Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт ДНЗ № 613 за адресою місто Київ, вул. Озерна, 8-А )
Очікувана вартість
1 971 894,00 UAH
UA-2020-09-18-007021-b ● 0c209f53cf494e008fba12d9b6d5d818
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2020 13:28 |
Очікувана вартість: | 1 971 894,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 718,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: місто Київ, вул. Озерна, 8-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 30.11.2020 року
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: місто Київ, вул. Озерна, 8-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 30.11.2020 року
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ДНЗ № 613 за адресою місто Київ, вул. Озерна, 8-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі оформлених, затверджених та підписаних сторонами актів форми №КБ-2в. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2020 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2020 16:12 |
Перелік змін від 06.11.2020.docx | |
06 листопада 2020 16:11 |
ТД кап. рем 613 зі змінами від 06.11.2020.docx | |
29 вересня 2020 16:56 |
Перелік змін від 29.09.2020.docx |
06 листопада 2020 16:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 листопада 2020 16:12 |
Перелік змін від 06.11.2020.docx
|
||||||
06 листопада 2020 16:11 |
ТД кап. рем 613 зі змінами від 06.11.2020.docx
|
||||||
29 вересня 2020 16:56 |
Перелік змін від 29.09.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Витяг ЄДРПОУ та ЄДР.
Дата подання: 24 вересня 2020 21:40
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:37
Відповідно до закону: Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Чому у кваліфікаційних вимогах Замовник вимагає витяги ЄДР, ЄДРПОУ? Ці реєстри дублють інформацію. Просимо Замовника внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Щодо підпису кожної сторінки.
Дата подання: 24 вересня 2020 21:46
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:36
Відповідно до ст. 22 ч.5 Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то ж просимо внести зміни до таких вимог: "Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи)" та в кінці Форми ТП "Тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та засвідчується нею із застосуванням кваліфікаційного електронного підпису".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Щодо підпису кожної сторінки.
Дата подання: 24 вересня 2020 21:46
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:36
Відповідно до ст. 22 ч.5 Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то ж просимо внести зміни до таких вимог: "Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи)" та в кінці Форми ТП "Тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та засвідчується нею із застосуванням кваліфікаційного електронного підпису".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Щодо ГІП, ГАП
Дата подання: 24 вересня 2020 22:26
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:35
Добрий день, а для чого • Наявність сертифікованих спеціалістів ГАП (ГІП) з наданням копії кваліфікаційних сертифікатів, завірених підписом власника сертифікату , якщо закупівля не містить проектних робіт. Внесіть будь ласка зміни.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.6 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати у складі кошторисної документації договірну ціну (визначається з урахуванням витрат на проектні роботи та проходження експертизи проектно-кошторисної документації) з пояснювальною запискою, а також розрахунок вартості проектних робіт. Тому замовник, керуючись абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагає наявність у учасника кваліфікованого ГІПа (ГАПа).
Про договір на вивезення твердих побутових відходів
Дата подання: 24 вересня 2020 22:49
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:33
Добрий день! Шановний замовнику, прохання замінити надання договору на вивезення твердих побутових відходів на договір вивезення будівельних відходів. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-18-007021-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 02 жовтня 2020 15:04
Дата подання: 02 жовтня 2020 15:04
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2020 15:49
рішення від 06.10.2020 № 18696.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 15:49
інформація про перенесення від 16.10.2020 № 16404.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2020 10:30
інформація про перенесення від 27.10.2020 № 17048.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 11:42
інформація про резулятивну частину рішення від 30.10.2020 № 20243.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2020 17:49
рішення від 30.10.2020 № 20243.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 21:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управлінням освіти були внесені зміни до ТД відповідно до рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 06 листопада 2020 16:14
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Переможець |
1 966 157,09
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 13:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:26
|
341-КР.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 21:00
|
341-КР .pdf | укладений |
03 грудня 2020 15:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 341-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |