Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Столи та шафи для документів
Очікувана вартість
949 111,00 UAH
UA-2020-09-18-005421-a ● bc3eec47c46c42b7ada2aff5d89b4c90
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 21108013 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Пушкіна, 1 |
Контактна особа: |
Ройко Оксана Володимирівна +380542663595 skirtach_kseniya@ukr.net |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 13:11 |
Очікувана вартість: | 949 111,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 745,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
149 шт
Стіл комп'ютерний прямий тумба з ліва (1200х600х750h) (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
152 шт
Стіл комп'ютерний прямий тумба з права (1200х600х750h) (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
48 шт
Консольний стіл прямий (1000х500х750h) (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39135000-7 — Сортувальні столи
48 шт
Шафа для документів (1056*1110h*350) (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
66 шт
Шафа для документів (702*1110h*350) (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
1 шт
Стіл №1 (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл №2 (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл №3 (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл №4 (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2020 19:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2020 18:59 |
Оновлена тендерна документація.docx | |
23 вересня 2020 18:59 |
Перелік змін_ що вносяться.docx | |
18 вересня 2020 13:13 |
Тендерна документація.docx |
23 вересня 2020 19:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 вересня 2020 18:59 |
Оновлена тендерна документація.docx
|
|||
23 вересня 2020 18:59 |
Перелік змін_ що вносяться.docx
|
|||
18 вересня 2020 13:13 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Некоректна та дискримінаційна вимога надання фотографій
Дата подання: 18 вересня 2020 16:35
Дата відповіді: 21 вересня 2020 18:09
Замовник у тендерній документації у Додатку 6 вимагає від Учасника надати:
В складі тендерної пропозиції надається:
1) Фото запропонованого товару (виробу) по кожній пропозиції;
З цього приводу зауважимо наступне.
Меблі, які є предметом закупівлі – мають бути виготовлені Постачальником згідно вимог Замовника, у точній відповідності з технічним завданням. Відповідно, до факту виготовлення меблів – зробити фото цих меблів або його вузлів неможливо фізично.
Включення даної Вимоги Замовником дискримінує учасників, що є прямим порушенням діючого законодавства України в сфері публічних закупівель. Дана вимога може бути виконана тільки учасниками - виробниками серійних меблів, котрі тримають меблі на складі.
Обмеження вільної конкуренції незаконними дискримінаційними вимогами до Учасника в тендерній документації – є прямим порушенням законодавства Замовником.
Просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації задля уникнення непорозумінь та проведення закупівлі у чіткій відповідності до норм чинного законодавства та дотримуючись правил вільної конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області на Ваше запитання повідомляє наступне!
Для підтвердження відповідності запропонованих виробів характеристикам визначеним у тендерній документації, необхідно надати фото креслень, моделі виробу у тривимірній візуалізації.
З повагою, головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області!
Для підтвердження відповідності запропонованих виробів характеристикам визначеним у тендерній документації, необхідно надати фото креслень, моделі виробу у тривимірній візуалізації.
З повагою, головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області!
Надання фото
Дата подання: 22 вересня 2020 09:02
Дата відповіді: 23 вересня 2020 18:56
Шановний Замовнику!
Судячи з Вашої відповіді, Учасники можуть надати примірні зображення товару, а не фотографії. Але в ТД досі вказана дискримінаційна вимога надання "Фото запропонованого товару (виробу)" - просимо внести зміни в ТД.
Відповідь: Доброго дня! Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області на Ваше запитання повідомляє наступне!
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
З повагою, головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області!
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
З повагою, головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області!
Адреса Складу Замовника
Дата подання: 23 вересня 2020 21:38
Дата відповіді: 28 вересня 2020 18:53
Добрий день! В частині 3 пункту 1 додатку 6 до тендерної документації та в проекті договору Замовник вказав, що перевезення ламінованого ДСП здійснюється за рахунок учасника і зі складу Замовника. Уточніть, будь ласка, місто знаходження Складу та наявність погрузчика чи інші умови, що дозволять розрахувати вартість необхідних ресурсів для виконання умови. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області на Ваше запитання повідомляє наступне!
1) Місто знаходження складу - місто Суми.
2) Ознайомитися зі зразком ламінованого ДСП можливо за адресою: м. Суми, вул. Пушкіна, 1, 40009.
3) Навантажувач відсутній.
З повагою, головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області!
1) Місто знаходження складу - місто Суми.
2) Ознайомитися зі зразком ламінованого ДСП можливо за адресою: м. Суми, вул. Пушкіна, 1, 40009.
3) Навантажувач відсутній.
З повагою, головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КОНДРАТЮК ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ" |
647 350,00
UAH з ПДВ
|
642 604,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОТРОЩЕНКО МАКСИМ ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
799 000,00
UAH з ПДВ
|
647 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВ-ТРЕЙД" |
949 111,00
UAH з ПДВ
|
949 111,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОНДРАТЮК ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ" #2112003010 |
Переможець |
642 604,43
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 17:34
|
Звіт до договору про закупівлю _ 255.docx | укладений |
04 січня 2021 17:33
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 17:56
|
Договір _255.pdf | укладений |
29 жовтня 2020 17:54
|