Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дорожнього покриття з виділенням місць для розміщення сміттєвих контейнерів та встановлення їх огорож, а саме: влаштування автоматичних контейнерів для збору та вивозу ТПВ за адресою: м. Одеса, вул. Катерининська, буд. 1-5» за ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Очікувана вартість
624 792,00 UAH
UA-2020-09-18-006823-b 4c4be4a7e4ae447abcdede2b64a280ee
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Усова

+380487981207 usovaelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міські дороги"
Код ЄДРПОУ: 32642110
Місцезнаходження: 65010, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Краснова, 2-Б
Контактна особа: Елена Усова
+380487981207
usovaelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 17:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 15:44
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 12:37
Очікувана вартість: 624 792,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 124,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дорожнього покриття з виділенням місць для розміщення сміттєвих контейнерів та встановлення їх огорож, а саме: влаштування автоматичних контейнерів для збору та вивозу ТПВ за адресою: м. Одеса, вул. Катерининська, буд. 1-5» за ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Катерининська, буд. 1-5.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Замовник може здійснювати Генпідряднику попередню оплату у розмірі 30% від суми договору на термін що не перевищує поточний бюджетний період. Рішення по розмір попередної оплати приймається головним розпорядником бюджетних коштів Замовника (Департамент міського господарства ОМР) виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом виконання робіт, помісячним розподілом бюджетних асигнувань. Попередня оплата здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів Генпідряднику на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цім договором з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Остаточну оплату за фактично виконанні роботи Замовник здійснює Генпідряднику на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2В) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3К) (далі Акти) протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання Актів. Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

оборудование для сбора ТБО
Дата подання: 21 вересня 2020 09:22
Дата відповіді: 22 вересня 2020 12:41
Доброго дня, какое оборудование планируется размещать на указанной площадке? размеры, вес, высота, чертежи? стоимость этого оборудования входит в цену тендера? или Горолские дороги его закупают отдельно? С уважением,
Відповідь:
Шановний учаснику!

У відповідь на Ваш запит, який надійшов 21.09.2020 року до Веб-порталу уповноваженого органу з питань закупівель prozorro.gov.ua на спрощену закупівлю оприлюднену під № UA-2020-09-18-006823-b, а саме: «Капітальний ремонт дорожнього покриття з виділенням місць для розміщення сміттєвих контейнерів та встановлення їх огорож, а саме: влаштування автоматичних контейнерів для збору та вивозу ТПВ за адресою: м. Одеса, вул. Катерининська, буд. 1-5» за ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 щодо надання роз’яснення відповідно до розмірів та більш детальних характеристик обладнання, що планується для встановлення на відповідному майданчику та інформації щодо вартості устаткування зазначаємо наступне:
1. Вартість відповідного обладнання та устаткування з його встановленням повинно бути ураховано у пропозиції Учасника спрощеної закупвлі.
2. Більш детальні схеми та креслення з розмірами та обсягами та додатковими технічними характеристиками відповідного обладнання будуть відображені у змінах до оголошення.
Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ "РЕНТА" 621 668,00
UAH з ПДВ
617 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІН ЕССЕТ МЕНЕДЖМЕНТ" 624 792,00
UAH з ПДВ
624 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 12:25
Наказ про призначення.pdf
02 жовтня 2020 12:25
Довідка платника.pdf
02 жовтня 2020 12:25
Довідка ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2020 12:25
Витяг.pdf
02 жовтня 2020 12:25
Виписка.pdf
02 жовтня 2020 12:25
Лист погодження.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 13:38
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:53
Реєстр Екатериненская.pdf
02 жовтня 2020 11:53
Договір 6.pdf
02 жовтня 2020 11:53
1756.pdf
01 жовтня 2020 14:15
СТАТУТ.7z
01 жовтня 2020 14:15
Статистика Грін Ессет.pdf
01 жовтня 2020 14:15
Рішення.pdf
01 жовтня 2020 14:15
Рішення про УО.pdf
01 жовтня 2020 14:15
Рішення 03_08_1.pdf
01 жовтня 2020 14:15
Копія Наказу 25 03 19.pdf
01 жовтня 2020 14:15
Выписка Грин.pdf
01 жовтня 2020 14:15
Проект Договору.pdf
01 жовтня 2020 14:15
Лист погодження.pdf
01 жовтня 2020 14:15
Лист ліцензування.pdf
01 жовтня 2020 14:15
Інформаційна довідка.pdf
01 жовтня 2020 14:15
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ "РЕНТА"

ТОВ "ГРІН ЕССЕТ МЕНЕДЖМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ "РЕНТА"
#33085814
Відхилено 617 500,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 14:40
ТОВ "ГРІН ЕССЕТ МЕНЕДЖМЕНТ"
#42905971
Переможець 624 792,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРІН ЕССЕТ МЕНЕДЖМЕНТ"
#42905971
624 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 10:42
ЗпВД від 17.12.20 (Кап.рем. Катерининська) розів..PDF укладений
17 грудня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 16:36
ДОГ№КР-3-2020 від 16.10.20 (К.р. Катериненська, 1-5).PDF укладений
21 жовтня 2020 16:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: у зв’язку із неможливістю виконання робіт на підставі Акту обстеження об’єкту благоустрою території міста Одеси від 04.11.2020 року.