Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфікуючі засоби
Очікувана вартість
71 565,00 UAH
UA-2020-09-18-008503-a 7de1aae6088d440db09be35ab39df6cb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комаренко Ірина Валентинівна

+380964400080 komarenko.uo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський Екологічний Ліцей №24
Код ЄДРПОУ: 22059146
Місцезнаходження: 10024, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Шевченка 105б
Контактна особа: Комаренко Ірина Валентинівна
+380964400080
komarenko.uo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 22:22
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 15:13
Очікувана вартість: 71 565,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 357,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 10024, м. Житомир, вул. Шевченка 105-б. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 шт
Дезінфекційний «Гель антисептичний для рук»"КЛІН СТРІМ (CLEAN STREAM)" флакон 1л. з дозатором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10024, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Шевченка 105-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
74 шт
Дезінфекційний засіб «Гель антисептичний для рук» "КЛІН СТРІМ (CLEAN STREAM)" ємність 5л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10024, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Шевченка 105-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
50 шт
Дезінфекційний засіб "КЛІН СТРІМ (CLEAN STREAM)" для обробки поверхонь флакон 1л. з триггером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10024, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Шевченка 105-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
25 шт
Дезінфекційний засіб "КЛІН СТРІМ (CLEAN STREAM)" для обробки поверхонь ємність 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10024, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Шевченка 105-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними та монтажу товару, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 22:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 22:23
ЖЕЛ _ 24 Технічне завдання.docx
18 вересня 2020 22:23
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 21 вересня 2020 13:32
Дата відповіді: 22 вересня 2020 11:01
Шановний замовнику, скажіть чи будете розглядати пропозиції з іншими деззасобами, але з характеристиками не гіршими ніж у Вас прописано.
Відповідь: Відповідно до ч. 4 ст.14 Закону «України про Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
У вимогах даного оголошення до спрощеної процедури закупівлі відсутня можливість постачання учасниками аналогічних та/або еквівалентних товарів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУТЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА" 57 950,00
UAH з ПДВ
54 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР 7" 70 800,00
UAH з ПДВ
55 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІН СТРІМ " 71 565,00
UAH з ПДВ
71 565,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 15:00
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:59
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2020 14:59
Технічні вимоги.pdf
24 вересня 2020 14:59
Проект договору.pdf
24 вересня 2020 14:59
Інші довідки.pdf
24 вересня 2020 14:59
Документи повноваження.pdf
24 вересня 2020 14:59
Документи на товар.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 14:01
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:06
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:03
Технічні вимоги.docx
24 вересня 2020 12:03
СтатутМ7_стр_1.pdf
24 вересня 2020 12:03
Статут_ТОВ_МАСТЕР_7.docx
24 вересня 2020 12:03
Статут_М7_оборот.pdf
24 вересня 2020 12:03
Проект договору.doc
24 вересня 2020 12:03
паспорт Гордієнко М.А_2.pdf
24 вересня 2020 12:03
паспорт Гордієнко М.А..pdf
24 вересня 2020 12:03
вытяг пдв заверен.pdf
24 вересня 2020 12:03
выписк-стр2_заверена.pdf
24 вересня 2020 12:03
выписка стр1 заверена.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 16:55
Статут Він Стрім.pdf
24 вересня 2020 16:55
Выписка на мечникова.pdf
24 вересня 2020 16:55
Витяг.rtf
24 вересня 2020 16:55
Вин_стрим_выписка 2.jpg
24 вересня 2020 16:55
Вин_Стрим_1 виписка.jpg
24 вересня 2020 16:55
Вин Стрим пдв.pdf
24 вересня 2020 16:55
ТУ.jpg
24 вересня 2020 16:55
протокол жидкость.jpg
24 вересня 2020 16:55
протокол гель.jpg
24 вересня 2020 16:55
Паспорт поверхность 09.pdf
24 вересня 2020 16:55
Висновок на ТУ_ВінСтрім.pdf
24 вересня 2020 16:55
ЦП.pdf
24 вересня 2020 16:55
Проект договору.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУТЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР 7"

ТОВ "ВІН СТРІМ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БУТЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"
#3414615487
Відхилено 54 900,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 13:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР 7"
#41524966
Відхилено 55 640,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 21:34
ТОВ "ВІН СТРІМ "
#42215547
Переможець 71 565,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2020 03:15

Документи

08 жовтня 2020 13:39
Електронний підпис
08 жовтня 2020 13:37
Протокол

Документи

08 жовтня 2020 21:34
Електронний підпис
08 жовтня 2020 21:33
Протокол

Документи

17 жовтня 2020 03:15
Електронний підпис
17 жовтня 2020 03:13
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2020 03:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІН СТРІМ "
#42215547
71 565,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2020 03:15
Електронний підпис
17 жовтня 2020 03:13
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 14:28
Договір укладений
23 жовтня 2020 14:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 71 565,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 927,50 UAH)