Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція нежитлової будівлі під адмінбудинок Носівської сільської ради по вул.І.Франка, 2 в с.Носів Підгаєцького району Тернопільської області.
Очікувана вартість
1 492 725,60 UAH
UA-2020-09-18-005669-b 964e61c0ecbe4806b951f3fc70db8455
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панашій Іван Євгенович

380354246731 n1_rada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Носівська сільська рада Підгаєцького району
Код ЄДРПОУ: 04395069
Місцезнаходження: 48033, Україна , Тернопільська обл., с.Носів, І. Франка, 2
Контактна особа: Панашій Іван Євгенович
380354246731
n1_rada@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 11:21
Очікувана вартість: 1 492 725,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 463,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Реконструкція нежитлової будівлі під адмінбудинок Носівської сільської ради по вул.І.Франка, 2 в с.Носів Підгаєцького району Тернопільської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48033, Україна, Тернопільська область, с.Носів, вул.І.Франка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 11:38
Оголошення.doc
18 вересня 2020 16:30
Проект договору.doc
23 вересня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 11:38
Оголошення.doc
18 вересня 2020 16:27
Оголошення.doc
18 вересня 2020 16:18
Оголошення.doc
18 вересня 2020 16:06
Оголошення.doc
18 вересня 2020 16:01
Оголошення.doc
18 вересня 2020 16:30
Проект договору.doc
18 вересня 2020 16:18
Проект договору.doc
18 вересня 2020 16:02
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація закупівлі
Дата подання: 22 вересня 2020 09:49
Дата відповіді: 22 вересня 2020 13:14
Доброго дня. Яке обладнання в розумінні Замовника повинен мати Учасник для підтвердження своєї кваліфіації?
Відповідь: Обладнання , матеріально-технічна база , технології , необхідні для виконання робіт згідно предмету закупівлі , визначаються Замовником самостійно з метою забезпечення критеріїв якості виконання робіт і виходячи із специфіки предмету закупівлі.
Інші документи
Дата подання: 22 вересня 2020 09:54
Дата відповіді: 22 вересня 2020 12:18
Яким чином (наручно/через ЕСЗ) Учасник повинен протягом трьох робочих днів з моменту завершення аукціону ндати Замовнику розрахунки ціни пропозиції, що визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною та з урахуванням остаточної ціни пропозиції такого учасника згідно аукціону, а саме: договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок, інші необхідні кошторисні розрахунки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Через електронну систему закупівель.
Дозавантаження документів
Дата подання: 22 вересня 2020 14:30
Дата відповіді: 23 вересня 2020 12:03
Просимо усунути вимогу про надання документів протягом трьох робочих днів з моменту завершення аукціону адже у Учасників немає технічної можливості дозавантажувати будь-які документи після проведення аукціону більше того виходячи з вимог частини 9 статті 14 Учасник не має права цього робити. Дані документи можна надати при підписанні договору. Тому просимо привести вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги оголошення відредаговано.
Технічне завдання
Дата подання: 23 вересня 2020 12:34
Дата відповіді: 23 вересня 2020 15:57
Добрий день. Просимо вказати клас наслідків?
Відповідь: Клас наслідків CC1.
Уточнення інформації
Дата подання: 23 вересня 2020 12:49
Дата відповіді: 24 вересня 2020 09:21
Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме пункту 14 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: зазначається у додатку 2 до даного оголошення. Окрім того замовник залишає за собою право на стадії розгляду та оцінки пропозиції запросити від учасника інші дані та документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження вимог до учасника та предмету закупівлі." Просимо уточнити вимогу та вказати які саме інші дані та документи вимагаються Замовником для підтвердження вимог до Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація уточнюючого та конкретизуючого характеру щодо відомостей наданих Учасником у своїй пропозиції, яка може стосуватися технологій, порядку виконання робіт, кваліфікації персоналу, наявного чи орендованого обладнання, якісних характеристик, тощо.
Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 24 вересня 2020 14:37
Дата відповіді: 25 вересня 2020 10:32
У пункті 2 Розділу ІІІ документації спрощеної закупівлі Вами вказано, що Учасник повинен надати "Довідка, складена Учасником в довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". Просимо Вас уточнити яка необхідна мінімальна кількість працівників та якої саме кваліфікації?
Відповідь: Кількість працівників, що будуть залучені для виконання робіт визначається Учасником самостійно за погодженням із Замовником виходячи із специфіки окремих робіт, техніки безпеки на будівництві, умов функціонування об'єкта, тощо. Середній розряд робіт: робітники-будівельники -3,8 ; робітники-монтажники -3,5.
Уточнення інформації
Дата подання: 24 вересня 2020 15:33
Дата відповіді: 25 вересня 2020 10:33
У пункті 4 розділу ІІ документації спрощеної закупівлі Вами вказано "Учасник надає гарантійний термін експлуатації на виконані роботи ─ 10 років з моменту закінчення виконання робіт." Як саме Учасник надає гарантійний термін експлуатації 10 років, це має бути довідка, гарантійний лист чи будь який інший документ?
Відповідь: Гарантійний лист.
Проект договору
Дата подання: 29 вересня 2020 10:10
Добрий день. У пункті 4.2 розділу 4 проекту договору вказано, що "Строк (термін) надання послуг – до 31 серпня 2021 року , але послуги можуть бути надані достроково." але у пункті 12.1 розділу 12 проекту договору вказано, що "Договір набуває чинності з моменту підписання його Замовником і Виконавцем та діє до 31 грудня 2020 року , а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором" просимо привести у відповідність вимоги до строків які наведені у договорі адже із вищенаведеного не зрозуміло як Учасник може виконувати роботи до 31 серпня 2021 року коли строк дії договору закінчується 31 грудня 2020 року. Додатково просимо дати пояснення по абзацу четвертому пункту 11.1 розділу 11 проекту договору, а саме "Замовник може розірвати договір з таких причин: порушення Виконавцем державних стандартів , норм і правил , вимог кошторисної документації й інших причин" просимо надати які саме інші причини можуть слугувати підставою для розірвання договору? Дана норма є дуже незрозумілою адже Замовник може застосувати даний пункт договору як йому заманеться.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗІВ ІВАН ІВАНОВИЧ 1 286 055,05
UAH з ПДВ
1 073 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД" 1 089 048,00
UAH з ПДВ
1 074 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАРИНЯК Василь Антонович 1 337 572,00
UAH з ПДВ
1 075 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЦАРІАШВІЛІ ГІА ГЕОРГІЙОВИЧ 1 485 261,60
UAH з ПДВ
1 080 450,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

02 жовтня 2020 14:34
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:14
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 14:14
Договір .pdf
02 жовтня 2020 14:14
Локальний кошторис 1.pdf
02 жовтня 2020 14:14
Локальний кошторис 5.pdf
02 жовтня 2020 14:14
Відомість ресурсів.pdf
02 жовтня 2020 14:14
3ведений кошторис.pdf
02 жовтня 2020 14:14
Лист захист довкілля.pdf
02 жовтня 2020 14:14
Локальний кошторис 4.pdf
02 жовтня 2020 14:14
загальн.вироб.витр..pdf
02 жовтня 2020 14:14
Локальний кошторис 3.pdf
02 жовтня 2020 14:14
зведений кошторис.pdf
02 жовтня 2020 14:14
Договірна ціна.pdf
02 жовтня 2020 14:14
виписка з ЄДР.pdf
02 жовтня 2020 14:14
паспорт та код Кузів.pdf
02 жовтня 2020 14:14
Лист правила безпеки.pdf
02 жовтня 2020 14:14
Локальний кошторис 2.pdf
02 жовтня 2020 14:14
технічне завдання.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 10:40
Електронний підпис
01 жовтня 2020 10:38
20.Локальний кошторис..pdf
01 жовтня 2020 10:38
19.Зведений кошторис..pdf
01 жовтня 2020 10:38
18.Договірна ціна..pdf
01 жовтня 2020 10:38
15.Копія ДЕКЛАРАЦІЇ..pdf
01 жовтня 2020 10:38
14.Проект договору..pdf
01 жовтня 2020 10:38
5.Копія паспорта і кода.pdf
01 жовтня 2020 10:38
4.Копія Статуту..pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 11:46
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:44
ЦПД 4.7.pdf
01 жовтня 2020 11:44
Трудова угода 17.pdf
01 жовтня 2020 11:44
ЦПД 3.7.pdf
01 жовтня 2020 11:44
Трудова угода 16.pdf
01 жовтня 2020 11:44
ЦПД 2.7.pdf
01 жовтня 2020 11:44
ЦПД 1.7.pdf
01 жовтня 2020 11:44
Трудова угода 15.pdf
01 жовтня 2020 11:44
Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 11:44
Трудова угода 13.pdf
01 жовтня 2020 11:44
Тех. завдання.pdf
01 жовтня 2020 11:44
Трудова угода 20.pdf
01 жовтня 2020 11:44
Трудова угода 19.pdf
01 жовтня 2020 11:44
Розрахунок ЗВВ.pdf
01 жовтня 2020 11:44
Трудова угода 18.pdf
01 жовтня 2020 11:44
Проєкт договору.pdf
01 жовтня 2020 11:44
Посвідчення.pdf
01 жовтня 2020 11:44
Паспорт.pdf
01 жовтня 2020 11:44
Локальний кошторис.pdf
01 жовтня 2020 11:43
Лист правила безпеки.pdf
01 жовтня 2020 11:43
Лист попередня оплата.pdf
01 жовтня 2020 11:43
Лист захист довкілля.pdf
01 жовтня 2020 11:43
код.pdf
01 жовтня 2020 11:43
Зведений кошторис.pdf
01 жовтня 2020 11:43
Довідка працівники.pdf
01 жовтня 2020 11:43
Договірна ціна.pdf
01 жовтня 2020 11:43
Довідка мат. тех. база.pdf
01 жовтня 2020 11:43
Договір ГЛОБАЛ.pdf
01 жовтня 2020 11:43
Довідка субпідрядник.pdf
01 жовтня 2020 11:43
Відомість ресурсів.pdf
01 жовтня 2020 11:43
Витяг з протоколу.pdf
01 жовтня 2020 11:43
Витяг з ЄДР.pdf
01 жовтня 2020 11:43
Виписка з ЄДР.pdf
01 жовтня 2020 11:43
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУЗІВ ІВАН ІВАНОВИЧ

ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД"

ФОП МАРИНЯК Василь Антонович

ФОП ЦАРІАШВІЛІ ГІА ГЕОРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗІВ ІВАН ІВАНОВИЧ
#2239015638
Переможець 1 073 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 15:38

Документи

08 жовтня 2020 15:38
Изображение.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗІВ ІВАН ІВАНОВИЧ
#2239015638
1 073 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2020 15:38
Изображение.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 13:32
Изображение.PDF укладений
20 жовтня 2020 13:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 листопада 2020 10:46
329 635,46 UAH UA908201720344261003100049016
Носівська сільська рада
UA563385450000026002500767679
ФОП Кузiв Iван Iванович
Оплачений