Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт навантажувально-розвантажувальних рамп Дирекції оброблення та перевезення пошти АТ "Укрпошта" за адресою: 03999 м. Київ, вул. Г. Кірпи 2
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2020-09-18-006593-b 24a8a6e78775494187933a6ff5c6f40a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Павлушков

+380501602636 pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна , Київська обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Контактна особа: Валерій Павлушков
+380501602636
pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 11:44
Очікувана вартість: 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Шановні партнери! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій нагадуємо про можливість створення та надання документів з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт навантажувально-розвантажувальних рамп Дирекції оброблення та перевезення пошти АТ "Укрпошта" за адресою: 03999 м. Київ, вул. Г. Кірпи 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03999, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання рахунка на оплату, який Виконавець надає після підписання Сторонами Акту виконаних робіт (наданих послуг) форми КБ-2в та довідки форми КБ-3, але не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Дирекція оброблення та перевезення пошти Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 03999, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 01181736. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 09:33
Perelik zmin do tendernoi dokumentatsii vid 17.08.2020.zip
22 вересня 2020 09:33
Rishennia UO pro vnesennia zmin do TD.zip
22 вересня 2020 09:33
Tenderna dokumentatsiia (nova redaktsiia).zip
18 вересня 2020 16:58
Rishennia UO pro pochatok zakupivli.zip
18 вересня 2020 16:58
Proekt dohovoru.zip
22 вересня 2020 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 09:33
Perelik zmin do tendernoi dokumentatsii vid 17.08.2020.zip
22 вересня 2020 09:33
Rishennia UO pro vnesennia zmin do TD.zip
22 вересня 2020 09:33
Tenderna dokumentatsiia (nova redaktsiia).zip
18 вересня 2020 16:58
Tenderna dokumentatsiia.zip
18 вересня 2020 16:58
Rishennia UO pro pochatok zakupivli.zip
18 вересня 2020 16:58
Proekt dohovoru.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альянс Строй Качество 880 000,00
UAH з ПДВ
819 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА ГРУПП" 896 823,43
UAH з ПДВ
819 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВОБЛБУД" 949 254,02
UAH з ПДВ
820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТА-ПРОЕКТ" 931 709,71
UAH з ПДВ
931 709,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 943 459,18
UAH з ПДВ
943 459,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 16:14
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:50
довідка банкрутство.pdf
13 жовтня 2020 13:43
Паспорт директор.pdf
13 жовтня 2020 13:43
новий статут.rar
13 жовтня 2020 13:43
Довідка корупція АСК.pdf
13 жовтня 2020 13:43
Довідка ДФС.pdf
13 жовтня 2020 13:43
витяг ПДВ.pdf
13 жовтня 2020 13:43
Витяг ЄДР.pdf
06 жовтня 2020 15:13
Електронний підпис
06 жовтня 2020 15:08
довідка досвід.pdf
30 вересня 2020 12:05
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:46
довідка ст. 17.pdf
30 вересня 2020 11:46
довідка повноваження.pdf
30 вересня 2020 11:46
відгук 2.pdf
30 вересня 2020 11:46
відгук 1.pdf
30 вересня 2020 11:46
мат-тех. база.pdf
30 вересня 2020 11:46
аналогічний договір 2.pdf
30 вересня 2020 11:46
аналогічний договір 1.pdf
30 вересня 2020 11:46
досвід.pdf
30 вересня 2020 11:46
довідка працівники.pdf
30 вересня 2020 11:46
довідка субпідрядники.pdf
30 вересня 2020 11:46
новий статут.rar
30 вересня 2020 11:46
додаток 3.pdf
30 вересня 2020 11:46
директор наказ протокол.pdf
30 вересня 2020 11:46
витяг ПДВ.pdf
30 вересня 2020 11:46
витяг ЄДРПОУ.pdf
30 вересня 2020 11:46
виписка ЄДР.pdf
30 вересня 2020 11:46
відомості про учасника.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2020 19:49
Електронний підпис
03 жовтня 2020 19:48
Статут.pdf
03 жовтня 2020 19:48
Виписка з ЄДР.pdf
03 жовтня 2020 19:48
витяг ПДВ.pdf
03 жовтня 2020 19:48
наказ на директора.pdf
03 жовтня 2020 19:48
дозвіл.pdf
03 жовтня 2020 19:48
ліцензія.pdf
03 жовтня 2020 19:48
Лист-відгук.pdf
03 жовтня 2020 19:48
Договір №06-06-2018-11-33.pdf
03 жовтня 2020 19:48
Договір № 19-07 -2018.pdf
03 жовтня 2020 19:48
Довідки, листи.pdf
03 жовтня 2020 19:48
Протокол.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2020 13:50
Статут Київоблбуд.pdf
04 жовтня 2020 13:50
Рішення.pdf
04 жовтня 2020 13:50
Опис.pdf
04 жовтня 2020 13:50
Наказ.pdf
04 жовтня 2020 13:50
Досвід.pdf
04 жовтня 2020 13:50
Договір Шевченка.pdf
04 жовтня 2020 13:50
Довідка ч.2.pdf
04 жовтня 2020 13:50
Довідка п.13.pdf
04 жовтня 2020 13:50
Довідка п.12.pdf
04 жовтня 2020 13:50
Довідка п.6.pdf
04 жовтня 2020 13:50
Довідка п.5.pdf
04 жовтня 2020 13:50
555ДЦ.xlsx
04 жовтня 2020 13:50
Відомості Учасника.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2020 13:40
Електронний підпис
04 жовтня 2020 13:34
Статут + опис.pdf
04 жовтня 2020 13:34
Ліцензія вогнезахист.pdf
04 жовтня 2020 13:34
Копія ліцензії.pdf
04 жовтня 2020 13:34
Копія Витягу ЄДР 10.09.2020.pdf
04 жовтня 2020 13:34
Досвід.pdf
04 жовтня 2020 13:34
Довкілля.pdf
04 жовтня 2020 13:34
Витяг ПДВ.pdf
04 жовтня 2020 13:34
488.imd
04 жовтня 2020 13:33
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
04 жовтня 2020 13:33
Субпідрядники.pdf
04 жовтня 2020 13:33
Протокол.pdf
04 жовтня 2020 13:33
Проект договору.pdf
04 жовтня 2020 13:33
Лист-гарантія стаття 17.pdf
04 жовтня 2020 13:33
Довідка щодо дозволу.pdf
04 жовтня 2020 13:33
Довідка додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альянс Строй Качество

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА ГРУПП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВОБЛБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТА-ПРОЕКТ"

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Альянс Строй Качество
#36506603
Переможець 819 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 16:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 13:15

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції. Пунктом 4 Додатку 4 до тендерної документації вимагалося надання документу, що підтверджує повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження повноважень посадової особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції наданий документ (файл «директор наказ протокол.pdf»). У вищезазначеному документі є копія наказу від 03.04.2017 року №1/17к про вступ до виконання обов’язків генерального директора ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО» Козака Вадима Павловича та копія Протоколу №1 від 31.03.2017 року Загальних зборів учасників ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО» про призначення на посаду генерального директора ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО» Козака Вадима Павловича. Також у складі тендерної пропозиції учасника надана копія Статуту ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО» нова редакція, затвердженого рішенням №17/10 від 17.10.2019 року (файл «новий статут.rar»). Розділом 7 Статуту передбачено, що виконавчим органом Товариства є директор (одноосібно). Таким чином у наданих учасником документах у складі тендерної пропозиції, а саме: файл «директор наказ протокол.pdf» та файл «новий статут.rar» існує невідповідність щодо посади керівника ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО». У зв’язку з вищезазначеним копії наказу від 03.04.2017 року №1/17к та Протоколу №1 від 31.03.2017 року Загальних зборів учасників (файл «директор наказ протокол.pdf») не можна вважати підтвердженням повноважень посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції, що не відповідає умовам пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, що підтверджують повноваження посадової особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції, зазначених у пункті 4 Додатку 4 до тендерної документації, а саме копію наказу та/або протоколу засновників про призначення Козака Вадима Павловича директором ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альянс Строй Качество
#36506603
819 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 14:24
UA-2020-09-18-006593-brampa.zip укладений
01 квітня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 12:19
Dodatkova uhoda 1 do doh. 11-73 vid 27.10.2020 (rampa).zip зміни до договору
30 листопада 2020 12:16
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 14:09
dohovir 11-73 vid 27.10.2020(remont ramp).zip укладений
27 жовтня 2020 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору: відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; відповідно до пункту 3 частини 5 статті 41 - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Найменування закупівельника: Дирекція оброблення та перевезення пошти Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 03999, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 01181736. Місцезнаходження учасника - Україна, 02091, місто Київ, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 144-В, тел. +380673294948. Опис змін - зменшення обсягів закупівлі у кошторісі, зменшення загальної суми договору, покращення якості предмета закупівлі - заміна у кошторісі труби профільної 140х140х6 на швелер №14.
Номер договору про закупівлю: 11-73
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 800 301,60
UAH (в тому числі ПДВ 133 383,60 UAH)