Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015 (CPV) 39130000-2 - Офісні меблі (шафа для зберігання дидактичного матеріалу напіввідкрита)
Очікувана вартість
4 964,98 UAH
UA-2020-09-18-006905-b 66cce2c4d0f7456e99c7973accc75ac1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Тетяна Володимирівна

+380472716662 bakumns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 26536040
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Різдвяна, 60
Контактна особа: Лобода Тетяна Володимирівна
+380472716662
bakumns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Різдвяна, 60. Процедура закупівлі: Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 4964.98UAH з ПДВ
шафа для зберігання дидактичного матеріалу напіввідкрита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Різдвяна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ: МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ. Покупець зобовязується провести оплату поставленого Продавцем товару на підставі рахунку та накладної протягом 10 календарних днів, з дати отримання товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

18 вересня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шинкаренко Володимир Володимирович
#2261705736
Переможець 4 964,98
UAH
18 вересня 2020 17:51

Документи

18 вересня 2020 17:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 17:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
шафа для зберігання дидактичного матеріалу напіввідкрита 1 шт 4 964,98
UAH з ПДВ