Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області. Ремонт дорожнього одягу та покриття 3490 м2
Очікувана вартість
4 004 613,00 UAH
UA-2020-09-18-005023-b 26f38d881ac64b0a8dcb980c940c8965
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антон Козлов

+380674774757 akmad.lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9
Контактна особа: Антон Козлов
+380674774757
akmad.lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 23:59
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 12:07
Очікувана вартість: 4 004 613,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 046,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: а\д Ковельського району Волинської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області. Ремонт дорожнього одягу та покриття 3490 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 15:31
Додаток 3_дрібн_Кобель.docx
18 вересня 2020 15:31
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_Ковель.docx
18 вересня 2020 15:31
ТД_др Ковель.docx
18 вересня 2020 15:31
Додаток 2_ТЗ_Ковель.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІДЕЯ" 3 602 820,00
UAH з ПДВ
3 489 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" 3 871 060,80
UAH з ПДВ
3 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" 3 902 058,41
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМіЛа" 3 900 000,00
UAH з ПДВ
3 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 22:46
Електронний підпис
05 жовтня 2020 22:45
20 Договірна ціна.pdf
05 жовтня 2020 22:45
11 Ліцензія.PDF

Публічні документи

21 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:06
Кошторисні розрахунки.rar
16 жовтня 2020 12:46
Електронний підпис
16 жовтня 2020 12:43
ч. 2 ст. 17 Закону.pdf
16 жовтня 2020 12:43
пункт 12 ч. 1 ст. 17 Закону.pdf
16 жовтня 2020 12:43
пункт 5 ч. 1 ст. 17 Закону.pdf
16 жовтня 2020 12:43
Довідка ст. 17 (Повна).pdf
16 жовтня 2020 12:43
Довідка МВС.pdf
16 жовтня 2020 12:43
Довідка ДФС.rar
05 жовтня 2020 21:16
Електронний підпис
05 жовтня 2020 21:13
Довідка МВД.pdf
05 жовтня 2020 21:13
16.5. Витяг_ПДВ.pdf
05 жовтня 2020 21:13
16.4. Витяг ЄДР.pdf
05 жовтня 2020 21:13
16.2. Опис документів.pdf
05 жовтня 2020 21:13
16.1. Статут.pdf
05 жовтня 2020 21:13
14.3. Дозвід ДЕРЖПРАЦІ.pdf
05 жовтня 2020 21:13
12.2. Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 21:13
12.1. ГЛ проект договору.pdf
05 жовтня 2020 21:13
9. ГЛ дорожній рух.pdf
05 жовтня 2020 21:13
8. ГЛ захист довкілля.pdf
05 жовтня 2020 21:13
7. ЛР забезпечення ТП.pdf
05 жовтня 2020 21:13
2.3. ЛР резидент.pdf
05 жовтня 2020 21:13
2.2. ЛР ст. 17 не надає.pdf
05 жовтня 2020 21:13
2.1. Довідка ст. 17.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.4.1. Фінзвітність.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.3.5. Відгук_Дог_2803.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.3.4. Відгук_Дог_2149.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.3.1. Д ДОСВІД.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.2.5. Диплом Федотов гл_.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.2.4. ЦПУ.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.2.3. Трудові книжки.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.2.2. Накази.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.2.1. Д ПРАЦІВНИКИ.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.1.2.1. Довідка АбЗ.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.1.1.8. Договір бази.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.1.1.5. Договір Гарантія.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.1.1.2.1. Абс техніка.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.1.1.1 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 23:21
Електронний підпис
05 жовтня 2020 23:19
відповідність.rar
05 жовтня 2020 23:19
кваліфікаційні.rar
05 жовтня 2020 23:19
тз та гарантійний.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 23:29
Електронний підпис
05 жовтня 2020 19:42
Електронний підпис
05 жовтня 2020 19:39
Довідка субпідряд.pdf
05 жовтня 2020 19:39
Фінансова звітність.pdf
05 жовтня 2020 19:39
Статут.Опис.pdf
05 жовтня 2020 19:39
Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІДЕЯ"

ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД"

ТОВ "АМіЛа"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІДЕЯ"
#32616122
Відхилено 3 489 990,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 11:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 18:01
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"
#42013298
Переможець 3 490 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 11:55

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.У довідці №1205 від 5.10.2020, у графі «Вартість договору, грн.» Учасник вказав суму 12 644 460,00 грн. Вивчивши підтверджуючі документи, було виявлено, що фактично роботи виконані на суму 11 064 438,00 , що підтверджується додатковою угодою № 4 від 21.12.2019р., що суперечить наданій інформації у довідці і вважається як надання недостовірної інформації. У Довідках КБ-3 відсутні дати підписання. Не на всіх Довідках КБ-2в є печатки замовника. 1.2. У Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій у п.п.1.17 та 1.18 – відсутня інформація про марку, у п.1.10 – відсутня інформація про стан та кількість наявних одиниць. 1.3.У довідці про досвід виконання аналогічного договору субпідрядника ПрАТ «КОВЕЛЬСЬКЕ ШБУ-63», № 2589 від 1 жовтня 2020р., у графі «вартість договору», зазначено 4 639 777,00 грн., а по факту, згідно останньої дод.угоди 4 056 477,00 грн, що є не достовірною інформацією. У Довідці, субпідрядника ПрАТ «КОВЕЛЬСЬКЕ ШБУ-63», про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, надана не повна інформація, а саме: П.п. 1.18 та 1.19 – відсутня інформація про право володіння, та держ. номер.зн. П.п. 1.51-1.55 – відсутня інформація про марку обладнання П.п. 2.1., 3.1.-3.5 – відсутня адреса 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору); - копії/ю документів/у на підтвердження досвіду виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (форма №КБ-3 (остання) або акт звірки; та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про досвід виконання аналогічних видів ремонтних робіт дорожнього одягу); - позитивні/ий лист/и-відгук/и замовника до договорів/у. Лист відгук надається датою поточного року. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. 2.2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 18.09.2020 року №8, в п. 1.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій повинна відображати машини, механізми, обладнання, устаткування. Для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчить право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками); - у разі залучення до надання послуг машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31.12.2020 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 31 грудня 2020 року. - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо не заперечення використання його машин та механізмів учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за договором. Залучена для виконання договору техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг за предметом закупівлі. 2.3. Для підтвердження відповідності кожного субпідрядника/ співвиконавця, якого учасник планує залучити в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю вимогам, визначеним у статті 17 Закону, учасником на кожного з таких субпідрядників/ співвиконавців надається інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається у довільній формі. Замовник не вимагає документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті – інформація подається згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати нову редакцію довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору разом із документами в яких виявленні невідповідності. Окрім того учасник повинен підтвердити інформацію, що буде відображена в новій редакції довідки. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати нову редакцію довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. Окрім того учасник повинен підтвердити інформацію, що буде відображена в новій редакції довідки. 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати нову редакцію довідки субпідрядника ПрАТ «КОВЕЛЬСЬКЕ ШБУ -63», про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та нову редакцію довідки субпідрядника ПрАТ «КОВЕЛЬСЬКЕ ШБУ-63» про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Окрім того учасник повинен підтвердити інформацію, що буде відображена в новій редакції довідки.

Документи

12 жовтня 2020 11:45
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:44
Протокол 8-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"
#42013298
3 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 09:34
ДУ №06 від 22.11.2021р. до дог. від 26.10.2021 №95-пд_20.PDF укладений
22 листопада 2021 09:32
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 15:30
ДУ № 05 до договору № 95-пд-20 від 26.10.2020.PDF зміни до договору
05 жовтня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 15:52
ДУ № 04 до Д від 26.10.2020 № 95-п20.PDF зміни до договору
03 вересня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 11:03
ДУ №03 від 18.06.2021 до дог. від 26.10.2020 №95-пд_20.PDF зміни до договору
18 червня 2021 11:01
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 16:23
ДУ № 02 до Договору від 26.10.2020 № 95-пд_20.pdf зміни до договору
22 березня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:15
ДУ№01 від 23.12.2020р. до Договору від 26.10.2020 №95-пд_20.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 12:13
95-пд 20.PDF укладений
26 жовтня 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та несення змін до Додатку 2 та Додатку 3 Договору
Номер договору про закупівлю: 95-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 95-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та нова редакція Додатку №3 "Календарний графік виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 95-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення п.11.4, розділу 12 та Додатку № 3 "Календарний графік надання послуг" в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 95-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору, викладення у новій редакції додатка № 3 "Календарний графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 95-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 22 листопада 2020
Сума оплати за договором: 3 450 610,16
UAH (в тому числі ПДВ 575 101,69 UAH)