Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень для кабінету комп'ютерної томографії відділення комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» для відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги на проспекті Перемоги 7 в м.Нововолинську Волинської області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 155 770,00 UAH
UA-2020-09-19-000148-b 858bce20a463442a966e5e5e5e592981
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галас Олімпіада Миколаївна

+380334449198 cml@nov-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01983016
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Перемоги, будинок 7
Контактна особа: Галас Олімпіада Миколаївна
+380334449198
cml@nov-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2020 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 14:00
Очікувана вартість: 1 155 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 934,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», та здійснює спрощену закупівлю з використанням електронної системи з метою відбору підрядника для виконання робіт для укладення договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень для кабінету комп'ютерної томографії відділення комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» для відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги на проспекті Перемоги 7 в м.Нововолинську Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи проводиться Замовником за фактом виконання робіт, на підставі підписаних Сторонами актів форми КВ-2в, КБ-3 Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2020 13:05
ОГОЛОШЕННЯ.doc
19 вересня 2020 12:57
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
19 вересня 2020 12:57
ВИМОГИ ДО предмета закупівлі.rtf
19 вересня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2020 13:05
ОГОЛОШЕННЯ.doc
19 вересня 2020 12:57
ОГОЛОШЕННЯ.doc
19 вересня 2020 12:57
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
19 вересня 2020 12:57
ВИМОГИ ДО предмета закупівлі.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "РАЙ-БУД" 919 155,60
UAH з ПДВ
919 155,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 12:30
Електронний підпис
29 вересня 2020 12:28
Цінова пропозиція.PDF
29 вересня 2020 12:28
Рішення засновника.PDF
29 вересня 2020 12:28
Протокол рішення.PDF
29 вересня 2020 12:28
Пояснювальна.PDF
29 вересня 2020 12:28
Підсумкова відомість.PDF
29 вересня 2020 12:28
Локальний кошторис 3.PDF
29 вересня 2020 12:28
Локальний кошторис 2.PDF
29 вересня 2020 12:28
Локальний кошторис 1.PDF
29 вересня 2020 12:28
Локадьний кошторис 4.PDF
29 вересня 2020 12:28
Ліцензія субпідрядника.pdf
29 вересня 2020 12:28
Ліцензія з додатком.PDF
29 вересня 2020 12:28
Копія паспорта.PDF
29 вересня 2020 12:28
Договірна ціна.PDF
29 вересня 2020 12:28
Довідка субпідрядник.PDF
29 вересня 2020 12:28
Довідка працівники.PDF
29 вересня 2020 12:28
Гарантійний лист.PDF
29 вересня 2020 12:28
Витяг платника ПДВ.PDF
29 вересня 2020 12:28
Виписка з ЄДРПОУ РАЙ-БУД.PDF
29 вересня 2020 12:28
Аналогічний договір 99.PDF
29 вересня 2020 12:28
Аналогічний договір 80.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "РАЙ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "РАЙ-БУД"
#41237507
Переможець 919 155,60
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 15:25

Документи

30 вересня 2020 15:25
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "РАЙ-БУД"
#41237507
919 155,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 15:25
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 16:54
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 11:38
дод угода 5 від 12.02.2021 до дог 356-Р-2020.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 11:35
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:33
дод угода 4 від 31.01.2021 до дог 356-Р-2020.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 17:32
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 18:56
дод угода 3 від 29.12.2020 до дог 356-Р-2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:53
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 09:15
Додаткова угода 2 від 03.12.2020 до дог 356-Р-2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 09:10
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 16:08
дод угода 1 від 28.10.2020 до дог 356-Р-2020.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 15:50
Розрахунок1 укладений
03 жовтня 2020 14:49
Розрахунок4 укладений
03 жовтня 2020 14:49
Підсумкова відомість ресурсів укладений
03 жовтня 2020 14:49
Розрахунок3 укладений
03 жовтня 2020 14:49
Розрахунок2 укладений
03 жовтня 2020 14:49
Локальний кошторис4 укладений
03 жовтня 2020 14:49
Локальний кошторис3 укладений
03 жовтня 2020 14:48
Локальний кошторис2 укладений
03 жовтня 2020 14:48
Локальний кошторис1 укладений
03 жовтня 2020 14:48
План фінансування укладений
03 жовтня 2020 14:48
Календарний графік укладений
03 жовтня 2020 14:48
Договірна ціна укладений
03 жовтня 2020 14:48
Договір укладений
03 жовтня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення якості предмета закупівлі в процесі виконання робіт «Капітальний ремонт приміщень для кабінету комп'ютерної томографії відділення комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» для відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги на проспекті Перемоги 7 в м.Нововолинську Волинської області», зокрема, улаштування підшивки горизонтальних поверхонь підвісних стель гіпсокартонними рентгенозахисними листами Кnauf виробництва Німеччини, що мають значні технічно-якісні рентгенозахисні переваги (наприклад, маса одиниці гіпсокартонного рентгенозахисного листа Кnauf значно нижча, ніж одиниця гіпсокартону, ламінованого свинцевими листами, інших брендів; наявність високої звукоізоляційної властивості та хорошої стійкості до вогню; відсутність у складі свинцю; висока екологічність (сульфат барію, що входить до складу гіпсокартонного рентгенозахисного листа Кnauf не є токсичною речовиною), проте потребують певних часових затрат для імпортування в Україну (в тому числі зумовлених введенням на території України та більшості країн Європи карантину), з врахуванням п. 3 частини п'ятої ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до абзацу шостого п. 19 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, керуючись п.п. 18.1, 18.2, 18.6 Договору Сторони погодили: пункт 2.1 Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 356-Р/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору у зв'язку з тим, що Постачальник комп'ютерного томографа не надав достатньої інформації на встановлення обладнання товариству з обмеженою відповідальністю "Рай-Буд" в результаті чого не було здійснено коригування проектно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 356-Р/2020
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору у зв'язку з тим, що Постачальник комп'ютерного томографа не надав достатньої інформації на встановлення обладнання товариству з обмеженою відповідальністю "Рай-Буд" в результаті чого не було здійснено коригування проектно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 356-Р/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору у зв'язку з тим, що Постачальник комп'ютерного томографа не надав достатньої інформації на встановлення обладнання ТзОВ "Рай-Буд" в результаті чого не було здійснено коригування проектно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 356-Р/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно статті 651 ЦКУ, статті 188 ГКУ та відповідно до абзацу 2, пункту 2.3 договору, у зв'язку з тим, що Постачальник комп'ютерного томографа не надав достатньої інформації на встановлення обладнання ТзОВ "Рай-Буд", в результаті чого не було здійснено коригування проектно-кошторисної документації, оскільки фактори, які не залежали від волі сторін вплинули на затримку виконання робіт, внести зміни до пункту 20.2 та викласти в оновленій редакції - договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31 березня 2021 року або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 356-Р/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 919 155,60
UAH (в тому числі ПДВ 153 192,60 UAH)