Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки заяв
Очікувана вартість
1 200,00 UAH
UA-2020-09-18-008220-a 927b9306045d4e8695ca8ab9a6881941
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турчин Наталія Володимирівна

+380463171696 sekinvest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ніжинської міської ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 04061783
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, площа імені Івана Франка, будинок 1
Контактна особа: Турчин Наталія Володимирівна
+380463171696
sekinvest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Якість товару повинна відповідати ДСИ України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Ціна за одиницю: 0.5UAH з ПДВ
Заява реєстр. мал.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, площа імені Івана Франка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 шт
Ціна за одиницю: 0.5UAH з ПДВ
Заява реєстр. прож.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, площа імені Івана Франка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отримані товари та послуги Покупець здійснює в безготівковому порядку після їх отримання протягом 7-ми календарних днів, за умови виникнення платіжного зобов'язання при наявності бюджетного призначення та в залежності від обсягів реального фінансування Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

18 вересня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Формат Плюс-П"
#40855107
Переможець 1 200,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 17:00

Документи

18 вересня 2020 17:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 17:10
накладна укладений
18 вересня 2020 17:09
Договір укладений
18 вересня 2020 17:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заява реєстр. мал. 1000 шт 0,50
UAH з ПДВ
Заява реєстр. прож. 1000 шт 0,50
UAH з ПДВ