Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

БФП (Багатофункціональний пристрій) для початкових класів НУШ, код ДК 021:2015 30230000-0 «Комп’терне обладнання»
Очікувана вартість
22 500,00 UAH
UA-2020-09-18-006184-b f7d6661b96424cbb8e1ffc4a8fed7d71
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Цьмох

519945 stansilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станишівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348444
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3
Контактна особа: Олександр Цьмох
519945
stansilrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 17:00
Очікувана вартість: 22 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 113,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ідентифікаційний код замовника - 04348444, категорія замовника - орган місцевого самоврядування, місце поставки - 12430, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вулиця Кооперативна, будинок 3, мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі неможливості надання документів українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську мову. Якщо учасник процедури закупівлі не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською мовою, завірений нотаріально.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
БФП (Багатофункціональний пристрій) для початкових класів НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вул. Кооперативна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 штуки
БФП (Багатофункціональний пристрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вул. Кооперативна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30232150-0 — Струменеві принтери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 15 банківських днів з моменту поставки товару. Підставою для оплати є рахунок - фактура та видаткова накладна на прийом матеріальних цінностей. Моментом оплати поставленого Товару є дата списання коштів з відповідного рахунку Покупця. При відсутності на реєстраційному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата здійснюється протягом 15 банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця. Покупець здійснює розрахунки за фактично отриманий Товар або партію Товару з моменту отримання Товару або партії Товару та підписання Сторонами здавально-приймальних документів. Платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що звичайно ставиться до змісту і форми таких документів. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 16:24
Додаток №2 Технічні вимоги.docx
18 вересня 2020 16:24
Додаток №3 Проект договору.docx
18 вересня 2020 16:24
ТД.doc
18 вересня 2020 16:24
Додаток №1 Вимоги до учасникiв.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
05 жовтня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій