Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини для автобусів (код 34350000-5 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-09-18-003913-a 53837a56906f4acda1d7271154b1793b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменюк Наталя Олексіївна

+380334293331 ustylugmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Устилузька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04051388
Місцезнаходження: 44731, Україна , Волинська обл., Устилуг, вул. Володимирська 40
Контактна особа: Гуменюк Наталя Олексіївна
+380334293331
ustylugmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Устилузька міська рада оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Інформація про технічні та якісні характеристики наведена в договорі. Строк поставки відповідно до умов договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
Шини для автобусів (код 34350000-5 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44731, Україна, Волинська область, Устилуг, Володимирська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на реєстраційний рахунок Продавця після отримання товару на підставі видаткових накладних Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

18 вересня 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПФ "Кредо"
#31097786
Переможець 20 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 11:52

Документи

18 вересня 2020 11:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 10:18
Додаткова угода №1 (1).PDF зміни до договору
02 листопада 2020 10:18
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 12:58
Договір №369 від 17.09.2020.PDF укладений
18 вересня 2020 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством укладено цю додаткову угоду до Договору №369 від 17.09.2020
Номер договору про закупівлю: 369
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML