт 111,96
UAH з ПДВ