Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи та шафи для документів
Очікувана вартість
949 111,00 UAH
UA-2020-09-18-005421-a bc3eec47c46c42b7ada2aff5d89b4c90
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ройко Оксана Володимирівна

+380542663595 skirtach_kseniya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 21108013
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Пушкіна, 1
Контактна особа: Ройко Оксана Володимирівна
+380542663595
skirtach_kseniya@ukr.net
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 13:11
Очікувана вартість: 949 111,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 745,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
149 шт
Стіл комп'ютерний прямий тумба з ліва (1200х600х750h) (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
152 шт
Стіл комп'ютерний прямий тумба з права (1200х600х750h) (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
48 шт
Консольний стіл прямий (1000х500х750h) (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39135000-7 — Сортувальні столи
48 шт
Шафа для документів (1056*1110h*350) (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
66 шт
Шафа для документів (702*1110h*350) (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
1 шт
Стіл №1 (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл №2 (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл №3 (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Стіл №4 (кошти Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 18:59
Оновлена тендерна документація.docx
23 вересня 2020 18:59
Перелік змін_ що вносяться.docx
18 вересня 2020 13:13
Тендерна документація.docx
23 вересня 2020 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 18:59
Оновлена тендерна документація.docx
23 вересня 2020 18:59
Перелік змін_ що вносяться.docx
18 вересня 2020 13:13
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Некоректна та дискримінаційна вимога надання фотографій
Дата подання: 18 вересня 2020 16:35
Дата відповіді: 21 вересня 2020 18:09
Замовник у тендерній документації у Додатку 6 вимагає від Учасника надати: В складі тендерної пропозиції надається: 1) Фото запропонованого товару (виробу) по кожній пропозиції; З цього приводу зауважимо наступне. Меблі, які є предметом закупівлі – мають бути виготовлені Постачальником згідно вимог Замовника, у точній відповідності з технічним завданням. Відповідно, до факту виготовлення меблів – зробити фото цих меблів або його вузлів неможливо фізично. Включення даної Вимоги Замовником дискримінує учасників, що є прямим порушенням діючого законодавства України в сфері публічних закупівель. Дана вимога може бути виконана тільки учасниками - виробниками серійних меблів, котрі тримають меблі на складі. Обмеження вільної конкуренції незаконними дискримінаційними вимогами до Учасника в тендерній документації – є прямим порушенням законодавства Замовником. Просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації задля уникнення непорозумінь та проведення закупівлі у чіткій відповідності до норм чинного законодавства та дотримуючись правил вільної конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області на Ваше запитання повідомляє наступне!
Для підтвердження відповідності запропонованих виробів характеристикам визначеним у тендерній документації, необхідно надати фото креслень, моделі виробу у тривимірній візуалізації.
З повагою, головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області!
Надання фото
Дата подання: 22 вересня 2020 09:02
Дата відповіді: 23 вересня 2020 18:56
Шановний Замовнику! Судячи з Вашої відповіді, Учасники можуть надати примірні зображення товару, а не фотографії. Але в ТД досі вказана дискримінаційна вимога надання "Фото запропонованого товару (виробу)" - просимо внести зміни в ТД.
Відповідь: Доброго дня! Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області на Ваше запитання повідомляє наступне!
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
З повагою, головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області!
Адреса Складу Замовника
Дата подання: 23 вересня 2020 21:38
Дата відповіді: 28 вересня 2020 18:53
Добрий день! В частині 3 пункту 1 додатку 6 до тендерної документації та в проекті договору Замовник вказав, що перевезення ламінованого ДСП здійснюється за рахунок учасника і зі складу Замовника. Уточніть, будь ласка, місто знаходження Складу та наявність погрузчика чи інші умови, що дозволять розрахувати вартість необхідних ресурсів для виконання умови. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області на Ваше запитання повідомляє наступне!
1) Місто знаходження складу - місто Суми.
2) Ознайомитися зі зразком ламінованого ДСП можливо за адресою: м. Суми, вул. Пушкіна, 1, 40009.
3) Навантажувач відсутній.
З повагою, головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОНДРАТЮК ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ" 647 350,00
UAH з ПДВ
642 604,43
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОТРОЩЕНКО МАКСИМ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 799 000,00
UAH з ПДВ
647 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВ-ТРЕЙД" 949 111,00
UAH з ПДВ
949 111,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 17:50
Електронний підпис
22 жовтня 2020 17:48
довідка мвс.pdf
21 жовтня 2020 12:19
довідка вих12.pdf
21 жовтня 2020 12:19
довідка вих 10.pdf
02 жовтня 2020 13:24
Електронний підпис
02 жовтня 2020 13:16
Цінова.pdf
02 жовтня 2020 11:36
тех хар.pdf
02 жовтня 2020 11:22
працівники.pdf
02 жовтня 2020 10:43
Лист дсп.pdf
02 жовтня 2020 10:43
Лист поставка.pdf
02 жовтня 2020 10:43
довідка договір.pdf
02 жовтня 2020 10:43
тех хар.pdf
02 жовтня 2020 10:43
Ст17.pdf
02 жовтня 2020 10:43
Мат база.pdf
02 жовтня 2020 10:43
Досвід додатки.pdf
02 жовтня 2020 10:43
Досвід.pdf
02 жовтня 2020 10:43
рнокпп.pdf
02 жовтня 2020 10:43
Паспорт.pdf
02 жовтня 2020 10:43
Витяг.pdf
02 жовтня 2020 10:43
Витяг є.п..pdf

Публічні документи

04 жовтня 2020 15:58
Електронний підпис
04 жовтня 2020 15:56
цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2020 15:56
Зображення товару.pdf
04 жовтня 2020 15:56
Аналогічні договори.pdf
04 жовтня 2020 15:56
сканкопія_паспорту_4.pdf
04 жовтня 2020 15:56
сканкопія_паспорту_3.pdf
04 жовтня 2020 15:56
сканкопія_паспорту_2.pdf
04 жовтня 2020 15:56
сканкопія_паспорту_1.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2020 18:26
Електронний підпис
03 жовтня 2020 18:26
Сертифікати.pdf
03 жовтня 2020 18:26
Протокол засновників.pdf
03 жовтня 2020 18:26
Проект договору.pdf
03 жовтня 2020 18:26
Паспорт Соболь В.А..pdf
03 жовтня 2020 18:26
Лист пояснення.pdf
03 жовтня 2020 18:26
Інформація про МТБ.pdf
03 жовтня 2020 18:26
Виписка з ЄДР.pdf
03 жовтня 2020 18:26
Цінова пропозиція.pdf
03 жовтня 2020 18:26
Технічна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОНДРАТЮК ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ"

ФОП "ОТРОЩЕНКО МАКСИМ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВ-ТРЕЙД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОНДРАТЮК ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ"
#2112003010
642 604,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:34
Звіт до договору про закупівлю _ 255.docx укладений
04 січня 2021 17:33
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 17:56
Договір _255.pdf укладений
29 жовтня 2020 17:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 642 604,43
UAH