Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області. Ремонт дорожнього одягу та покриття 3490 м2
Очікувана вартість
4 004 613,00 UAH
UA-2020-09-18-005023-b 26f38d881ac64b0a8dcb980c940c8965
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антон Козлов

+380674774757 akmad.lutsk@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9
Контактна особа: Антон Козлов
+380674774757
akmad.lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 23:59
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 12:07
Очікувана вартість: 4 004 613,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 046,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: а\д Ковельського району Волинської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області. Ремонт дорожнього одягу та покриття 3490 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 45 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 вересня 2020 15:32
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2020 15:31
Додаток 3_дрібн_Кобель.docx
18 вересня 2020 15:31
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_Ковель.docx
18 вересня 2020 15:31
ТД_др Ковель.docx
18 вересня 2020 15:31
Додаток 2_ТЗ_Ковель.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІДЕЯ" 3 602 820,00
UAH з ПДВ
3 489 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" 3 871 060,80
UAH з ПДВ
3 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" 3 902 058,41
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМіЛа" 3 900 000,00
UAH з ПДВ
3 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 22:46
sign.p7s
05 жовтня 2020 22:45
20 Договірна ціна.pdf
05 жовтня 2020 22:45
11 Ліцензія.PDF

Публічні документи

21 жовтня 2020 15:33
sign.p7s
21 жовтня 2020 15:06
Кошторисні розрахунки.rar
16 жовтня 2020 12:46
sign.p7s
16 жовтня 2020 12:43
ч. 2 ст. 17 Закону.pdf
16 жовтня 2020 12:43
пункт 12 ч. 1 ст. 17 Закону.pdf
16 жовтня 2020 12:43
пункт 5 ч. 1 ст. 17 Закону.pdf
16 жовтня 2020 12:43
Довідка ст. 17 (Повна).pdf
16 жовтня 2020 12:43
Довідка МВС.pdf
16 жовтня 2020 12:43
Довідка ДФС.rar
05 жовтня 2020 21:16
sign.p7s
05 жовтня 2020 21:13
Довідка МВД.pdf
05 жовтня 2020 21:13
16.5. Витяг_ПДВ.pdf
05 жовтня 2020 21:13
16.4. Витяг ЄДР.pdf
05 жовтня 2020 21:13
16.2. Опис документів.pdf
05 жовтня 2020 21:13
16.1. Статут.pdf
05 жовтня 2020 21:13
14.3. Дозвід ДЕРЖПРАЦІ.pdf
05 жовтня 2020 21:13
12.2. Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 21:13
12.1. ГЛ проект договору.pdf
05 жовтня 2020 21:13
9. ГЛ дорожній рух.pdf
05 жовтня 2020 21:13
8. ГЛ захист довкілля.pdf
05 жовтня 2020 21:13
7. ЛР забезпечення ТП.pdf
05 жовтня 2020 21:13
2.3. ЛР резидент.pdf
05 жовтня 2020 21:13
2.2. ЛР ст. 17 не надає.pdf
05 жовтня 2020 21:13
2.1. Довідка ст. 17.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.4.1. Фінзвітність.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.3.5. Відгук_Дог_2803.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.3.4. Відгук_Дог_2149.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.3.1. Д ДОСВІД.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.2.5. Диплом Федотов гл_.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.2.4. ЦПУ.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.2.3. Трудові книжки.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.2.2. Накази.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.2.1. Д ПРАЦІВНИКИ.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.1.2.1. Довідка АбЗ.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.1.1.8. Договір бази.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.1.1.5. Договір Гарантія.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.1.1.2.1. Абс техніка.pdf
05 жовтня 2020 21:13
1.1.1.1 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 23:21
sign.p7s
05 жовтня 2020 23:19
відповідність.rar
05 жовтня 2020 23:19
кваліфікаційні.rar
05 жовтня 2020 23:19
тз та гарантійний.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 23:29
sign.p7s
05 жовтня 2020 19:42
sign.p7s
05 жовтня 2020 19:39
Довідка субпідряд.pdf
05 жовтня 2020 19:39
Фінансова звітність.pdf
05 жовтня 2020 19:39
Статут.Опис.pdf
05 жовтня 2020 19:39
Ліцензія.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІДЕЯ"
#32616122
Відхилено 3 489 990,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 11:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 18:01
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"
#42013298
Переможець 3 490 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 11:55

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.У довідці №1205 від 5.10.2020, у графі «Вартість договору, грн.» Учасник вказав суму 12 644 460,00 грн. Вивчивши підтверджуючі документи, було виявлено, що фактично роботи виконані на суму 11 064 438,00 , що підтверджується додатковою угодою № 4 від 21.12.2019р., що суперечить наданій інформації у довідці і вважається як надання недостовірної інформації. У Довідках КБ-3 відсутні дати підписання. Не на всіх Довідках КБ-2в є печатки замовника. 1.2. У Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій у п.п.1.17 та 1.18 – відсутня інформація про марку, у п.1.10 – відсутня інформація про стан та кількість наявних одиниць. 1.3.У довідці про досвід виконання аналогічного договору субпідрядника ПрАТ «КОВЕЛЬСЬКЕ ШБУ-63», № 2589 від 1 жовтня 2020р., у графі «вартість договору», зазначено 4 639 777,00 грн., а по факту, згідно останньої дод.угоди 4 056 477,00 грн, що є не достовірною інформацією. У Довідці, субпідрядника ПрАТ «КОВЕЛЬСЬКЕ ШБУ-63», про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, надана не повна інформація, а саме: П.п. 1.18 та 1.19 – відсутня інформація про право володіння, та держ. номер.зн. П.п. 1.51-1.55 – відсутня інформація про марку обладнання П.п. 2.1., 3.1.-3.5 – відсутня адреса 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору); - копії/ю документів/у на підтвердження досвіду виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (форма №КБ-3 (остання) або акт звірки; та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про досвід виконання аналогічних видів ремонтних робіт дорожнього одягу); - позитивні/ий лист/и-відгук/и замовника до договорів/у. Лист відгук надається датою поточного року. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. 2.2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 18.09.2020 року №8, в п. 1.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій повинна відображати машини, механізми, обладнання, устаткування. Для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчить право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками); - у разі залучення до надання послуг машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31.12.2020 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 31 грудня 2020 року. - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо не заперечення використання його машин та механізмів учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за договором. Залучена для виконання договору техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг за предметом закупівлі. 2.3. Для підтвердження відповідності кожного субпідрядника/ співвиконавця, якого учасник планує залучити в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю вимогам, визначеним у статті 17 Закону, учасником на кожного з таких субпідрядників/ співвиконавців надається інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається у довільній формі. Замовник не вимагає документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті – інформація подається згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати нову редакцію довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору разом із документами в яких виявленні невідповідності. Окрім того учасник повинен підтвердити інформацію, що буде відображена в новій редакції довідки. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати нову редакцію довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. Окрім того учасник повинен підтвердити інформацію, що буде відображена в новій редакції довідки. 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати нову редакцію довідки субпідрядника ПрАТ «КОВЕЛЬСЬКЕ ШБУ -63», про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та нову редакцію довідки субпідрядника ПрАТ «КОВЕЛЬСЬКЕ ШБУ-63» про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Окрім того учасник повинен підтвердити інформацію, що буде відображена в новій редакції довідки.

Документи

12 жовтня 2020 11:45
sign.p7s
12 жовтня 2020 11:44
Протокол 8-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"
#42013298
3 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку