Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт ДНЗ № 613 за адресою місто Київ, вул. Озерна, 8-А )
Очікувана вартість
1 971 894,00 UAH
UA-2020-09-18-007021-b 0c209f53cf494e008fba12d9b6d5d818
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 13:28
Очікувана вартість: 1 971 894,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 718,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: місто Київ, вул. Озерна, 8-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 30.11.2020 року
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ДНЗ № 613 за адресою місто Київ, вул. Озерна, 8-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі оформлених, затверджених та підписаних сторонами актів форми №КБ-2в. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 16:12
Перелік змін від 06.11.2020.docx
06 листопада 2020 16:11
ТД кап. рем 613 зі змінами від 06.11.2020.docx
29 вересня 2020 16:56
Перелік змін від 29.09.2020.docx
06 листопада 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 16:12
Перелік змін від 06.11.2020.docx
06 листопада 2020 16:11
ТД кап. рем 613 зі змінами від 06.11.2020.docx
29 вересня 2020 16:56
ТД кап. рем 613 зі змінами від 29.09.docx
18 вересня 2020 18:07
ТД кап. рем 613.docx
29 вересня 2020 16:56
Перелік змін від 29.09.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Витяг ЄДРПОУ та ЄДР.
Дата подання: 24 вересня 2020 21:40
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:37
Відповідно до закону: Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Чому у кваліфікаційних вимогах Замовник вимагає витяги ЄДР, ЄДРПОУ? Ці реєстри дублють інформацію. Просимо Замовника внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Щодо підпису кожної сторінки.
Дата подання: 24 вересня 2020 21:46
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:36
Відповідно до ст. 22 ч.5 Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то ж просимо внести зміни до таких вимог: "Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи)" та в кінці Форми ТП "Тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та засвідчується нею із застосуванням кваліфікаційного електронного підпису".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Щодо підпису кожної сторінки.
Дата подання: 24 вересня 2020 21:46
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:36
Відповідно до ст. 22 ч.5 Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то ж просимо внести зміни до таких вимог: "Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи)" та в кінці Форми ТП "Тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та засвідчується нею із застосуванням кваліфікаційного електронного підпису".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Щодо ГІП, ГАП
Дата подання: 24 вересня 2020 22:26
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:35
Добрий день, а для чого • Наявність сертифікованих спеціалістів ГАП (ГІП) з наданням копії кваліфікаційних сертифікатів, завірених підписом власника сертифікату , якщо закупівля не містить проектних робіт. Внесіть будь ласка зміни.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.6 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати у складі кошторисної документації договірну ціну (визначається з урахуванням витрат на проектні роботи та проходження експертизи проектно-кошторисної документації) з пояснювальною запискою, а також розрахунок вартості проектних робіт. Тому замовник, керуючись абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагає наявність у учасника кваліфікованого ГІПа (ГАПа).
Про договір на вивезення твердих побутових відходів
Дата подання: 24 вересня 2020 22:49
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:33
Добрий день! Шановний замовнику, прохання замінити надання договору на вивезення твердих побутових відходів на договір вивезення будівельних відходів. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-18-007021-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 02 жовтня 2020 15:04
Скарга на умови закупівлі
Доброго дня, скарга у вкладенні!
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2020 15:49
рішення від 06.10.2020 № 18696.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 15:49
інформація про перенесення від 16.10.2020 № 16404.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2020 10:30
інформація про перенесення від 27.10.2020 № 17048.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 11:42
рішення від 30.10.2020 № 20243.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 21:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управлінням освіти були внесені зміни до ТД відповідно до рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 06 листопада 2020 16:14

Документи подані скаржником

02 жовтня 2020 13:59
Скарга АМКУ.docx
02 жовтня 2020 13:59
Скарга АМКУ.docx.p7s
02 жовтня 2020 13:59
Скарга АМКУ.pdf

Документи подані замовником

12 жовтня 2020 16:01
Пояснення 613.docx
12 жовтня 2020 16:01
Наказ від 15.04.2020 № 710.pdf
12 жовтня 2020 16:01
Пояснення 613.pdf
12 жовтня 2020 16:01
Полігони.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 1 966 157,09
UAH з ПДВ
1 966 157,09
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 1 971 579,32
UAH з ПДВ
1 971 579,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 15:18
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:14
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:13
Банківська гарантія.rar
06 жовтня 2020 12:05
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:04
Додаток 1 Таблиця 1.rar
05 жовтня 2020 15:27
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:17
Банківська гарантія.rar
05 жовтня 2020 15:17
8 Інші документи.rar
05 жовтня 2020 15:17
4 Технічні вимоги.rar
05 жовтня 2020 15:17
Додаток 1 Таблиця 2.rar
05 жовтня 2020 15:17
Додаток 1 Таблиця 1.rar

Публічні документи

07 жовтня 2020 09:59
Електронний підпис
07 жовтня 2020 09:58
9. Субпідрядники.pdf
07 жовтня 2020 09:58
8.1. Виписка ЄДРПОУ.pdf
07 жовтня 2020 09:58
5.7. Дитяча праця.pdf
07 жовтня 2020 09:58
3.2. Відгук 2.pdf
07 жовтня 2020 09:58
3.2. Відгук 1.pdf
07 жовтня 2020 09:58
3.1. Договір 2_завірено.pdf
07 жовтня 2020 09:58
3.1. Договір 1_завірено.pdf
07 жовтня 2020 09:58
2.3 Трудова_Нечипоренко.pdf
07 жовтня 2020 09:58
2.2 Трудова_Которажук.pdf
07 жовтня 2020 09:58
2. Кошторис_1 971 579, 32.pdf
07 жовтня 2020 09:58
1.1 971 579, 32.zip
07 жовтня 2020 09:58
1. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 1 966 157,09
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 13:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
1 966 157,09
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:26
341-КР.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 21:00
341-КР .pdf укладений
03 грудня 2020 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 341-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 958 804,83
UAH (в тому числі ПДВ 326 467,47 UAH)