Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Томограф комп’ютерний
Очікувана вартість
124 310 997,10 UAH
UA-2020-09-18-006638-a be25dec1bbfc465b95c769b9e3ed9d02
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 14:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 14:09
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 15:56
Очікувана вартість: 124 310 997,10 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 621 554,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


УВАГА: процедура «допорогова закупівля» не є пропозицією замовника на укладання договору по заявленому товару, а є інструментом аналізу ринку та виявлення найбільш вигідних пропозицій. Договір про закупівлю буде укладено відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ (зі змінами) та постанови КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20.03.2020 року № 225 (зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Томограф комп’ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 12:51
ТЗ_16 зрізів.docx
18 вересня 2020 14:20
Перевырка доброчесності.docx
18 вересня 2020 14:20
Договір КТ.docx
21 вересня 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 12:51
ТЗ_16 зрізів.docx
18 вересня 2020 14:20
ТЗ_16 зрізів.docx
18 вересня 2020 14:20
Перевырка доброчесності.docx
18 вересня 2020 14:20
Договір КТ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання, щодо ліцензії.
Дата подання: 21 вересня 2020 16:38
Дата відповіді: 22 вересня 2020 15:22
Доброго дня, шановний замовнику! Якщо ліцензія на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання у процесі реєстрації, чи буде допущений учасник за таких умов?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Учасник повинен надати весь перелік документів який визначений в технічному завданні до даної закупівлі.
Щодо ліцензії
Дата подання: 21 вересня 2020 16:46
Дата відповіді: 22 вересня 2020 15:21
Доброго дня, шановний замовнику! Чи буде допущений учасник до закупівлі, якщо ліцензія на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання знаходиться в процесі внесення змін/доповнень?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Учасник повинен надати весь перелік документів який визначений в технічному завданні до даної закупівлі.
Питання
Дата подання: 21 вересня 2020 16:48
Дата відповіді: 21 вересня 2020 20:01
Доброго дня! Надайте будь ласка роз'яснення, щодо значення "допорогова закупівля" та роз'яснення, щодо самої процедури проведення данної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Процедура «допорогова закупівля» не є пропозицією замовника на укладання договору по заявленому товару, а є інструментом аналізу ринку та виявлення найбільш вигідних пропозицій. Договір про закупівлю буде укладено відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ (зі змінами) та постанови КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20.03.2020 року № 225 (зі змінами). Тобто замовник використовую систему Прозорро як інструмент збору комерційних пропозицій.
DDP
Дата подання: 22 вересня 2020 16:58
Дата відповіді: 22 вересня 2020 21:46
Dear Buyer, Sorry for yesterday's trans lit. I have no Cyrillic on my PC, but secretary was just gone. I highly appreciate for your detailed answer to our last demand. To avoid misunderstanding: In all your tenders, no matter it is written DAP or DDP, our price shall include - cost of goods - cost of shipping to defined place - cost of customs clearance No Customs Duty and no VAT are due for us as non-residents. No matter that in tender documents for CT machines is written "DDP" - that must be read as "DDP without payment of Import Tax and VAT". To understand that is very important for me and my staff. I am working 32 years in business worldwide, but I still have to study new Ukrainian regulations. I kindly ask you for understanding and to confirm the above once and forever. Thank you in advance. Dr. Oleg Kovalev/SD --------------------------------------- Шановний покупце, Вибачте за вчорашній переклад. У мене на ПК немає кирилиці, але секретаря просто не було. Я вдячний за Вашу детальну відповідь на наш останній запит. Щоб уникнути непорозуміння: У всіх ваших тендерах, незалежно від того, чи написано це DAP або DDP, наша ціна включатиме - вартість товару - вартість доставки до визначеного місця - вартість розмитнення Ми, нерезиденти, не сплачуємо митних зборів та ПДВ. Незалежно від того, що в тендерній документації на машини КТ написано "DDP" - це потрібно читати як "DDP без сплати податку на імпорт та ПДВ". Розуміти це дуже важливо для мене та мого персоналу. Я працюю 32 роки у бізнесі у всьому світі, але мені все ще потрібно вивчати нові українські норми. Прошу Вас про розуміння та підтвердження вищезазначеного раз і назавжди. Спасибі заздалегідь. Д-р Олег Ковалeв / СД ---------------------------------------
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дана закупівлі провидься без ПДВ.
Customs Duty
Дата подання: 22 вересня 2020 23:20
Дата відповіді: 24 вересня 2020 09:56
Dear Buyer, As per Ukraine codes: Medical Equipment is classified as 33100000-1 and up Phrarmaceuticals are classified as 33600000-6 and up That is published at https://dk21.dovidnyk.info/ and is clear. But if to look into Customs Tariffs of Ukraine: 2020: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/584%D0%B0-18 2021: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/584%D0%B0-18/ed20210101 There we found that tariffs of group 33 are finishing on 3307XXXXX and full stop in both editions. Does it mean that for all products your procurement groups NO CUSTOMS DUTY is due? We would highly appreciate your clarification/confirmation as it influencing significantly on price offers. Thank you in advance. ---------------------------------------------- Шановний покупце, За кодами України: Медичне обладнання класифікується як 33100000-1 і вище Фрамацевтичні препарати класифікуються як 33600000-6 і вище Це опубліковано на https://dk21.dovidnyk.info/ і зрозуміло. Але якщо заглянути в Митні тарифи України: 2020: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/584%D0%B0-18 2021: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/584%D0%B0-18/ed20210101 Там ми виявили, що тарифи групи 33 закінчуються на 3307XXXXX і зупиняються в обох виданнях. Чи означає це, що на всі товари ваших закупівельних груп НЕМA МИТНИХ МИТ? Ми вдячні за ваші роз'яснення / підтвердження, оскільки це суттєво впливає на цінові пропозиції. Спасибі заздалегідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом України № 532-IX від 17.03.2020 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо підвищення доступності лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, які закуповуються за кошти державного бюджету, та створення умов для закупівель у сфері охорони здоров’я за кошти державного бюджету" передбачено:
звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України медичних товарів, що закуповуватимуться за кошти державного бюджету ДП "МЗУ";
нерозповсюдження положень податкового законодавства про необхідність нарахування компенсуючих податкових зобов’язань та пропорційне віднесення сум податку на додану вартість до податкового кредиту на операції, звільнені від оподаткування податком на додану вартість відповідно до цього Закону.
Щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість
Переслідуючи мету створення сприятливого режиму функціонування єдиної національної закупівельної організації у сфері охорони здоров’я, аналогічного тому, в якому наразі діють спеціалізовані організації, що здійснюють закупівлі, запроважєено пільгу з податку на додану вартість для операцій із закупівлі за кошти державного бюджету та розподілу (постачання) медичних товарів на користь структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій або суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, за умови, що такі товари закуповуються/розподіляються спеціально визначеним суб’єктом – ДП "МЗУ" для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров'я.
Зазначена пільга в рівній мірі поширюватиметься як на операції з постачання медичних товарів резидентами України, у тому числі виробниками, так і на операції з нерезидентами України у разі імпорту відповідних товарів на територію України.
Щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість медичних товарів, попередньо ввезених на митну територію України
Необхідність звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання медичних товарів, які були попередньо ввезені на митну територію України, зумовлена поширеністю у практиці іноземних виробників та оптових дистриб’юторів моделі постачання, при якій товари спочатку закуповуються українською дочірньою компанією іноземного виробника або незалежним дистриб’ютором, а в подальшому реалізуються на ринку України. Імпортовані за такою моделлю товари можуть реалізовуватися як у публічному, так і у приватному секторі. При ввезенні таких товарів на митну територію України у режимі імпорту з відповідних операцій у складі вартості товару має сплачуватися податок на додану вартість. Одночасно, для згаданих підприємств ввезення товарів на митну територію України є підставою для віднесення сплачених сум податку до податкового кредиту (пп. «ґ» п. 198.1 ст. 198 ПК України). У подальшому, у випадку використання імпортованих медичних товарів частково або повністю в операціях, звільнених від оподаткування, платники податку-резиденти мусять пропорційно коригувати суму податкового кредиту, сформованого під час імпорту таких товарів, шляхом нарахування компенсуючих податкових зобов’язань (п. 198.5 ст. 198 ПК України) та/або пропорційного віднесення сум податку на додану вартість до податкового кредиту (ст. 199 ПК України). Оскільки податкова пільга має призводити до рівних економічних умов для платників податків та не має впливати на модель здійснення господарської діяльності, цим Законом виключено операції з постачання медичних товарів, звільнені від оподаткування на підставах, визначених цим Законом, з переліку операцій, здійснення яких призводить до необхідності коригування сум податкового кредиту. Це дозволить платникам податку-резидентам використовувати суми податкового кредиту, сформовані за операціями з ввезення медичної продукції на митну територію України, для покриття сум податкових зобов'язань або для формування від’ємного значення суми податку на додану вартість з метою його подальшого відшкодування.
Допорогові закупівлі
Дата подання: 23 вересня 2020 12:06
Дата відповіді: 23 вересня 2020 22:19
21 вересня 2020 о 16:48 до Вас звернувся потенційний постачальник з питанням: «Доброго дня! Надайте будь ласка роз'яснення, щодо значення "допорогова закупівля" та роз'яснення, щодо самої процедури проведення даної закупівлі.» 21 вересня 2020 о 20:01 Вами було надано відповідь. На нашу думку, для того щоб провести аналіз ринку та виявити найбільш вигідні пропозиції достатньо оголосити одну закупівлю на одну або декілька одиниць обладнання. Провести таким чином аналіз ринку та почати укладати угоди з постачальниками, які відповідають вимогам зазначеним в технічних вимогах до предмету закупівлі, на необхідну кількість обладнання. Виникає наступне запитання, з якою метою оголошуються «допорогові закупівлі» на 10 одиниць обладнання, з певною періодичністю, з тими самими технічними вимогами та іншими вимогами до постачальника та з тією ж самою очікуваною вартістю закупівлі? Це стосується всіх закупівель оголошених Вами за посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-18-006638-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-21-005643-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-18-006788-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-21-005787-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-22-006456-b Такі дії спрямовані на затягування процесу підписання договорів з постачальниками? В результаті таких дій, може виникнути ситуація, в якій жоден з постачальників не зможе виконати умови договору, щодо постачання. Це все може призвести до зриву проведення закупівлі необхідного обладнання. Отже, опорні заклади охорони здоров’я не отримають обладнання на яке згідно Постанови КМУ від 8 липня 2020 р. № 613 було виділено кошти з бюджету. Хто буде з ДП «МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» відповідати за те, що люди не будуть мати можливість проводити діагностику в умовах пандемії коронавірусної хвороби (COVID-19) та вчасно отримувати лікування на початковій стадії захворювання? В медицині доведено, що саме КТ є основним обладнанням для діагностики пошкодження легень викликаних коронавірусною хворобою (COVID-19) на початковій стадії захворювання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до закупівлі. Щодо Вашого питання надаємо наступну відповідь: Замовником закупівлі були розділені закупівлі по 10 одиниць у зв'язку з тим щоб не обмежувати конкуренцію ринру та створити конкурентне середовище, оскільки не кожен постачальник може мати необхідну кількість обладнання та поставити його в необхідні терміни.
Уточнення процедури
Дата подання: 24 вересня 2020 10:24
Дата відповіді: 28 вересня 2020 21:59
Шановний Замовнику. Вже зараз Вами оголошено 6 (шість) закупівель КТ з різною кількістю апаратів в кожній закупівлі. Якщо наш виробник готовий в окреслені Вами терміни (2 місяці після підписання контракту) поставити, наприклад, 18 одиниць обладнання, як нам бути в такому випадку? Подаватись на всі закупівлі, а в разі перемоги у всіх відмовлятись від зайвих? Якщо ми запропонуємо 18 одиниць, то буде підписано контракт на 10 одиниць по одній закупівлі, а в підписанні другої угоди нам відмовлять через неможливість постачання всього обсягу? Чи будуть проводитись переговори з учасниками аукціону для уточнення умов постачання, кількості і т.і? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до закупівлі. Дана процедура «допорогова закупівля» не є пропозицією замовника на укладання договору по заявленому товару, а є інструментом аналізу ринку та виявлення найбільш вигідних пропозицій. Договір про закупівлю буде укладено відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ (зі змінами) та постанови КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20.03.2020 року № 225 (зі змінами). Також звертаємо Вашу увагу на те, що з постачальником додатково будуть уточнюватись кількості та строки до постачання.
Customs Duty
Дата подання: 24 вересня 2020 10:33
Дата відповіді: 28 вересня 2020 14:39
Dear Buyer, Thank you for detailed explanation of VAT regulation of medical procurements. But my question was about CUSTOMS DUTY. It seems that it does not exist for medical products. So I repeat my previous question: Дякуємо за детальне пояснення щодо регулювання ПДВ медичних закупівель. Але моє запитання стосувалося МИТНИХ МИТ. Здається, для медичних виробів цього не існує. Тому я повторюю своє попереднє запитання: QUOTE: Dear Buyer, As per Ukraine codes: Medical Equipment is classified as 33100000-1 and up Phrarmaceuticals are classified as 33600000-6 and up That is published at https://dk21.dovidnyk.info/ and is clear. But if to look into Customs Tariffs of Ukraine: 2020: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/584%D0%B0-18 2021: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/584%D0%B0-18/ed20210101 There we found that tariffs of group 33 are finishing on 3307XXXXX and full stop in both editions. Does it mean that for all products your procurement groups NO CUSTOMS DUTY is due? We would highly appreciate your clarification/confirmation as it influencing significantly on price offers. Thank you in advance. ---------------------------------------------- Шановний покупце, За кодами України: Медичне обладнання класифікується як 33100000-1 і вище Фрамацевтичні препарати класифікуються як 33600000-6 і вище Це опубліковано на https://dk21.dovidnyk.info/ і зрозуміло. Але якщо заглянути в Митні тарифи України: 2020: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/584%D0%B0-18 2021: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/584%D0%B0-18/ed20210101 Там ми виявили, що тарифи групи 33 закінчуються на 3307XXXXX і зупиняються в обох виданнях. Чи означає це, що на всі товари ваших закупівельних груп НЕМA МИТНИХ МИТ? Ми вдячні за ваші роз'яснення / підтвердження, оскільки це суттєво впливає на цінові пропозиції. Спасибі заздалегідь. UNQUOTE
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом України № 532-IX від 17.03.2020 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо підвищення доступності лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, які закуповуються за кошти державного бюджету, та створення умов для закупівель у сфері охорони здоров’я за кошти державного бюджету" передбачено:
звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України медичних товарів, що закуповуватимуться за кошти державного бюджету ДП "МЗУ";
нерозповсюдження положень податкового законодавства про необхідність нарахування компенсуючих податкових зобов’язань та пропорційне віднесення сум податку на додану вартість до податкового кредиту на операції, звільнені від оподаткування податком на додану вартість відповідно до цього Закону.
Щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість
Переслідуючи мету створення сприятливого режиму функціонування єдиної національної закупівельної організації у сфері охорони здоров’я, аналогічного тому, в якому наразі діють спеціалізовані організації, що здійснюють закупівлі, запроважєено пільгу з податку на додану вартість для операцій із закупівлі за кошти державного бюджету та розподілу (постачання) медичних товарів на користь структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій або суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, за умови, що такі товари закуповуються/розподіляються спеціально визначеним суб’єктом – ДП "МЗУ" для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров'я.
Зазначена пільга в рівній мірі поширюватиметься як на операції з постачання медичних товарів резидентами України, у тому числі виробниками, так і на операції з нерезидентами України у разі імпорту відповідних товарів на територію України.
Щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість медичних товарів, попередньо ввезених на митну територію України
Необхідність звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання медичних товарів, які були попередньо ввезені на митну територію України, зумовлена поширеністю у практиці іноземних виробників та оптових дистриб’юторів моделі постачання, при якій товари спочатку закуповуються українською дочірньою компанією іноземного виробника або незалежним дистриб’ютором, а в подальшому реалізуються на ринку України. Імпортовані за такою моделлю товари можуть реалізовуватися як у публічному, так і у приватному секторі. При ввезенні таких товарів на митну територію України у режимі імпорту з відповідних операцій у складі вартості товару має сплачуватися податок на додану вартість. Одночасно, для згаданих підприємств ввезення товарів на митну територію України є підставою для віднесення сплачених сум податку до податкового кредиту (пп. «ґ» п. 198.1 ст. 198 ПК України). У подальшому, у випадку використання імпортованих медичних товарів частково або повністю в операціях, звільнених від оподаткування, платники податку-резиденти мусять пропорційно коригувати суму податкового кредиту, сформованого під час імпорту таких товарів, шляхом нарахування компенсуючих податкових зобов’язань (п. 198.5 ст. 198 ПК України) та/або пропорційного віднесення сум податку на додану вартість до податкового кредиту (ст. 199 ПК України). Оскільки податкова пільга має призводити до рівних економічних умов для платників податків та не має впливати на модель здійснення господарської діяльності, цим Законом виключено операції з постачання медичних товарів, звільнені від оподаткування на підставах, визначених цим Законом, з переліку операцій, здійснення яких призводить до необхідності коригування сум податкового кредиту. Це дозволить платникам податку-резидентам використовувати суми податкового кредиту, сформовані за операціями з ввезення медичної продукції на митну територію України, для покриття сум податкових зобов'язань або для формування від’ємного значення суми податку на додану вартість з метою його подальшого відшкодування.
Запитання по комплектації
Дата подання: 24 вересня 2020 12:57
Дата відповіді: 29 вересня 2020 12:13
Прошу обгрунтувати необхідність в Медичному термографічному принтері для сухого друку рентгенівських знімків на термографічній плівці ? Чому не може бути поставлений лазерний? Чи враховується в майбутньому вартість плівки?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до закупівлі. Відповідно до пункту 4 Порядку використання коштів, виділених для закупівлі обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров'я у госпітальних округах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 липня 2020 року №613, визначення медико-технічних вимог до обладнання приймальних відділень опорних закладів охорони здоров'я у госпітальних округах належить до компетенції МОЗ України. Враховуючи вищезазначене, ДП МЗУ доручено провести закупівлю відповідно до доведеного технічного завдання від МОЗ.
Уточнення
Дата подання: 29 вересня 2020 12:24
Прошу обгрунтувати необхідність в Медичному термографічному принтері для сухого друку рентгенівських знімків на термографічній плівці ? Чому не може бути поставлений лазерний? Чи враховується в майбутньому вартість плівки? Відповідь: 29.09.20, 12:13 Доброго дня! Дякуємо за увагу до закупівлі. Відповідно до пункту 4 Порядку використання коштів, виділених для закупівлі обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров'я у госпітальних округах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 липня 2020 року №613, визначення медико-технічних вимог до обладнання приймальних відділень опорних закладів охорони здоров'я у госпітальних округах належить до компетенції МОЗ України. Враховуючи вищезазначене, ДП МЗУ доручено провести закупівлю відповідно до доведеного технічного завдання від МОЗ. Враховуючи Вашу відповідь, можна спрогнозувати, що Ви немаєте змоги змінити будь що в ТД, оскільки на це впливає виключно МОЗ? Задам повторно запит - Прошу надати інформацію, за якими критеріями до таких закупівель вибрали термо принтери? Коли якісніше і дешевше на сьогодні є використання лазерних принтерів. Прошу отримати відповідь в відповідальних осіб, а не займатись відписками. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-006638-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 19 вересня 2020 20:52
Terms

Dear Buyer,

1. We did not find in your TR any data of number of machines you want to buy. Is this bid for 1 machine only?

2. You state delivery term DDP, but in other your bids you state "for non-residents - DAP".

Please clarify.
Thank you.
------------------------------------------
Шановний покупце,

1. Ми не знайшли у вашому TR жодної інформації про кількість машин, які ви хочете придбати. Це ставка лише для 1 машини?

2. Ви вказуєте термін доставки DDP, але в інших своїх заявках ви вказуєте "для нерезидентів - DAP".

Поясніть будь ласка.
Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 вересня 2020 19:42
Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Щодо кількості закупівлі, то вона зазначена в оголошенні, що становить 10 штук. Щодо умов постачання, замовником визначено – DDP, оскільки умовами договору передбачається розвезення обладання згідно наданого переліку місць який буде визначатися при підписанні договору з переможцем процедури закупівлі. Учасник забезпечує проведення інсталяції, пусконалагоджувальних робіт, про що надає гарантійний лист.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-18-006638-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:36519759
Дата подання: 21 вересня 2020 12:25
Звернення до Замовника
Щодо умов закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2020 19:14
Добрий день!
1. Зазначаємо, що слова «за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА» стосуються саме моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання продукції за місцем призначення з боку Замовника. Це означає, що за наявності у Замовника зауважень до продукції, Замовник має право не підписувати видаткової накладної та/або Акту приймання продукції до моменту розгляду та вирішення таких зауважень Постачальником.
2. Згідно з пунктом 4 постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” постановлено розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів не здійснювати платежі з попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних коштів.
Пунктом 6 зазначеної постанови рекомендовано розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів укладати договори про закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно до законодавства з урахуванням, зокрема, нездійснення попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних коштів.
Згідно з пунктом 3 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 20.01.2020 № 102 «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти» розмір та строк попередньої оплати, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку визначаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів в особі керівників, які несуть персональну відповідальність, виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва.
З огляду на зазначене, Замовник не зможе провести попередню оплату Постачальнику, яким раніше було порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти.
3. Порушення Постачальником-резидентом порядку складання і подання податкової накладної, розрахунку коригування до неї може призводити до зменшення контролюючими органами податкового кредиту Замовника за такими податковими накладними, донарахування Замовнику податків, зборів, обов’язкових платежів, застосування до нього штрафних (фінансових) санкцій за порушення податкового законодавства за цими господарськими операціями шляхом складання податкового повідомлення-рішення, акта перевірки або іншим шляхом.
Пункт 3.6. проекту Договору відповідає вимогам п. 187.1 Податкового кодексу України, яким встановлено, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Норми проекту Договору попереджають зловживання, пов’язані із коригуванням податкового кредиту у випадках включення до податкового кредиту суми ПДВ, сплачених (нарахованих) у вартості товарів.
4. Відлік 60 днів починається з дати набрання чинності Договором. Заявка на поставку товару, що подається Замовником, буде подана у межах цих 60 днів.
Пункт 7 Порядку використання коштів, виділених для закупівлі обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2020 р. № 613, містить загальну норму щодо здійснення попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства.
Питання здійснення попередньої оплати у такому випадку регулюються нормами постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”.
5. Проект Договору містить як можливість подання (на вибір Постачальника) кількох видів документів («або»), так і певні виключення, а саме приписку «(за наявності)», до тих видів документів, що не можуть бути подані тим чи іншим Постачальником з урахуванням вимог країни виробництва продукції або статусу резидентності Постачальника. Якщо у проекті Договору вимога щодо надання будь-якого документу не згадується по відношенню чи то до Постачальника-резидента, чи то до Постачальника-нерезидента, то надання такого документу не буде вимагатись Замовником у ході виконання цього Договору.
6. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, які не могли бути виявлені при звичайній для даного виду Товару перевірці і виявлені лише в процесі обробки, підготовки до монтажу, у процесі монтажу, випробування, використання і збереження Товару.
Продукція є такою, що має дефект, у разі, коли вона не відповідає рівню безпеки, на яку споживач або користувач має право розраховувати виходячи з усіх обставин, зокрема пов'язаних з розробленням, виробництвом, обігом, транспортуванням, зберіганням, встановленням, технічним обслуговуванням, споживанням, використанням, знищенням (утилізацією, переробкою) цієї продукції, а також наданням застережень та іншої інформації про таку продукцію.
У разі складання акту про приховані недоліки Постачальник повинен здійснити усунення виявлених недоліків або заміну такого товару.
У разі складання акту про виявлені дефекти Постачальник зобов'язаний замінити дефектний товар або усунути недоліки.
7. Відповідно до підпункту 8.3.13 проекту Договору за повідомленням Замовника Постачальник зобов’язаний направити уповноваженого представника для проведення спільної із ЗАМОВНИКОМ комісійної перевірки наявності належних матеріально-технічних ресурсів кінцевого(-их) набувача(-ів) для встановлення та експлуатації Товару.
У разі виявлення неготовності кінцевого набувача до встановлення та експлуатації Товару, Товар буде розглянуто питання щодо спрямування такого Товару до іншого кінцевого набувача з переліку опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах, що визначені відповідно до переліку опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах на період до 2023 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 р. № 23.
8. Стаття 231 ГК України регулює розмір штрафних санкцій таким чином: «Законом щодо окремих видів зобов`язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається.
У разі якщо порушено господарське зобов`язання, в якому хоча б одна сторона є суб`єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов`язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов`язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:
за порушення умов зобов`язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
за порушення строків виконання зобов`язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
9. Зазначаємо, що закупівля здійснюється за бюджетними програмами КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», КПКВК 2301040 «Громадське здоров'я та заходи боротьби з епідеміями». Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а отже здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим.
Таким чином, у разі не передачі (несвоєчасної передачі) товару Замовник не матиме можливості прийняти та оплатити такий товар до встановлення відповідних бюджетних призначень.
Також зауважемо, що замовником в технічному завдані до предмету закупівлі зазначеється "До УВАГИ потенційних учасників закупівлі! Замовником надається примірний проект договору та звертаємо Вашу увагу, на те що даний договір не є остаточною редакцією. "


Номер вимоги: UA-2020-09-18-006638-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 21 вересня 2020 17:06
Terms - REMINDER!
Dear Buyer,

You still leave term DDP in your new edition. DDP means payment of VAT and applicable for residents only. For non-residents it shall be DAP. See attached. Please confirm urgently as we do not want even to translate without clarification of above. By the way you listed this procurement as "bez PDV".
Best regards.
---------------------------
Шановний покупце,

Ви все ще залишаєте термін DDP у своїй новій редакції. DDP означає сплату ПДВ та застосовується лише для резидентів. Для нерезидентів це повинен бути DAP. Додається. Будь ласка, терміново підтвердьте, оскільки ми не хочемо навіть перекладати без пояснення вищезазначеного TR. До речі, ви вказали цю закупку як "без ПДВ".
З найкращими побажаннями.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2020 19:53
Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Щодо умов постачання, замовником визначено – DDP, оскільки умовами договору передбачається розвезення обладання згідно наданого переліку місць який буде визначатися при підписанні договору з переможцем процедури закупівлі. Учасник забезпечує проведення інсталяції, пусконалагоджувальних робіт, про що надає гарантійний лист. Дана закупівлі проводиться без ПДВ, оскільки на неї поширюється дія Закону України від 17 березня 2020 р. № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (зі змінами) відповідно до якого передбачено застосування режиму звільнення від оподаткування на операції з постачання товарів з Переліку № 224 на митній території України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-18-006638-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 21 вересня 2020 21:24
INCOTERMS
Dasha, pishu bez sekretaria. Nu, prosto uzhe utomili. Vi zhe professionali. Vse vashi drigie zajavki - VISOKOPROFESSIONALNI.
DDP ne bivaet bez PDV. Bez PDV eto DAP. Kak ja mogu objasnitj eti Ukrainskie zamorochki Kitajcam, Indusam i Amerikancam? Ili povtoritj liubimuju shutku Putina pro babushku i dedushku?
Razberitesj pozhalujsta, pochitajte INCOTERMS ili dajte ego pochitatj zakazchiku. Eto kasaetsia oboih tenderov.
S uvazheniem,
Oleg Kovalev
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2020 15:19
Termin DDP oznachaye, sho postachalnik bezposeredno pogodzhuyetsya zrobiti te, sho viplivaye iz samoyi rozshifrovki nazvi termina — «Postavka zi splatoyu mita», tobto ochistiti tovar dlya importu ta splatiti bud-yaki zbori, sho viplivayut iz cogo.
Z metoyu opodatkuvannya PDV operacij z postachannya tovariv, oplata za yaki ne vidbulasya, datoyu viniknennya podatkovih zobov'yazan z PDV vvazhayetsya data, na yaku pripadaye pochatok peredachi tovaru vid postachalnika bezposeredno zamovniku.
Zgidno Mitnogo Kodeksu Ukrayini vitrati po mitnomu ochishennyu nese deklarant (platnik podatkiv). Deklarantom zgidno st. 265 MKU pri peremishenni tovariv na pidstavi zovnishnoekonomichnogo dogovoru ye rezident yakim abo vid imeni yakogo ukladenij cej dogovir.
Vidpovidno do punktu 71 pidrozdilu 2 rozdilu XX "Perehidni polozhennya” Podatkovogo kodeksu Ukrayini ta postanovi Kabinetu Ministiriv Ukrayini vid 20 bereznya 2020 r. № 224 postachalnik produkciyi maye pravo vidnesti sumu PDV do podatkovogo kreditu na pidstavi mitnoyi deklaraciyi, u yakij vin maye buti vkazanij yak oderzhuvach (vlasnik) tovaru.
Poryadkom vikoristannya koshtiv, vidilenih dlya zakupivli obladnannya dlya prijmalnih viddilen opornih zakladiv ohoroni zdorov’ya u gospitalnih okrugah, zatverdzhenim postanovoyu Kabinetu Ministriv Ukrayini vid 8 lipnya 2020 r. № 613, ne peredbachena mozhlivist spryamuvannya byudzhetnih koshtiv dlya zdijsnennya rozmitnennya ta splati podatkiv Zamovnikom.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-18-006638-a.c5
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 22 вересня 2020 14:30
Вимога про внесення змін
Вимога про внесення змін. Просимо розглянути доданий файл.
Скасована
Дата: 22 вересня 2020 14:59
Причина: Невірний формат
Номер вимоги: UA-2020-09-18-006638-a.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 22 вересня 2020 15:05
Вимога щодо внесення змін
Вимога щодо внесення змін. Просимо розглянути доданий файл.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2020 15:24
Доброго дня! В електронній системі відсутні файли для розгляду.
Номер вимоги: UA-2020-09-18-006638-a.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 22 вересня 2020 15:33
Вимога щодо внесення змін
Вимога про внесення змін. Просимо розглянути доданий файл.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2020 20:55
Добрий день! 1. Зазначаємо, що слова «за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА» стосуються саме моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання продукції за місцем призначення з боку Замовника. Це означає, що за наявності у Замовника зауважень до продукції, Замовник має право не підписувати видаткової накладної та/або Акту приймання продукції до моменту розгляду та вирішення таких зауважень Постачальником. 2. Згідно з пунктом 4 постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” постановлено розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів не здійснювати платежі з попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних коштів. Пунктом 6 зазначеної постанови рекомендовано розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів укладати договори про закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно до законодавства з урахуванням, зокрема, нездійснення попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних коштів. Згідно з пунктом 3 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 20.01.2020 № 102 «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти» розмір та строк попередньої оплати, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку визначаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів в особі керівників, які несуть персональну відповідальність, виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва. З огляду на зазначене, Замовник не зможе провести попередню оплату Постачальнику, яким раніше було порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. 3. Порушення Постачальником-резидентом порядку складання і подання податкової накладної, розрахунку коригування до неї може призводити до зменшення контролюючими органами податкового кредиту Замовника за такими податковими накладними, донарахування Замовнику податків, зборів, обов’язкових платежів, застосування до нього штрафних (фінансових) санкцій за порушення податкового законодавства за цими господарськими операціями шляхом складання податкового повідомлення-рішення, акта перевірки або іншим шляхом. Пункт 3.6. проекту Договору відповідає вимогам п. 187.1 Податкового кодексу України, яким встановлено, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Норми проекту Договору попереджають зловживання, пов’язані із коригуванням податкового кредиту у випадках включення до податкового кредиту суми ПДВ, сплачених (нарахованих) у вартості товарів. 4. Відлік 60 днів починається з дати набрання чинності Договором. Заявка на поставку товару, що подається Замовником, буде подана у межах цих 60 днів. Пункт 7 Порядку використання коштів, виділених для закупівлі обладнання для приймальних відділень опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2020 р. № 613, містить загальну норму щодо здійснення попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства. Питання здійснення попередньої оплати у такому випадку регулюються нормами постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. 5. Проект Договору містить як можливість подання (на вибір Постачальника) кількох видів документів («або»), так і певні виключення, а саме приписку «(за наявності)», до тих видів документів, що не можуть бути подані тим чи іншим Постачальником з урахуванням вимог країни виробництва продукції або статусу резидентності Постачальника. Якщо у проекті Договору вимога щодо надання будь-якого документу не згадується по відношенню чи то до Постачальника-резидента, чи то до Постачальника-нерезидента, то надання такого документу не буде вимагатись Замовником у ході виконання цього Договору. 6. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, які не могли бути виявлені при звичайній для даного виду Товару перевірці і виявлені лише в процесі обробки, підготовки до монтажу, у процесі монтажу, випробування, використання і збереження Товару. Продукція є такою, що має дефект, у разі, коли вона не відповідає рівню безпеки, на яку споживач або користувач має право розраховувати виходячи з усіх обставин, зокрема пов'язаних з розробленням, виробництвом, обігом, транспортуванням, зберіганням, встановленням, технічним обслуговуванням, споживанням, використанням, знищенням (утилізацією, переробкою) цієї продукції, а також наданням застережень та іншої інформації про таку продукцію. У разі складання акту про приховані недоліки Постачальник повинен здійснити усунення виявлених недоліків або заміну такого товару. У разі складання акту про виявлені дефекти Постачальник зобов'язаний замінити дефектний товар або усунути недоліки. 7. Відповідно до підпункту 8.3.13 проекту Договору за повідомленням Замовника Постачальник зобов’язаний направити уповноваженого представника для проведення спільної із ЗАМОВНИКОМ комісійної перевірки наявності належних матеріально-технічних ресурсів кінцевого(-их) набувача(-ів) для встановлення та експлуатації Товару. У разі виявлення неготовності кінцевого набувача до встановлення та експлуатації Товару, Товар буде розглянуто питання щодо спрямування такого Товару до іншого кінцевого набувача з переліку опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах, що визначені відповідно до переліку опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах на період до 2023 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 р. № 23. 8. Стаття 231 ГК України регулює розмір штрафних санкцій таким чином: «Законом щодо окремих видів зобов`язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається. У разі якщо порушено господарське зобов`язання, в якому хоча б одна сторона є суб`єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов`язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов`язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов`язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов`язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. 9. Зазначаємо, що закупівля здійснюється за бюджетними програмами КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», КПКВК 2301040 «Громадське здоров'я та заходи боротьби з епідеміями». Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а отже здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим. Таким чином, у разі не передачі (несвоєчасної передачі) товару Замовник не матиме можливості прийняти та оплатити такий товар до встановлення відповідних бюджетних призначень. Також зауважемо, що замовником в технічному завдані до предмету закупівлі зазначеється "До УВАГИ потенційних учасників закупівлі! Замовником надається примірний проект договору та звертаємо Вашу увагу, на те що даний договір не є остаточною редакцією. "

Документи подані скаржником

21 вересня 2020 12:25
Вимоги до Замовника

Документи подані скаржником

21 вересня 2020 17:06
DAP and DDP.docx
21 вересня 2020 17:06
Томограф комп’ютерний.pdf

Документи подані скаржником

22 вересня 2020 15:32
Вимога щодо внесення змін

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укр Мед Сервіс" 123 000 000,00
UAH
104 550 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Астріум" 124 000 000,00
UAH
124 000 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 124 310 997,00
UAH
124 310 997,00
UAH
Документи
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ 124 310 997,10
UAH
124 310 997,10
UAH
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:56
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:49
5 Рішення учасника №1.pdf
02 жовтня 2020 12:49
4 Наказ №1.pdf
02 жовтня 2020 12:49
2 Виписка ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2020 12:49
1 Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 12:30
Електронний підпис
01 жовтня 2020 23:38
Електронний підпис

Публічні документи

02 жовтня 2020 10:10
Електронний підпис
01 жовтня 2020 18:09
Ліцензія+листи.pdf
01 жовтня 2020 18:09
МТВ 32.pdf
01 жовтня 2020 18:08
Insitum32_user_manual.pdf
01 жовтня 2020 18:08
Декларація+сертифікат.pdf
01 жовтня 2020 18:08
32_infotec.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 11:03
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:01
7. UA KIND Autorization.pdf
02 жовтня 2020 11:01
6. Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укр Мед Сервіс"

ТОВ "Астріум"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укр Мед Сервіс"
#37992156
Очікує рішення 104 550 000,00
UAH
05 жовтня 2020 16:29

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 жовтня 2020 16:39
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність потреби
Документи:
27 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:39
Рішення про скасування процедури.rtf