Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання теплової енергії
Очікувана вартість
358 800,00 UAH
UA-2020-09-18-004304-b a5b62a0793a2455284f9642f54735af0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боровська Олена Іванівна

+380612862805 pklinikadzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЗАПОРІЗЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5"
Код ЄДРПОУ: 38969547
Місцезнаходження: 69097, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, 25
Контактна особа: Боровська Олена Іванівна
+380612862805
pklinikadzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 15:58
Очікувана вартість: 358 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 794,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


276 Гкал (відповідний код ДК 09323000-9 Централізоване опалення) м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва,буд25., категорія: п3.ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 Гкал
Послуги з постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
56 Гкал
Послуги з постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Новгородська, буд.28А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 14:59
Тендерна документація тепло.doc
18 вересня 2020 14:59
Оголошення про проведення відкритих торгів тепло.docx
18 вересня 2020 14:59
Додаток 8 Інф.довідка.doc
18 вересня 2020 14:59
Додаток 7 Згода.doc
18 вересня 2020 14:59
Додаток 6 Проект договору.doc
18 вересня 2020 14:58
Додаток 5 Док.переможця.doc
18 вересня 2020 14:58
Додаток 4 Довідка.doc
18 вересня 2020 14:57
Додаток 3 Кв. критерії.doc
18 вересня 2020 14:57
Додаток 2 Тех. вимоги.doc
18 вересня 2020 14:57
Додаток 1 ТП.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦІНВЕСТ КОМФОРТ 358 800,00
UAH з ПДВ
329 544,00
UAH з ПДВ
Документи
КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ” 335 847,84
UAH з ПДВ
335 847,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:14
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:01
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:42
Довідка МВС України.pdf
07 жовтня 2020 17:05
Електронний підпис
03 жовтня 2020 10:46
Статут.pdf
03 жовтня 2020 10:46
Рішення ВК про тарифи.PDF
03 жовтня 2020 10:46
Протокол ОСУ _9.pdf
03 жовтня 2020 10:46
Проткол.pdf
03 жовтня 2020 10:46
наказ про призначення.pdf
03 жовтня 2020 10:45
Додаток 8 Інф.довідка.pdf
03 жовтня 2020 10:45
Додаток 7 Згода.pdf
03 жовтня 2020 10:45
Додаток 4 Довідка.pdf
03 жовтня 2020 10:45
Додаток 2 Тех. вимоги.pdf
03 жовтня 2020 10:45
Додаток 1 ТП.pdf
03 жовтня 2020 10:45
довідка вимоги ст.17.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 17:10
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:08
Довідка ліцензія.pdf
02 жовтня 2020 17:08
Гарант. лст.pdf
02 жовтня 2020 17:08
Технічні вимоги.pdf
02 жовтня 2020 17:08
СТ 17.pdf
02 жовтня 2020 17:08
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 жовтня 2020 17:08
Інформація про ціну.pdf
02 жовтня 2020 17:08
Статут.pdf
02 жовтня 2020 17:08
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 17:08
Ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦІНВЕСТ КОМФОРТ

КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦІНВЕСТ КОМФОРТ
#41230779
Переможець 329 544,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 16:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2020 15:44

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в процедури відкритих торгів № UA-2020-09-18-004304-b виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Тендерна пропозиція учасника не підписана електронним цифровим підписом або кваліфікаційним електронним підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно розділу 3 частини 1 тендерної документації Замовника « Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документацією» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Підписати тендерну пропозицію електронним цифровим підписом (або кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи учасника, згідно до поданих документів в тендерній пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦІНВЕСТ КОМФОРТ
#41230779
329 544,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:08
Звіт Спецінвест тепло 168.doc укладений
04 січня 2021 09:06
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 09:57
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 09:53
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 12:03
Договір укладений
20 жовтня 2020 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України „ Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII, домовились внести наступні зміни до договору з власником (користувачем) будівлі про закупівлю послуги з постачання теплової енергії по договору № 167 від 20.10.2020 року: 1. Зменшити обсяги на 116,907 Гкал Змінити п.1. розділу Предмет договору з власником (користувачем) будівлі про закупівлю послуги з постачання теплової енергії № 168 від 20.10.2020 року, виклавши його у наступній редакції: «1. Цей договір укладається у відповідності до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Бюджетного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», на закупівлю «Послуги з постачання теплової енергії» за кодом CPV ДК 021:2015-09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, (далі – теплова енергія). За цим договором виконавець зобов’язується надавати споживачеві послугу з постачання теплової енергії для потреб опалення (далі - послуга) у період з жовтня по 31 грудня 2020року включно, теплову енергію у кількості 159,093 Гкал, а споживач зобов’язується своєчасно та в повному обсязі оплачувати надану послугу в строки і на умовах, що визначені цим договором. У випадку прийняття компетентними органами нормативних актів, якими регулюються відносини з постачання теплової енергії за цим договором сторони повинні внести зміни до цього договору шляхом підписання додаткових угод, які будуть невід`ємною частиною договору та обов`язковими вимогами для відносин (виконання).» 2. Зменшити на 139586,96 грн. (Сто тридцять дев’ять тисяч п’ятсот вісімсот шість грн. 96 коп.) у т.ч. ПДВ-23264,49 грн. (Двадцять три тисячі двісті шістдесят чотири грн. 49 коп.) Змінити п.22 розділу Ціна та порядок оплати послуги до договору з власником (користувачем) будівлі про закупівлю послуги з постачання теплової енергії № 168 від 20.10.2020 року., виклавши його у наступній редакції: «22. Ціною (вартістю) послуги є встановлений відповідно до законодавства тариф на теплову енергію, який визначається як сума тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії. Станом на дату укладення цього договору тариф на послугу становить: – 1194,00 грн/Гкал (з ПДВ); а за умови встановлення двоставкового тарифу: __-____ гривень за __-____ — умовно-змінна частина тарифу; __-____ гривень за __-____ — умовно-постійна частина тарифу. У разі прийняття уповноваженим органом рішення про зміну ціни/тарифу на зазначену послугу виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, повідомляє про це споживачу з посиланням на рішення відповідних органів. У разі зміни зазначеного тарифу протягом строку дії цього договору новий розмір тарифу застосовується з моменту його введення в дію. Виконавець письмово повідомляє про це споживача та надає зміни тарифів (цін) до договору у вигляді додаткової угоди, яка буде підписана обома сторонами, і буде невід`ємною частиною договору та обов`язковою для розрахунків. Сума цього Договору становить 189957,04 грн. (Сто вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 04 копійки), у тому числі ПДВ 31659,51 грн. (Тридцять одна тисяча шістсот п’ятдесят дев’ять гривень 51 копійка), у тому числі за кошти місцевого бюджету 141889,39 грн.( Сто сорок одна тисяча вісімсот вісімдесят дев’ять грн. 39 коп.), за рахунок господарської діяльності (кошти спеціального фонду) – 48067,65 грн. (Сорок вісім тисяч шістдесят сім грн. 65 коп.). Телефон ТОВ "Енергоспецінвест"+380503216699
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 189 957,04
UAH (в тому числі ПДВ 31 659,51 UAH)