Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за об’єктом:"Капітальний ремонт будівлі №2/18(казарма) 30 омбр, ОК "Північ", м.Новоград-Волинський, Житомирська область, в/м №2 (шифр 20-02)"
Очікувана вартість
647 937,00 UAH
UA-2020-09-18-007987-a 6e4324bd779d460ab629f369270741ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данилюк Наталія Володимирівна

+380937691794 nv-kech_tender@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 07760151
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., Новоград-Волинський, ВУЛИЦЯ ВОЛІ, будинок 39
Контактна особа: Данилюк Наталія Володимирівна
+380937691794
nv-kech_tender@post.mil.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 13:39
Очікувана вартість: 647 937,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 479,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6479.37 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічний нагляд за об’єктом:"Капітальний ремонт будівлі №2/18(казарма) 30 омбр, ОК "Північ", м.Новоград-Волинський, Житомирська область, в/м №2 (шифр 20-02)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту Об'єкта Замовником здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, на підставі Акту здачі-приймання виконаних робіт (далі – Акт) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання Сторонами, після погодження Виконавцем Підряднику всіх актів виконаних підрядних робіт, за формою КБ-2В, довідок про вартість виконаних Підрядником будівельних робіт за формою КБ-3. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 15:36
ТД технагляд 2-18.docx
18 вересня 2020 15:36
Договір Тех.Нагл. Основний.docx
18 вересня 2020 15:36
Відомість обсягів робіт 2,18.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СИДОРЧУК ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ 568 000,00
UAH з ПДВ
561 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковальчук Дмитро Володимирович 580 000,00
UAH з ПДВ
567 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СИДОРЧУК ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ

ФОП Ковальчук Дмитро Володимирович

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СИДОРЧУК ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ
#3156908892
561 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2022 09:59
scan000001.pdf укладений
28 жовтня 2022 09:59
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 12:00
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 16:59
scan000004 (1).pdf зміни до договору
13 квітня 2021 16:59
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 13:20
Додаткова №2 (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2020 13:19
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 09:37
дог т.н.2-18.pdf укладений
26 жовтня 2020 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Виконавець керуючись вимогами чинного законодавства України прийшли до згоди внести до Договору №483 від 26.10.2020 року по об'єкту : "Капітальний ремонт будвівлі №2/18 (казарма), 30 омбр, ОК "Північ" м.Новоград-Волинський, Житомирська область, в/м№2 шифр 20-02)" та викласти Розділ 2. "Договірна ціна і порядок розрахунків" пункт 2.1. та Додаток №3 "План-графік відвідувань спеціалістами технічного нагляду об'єкту" в новій редакції: 2.1 Ціна технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту Об'єкта складає 561 500,00 грн. (п'ятсот шістдесят одна тисяча п'ятсот гривень 00 копійок) у тому числі Єдиний податок 5% що становитть 28 075,00 грн. (двадцять вісім тисяч сімдесят п'ять гривень 00 копійок) без ПДВ, у тому числі: 10 990,00 грн (десять тисяч дев'ятсот дев'яносто гривень 00 копійок) у тому числі Єдиний податок 5% що становить 549,50 грн.(п'ятсот сорок дев'ять гривень 50 копійок) без ПДВ у 2020 році; 550 510,00 грн.(п'ятсот п'ятдесят тисяч п'ятсот десять гривень 00 копійок) у тому числі Єдиний податок 5% що становить 27 525,50 грн. (двадцять сім тисяч п'ятсот двадцять п'ять гривень 50 копійок) без ПДВ у 2021 році; згідно домовленості (Погодження договірної ціни Додаток №1) на підставі розрахунку вартості технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті (Додаток №2) та відповідно до плану графіку відвідувань спеціалістами технічного нагляду (Додаток №3).
Номер договору про закупівлю: 483
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку із продовженням виконання робіт та затвердженням бюджетних асигнувань на 2021 рік прийшли до згоди внести зміни до Договору №483 від 26.10.2020 року по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі №2/18 (казарма), 30 омбр, ОК"Північ" м.Новоград-Волинський, Житомирська область, в/м№2 (шифр 20-02) та викласти Розділ 2."Договірна ціна і порядок розрахунків" п.2.1, Додаток №3 "План-графік відвідувань спеціалістами технічного нагляду" та Розділ 5. "Терміни та строки", пункт 5.1. викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 483
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із перерозподілом фінансування у 2021 році по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі №2/18 (казарма), 30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, в/м № 2 (шифр 20-02)» прийшли до згоди зменшити суму Договору у 2021 році на 53 792,00 грн. (п’ятдесят три тисячі сімсот дев’яносто дві гривні 00 копійок), та викласти Розділ 2. «Договірна ціна і порядок розрахунків» пункт 2.1. в новій редакції: 2.1. Ціна технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту Об’єкта складає 561 500,00 грн. (п’ятсот шістдесят одна тисяча п’ятсот гривень 00 копійок) у тому числі Єдиний податок 5% що становить 28 075,00 грн. (двадцять вісім тисяч сімдесят п’ять гривень 00 копійок) без ПДВ, у тому числі: 10 990,00 грн. (десять тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 00 копійок) у тому числі Єдиний податок 5% що становить 549,50 грн. (п’ятсот сорок дев’ять гривень 50 копійок) без ПДВ у 2020 році; 56 310,00 грн. (п’ятдесят шість тисяч триста десять гривень 00 копійок) у тому числі Єдиний податок 5% що становить 2815,50 грн. (дві тисячі вісімсот п’ятнадцять гривень 50 копійок) без ПДВ у 2021 році; 494 200,00 грн. (чотириста дев’яносто чотири тисячі двісті гривень 00 копійок) у тому числі Єдиний податок 5% що становить 24 710,00 грн. (двадцять чотири тисячі сімсот десять гривень 00 копійок) без ПДВ у 2022 році; згідно домовленості (Погодження договірної ціни Додаток №1) на підставі розрахунку вартості технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті (Додаток № 2) та відповідно до плану-графіку відвідувань об’єкту спеціалістами технічного нагляду (Додаток №3).
Номер договору про закупівлю: 483
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 216 715,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)
Причини розірвання договору: У звязку з припиненням дії договору Підряду