Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи. Встановлення евакуаційного освітлення.
Очікувана вартість
4 481,04 UAH
UA-2020-09-18-003531-a 5352c4d14b2a442eb49a73918f39abad
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Сальнікова

+380675947318 130perlynka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад «Ясла-садок №130 «Перлинка» Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 36599682
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Трамвайний, 12
Контактна особа: Світлана Сальнікова
+380675947318
130perlynka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Світильник LED(аварійний) з акумулятором "Вихід REL-801"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 45310000-3 "Елекромонтажні роботи". Встановлення евакуаційного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пров.Трамвайний, 12, Маріуполь, Донецька область, 87548, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг З дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

18 вересня 2020 11:31
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОИК-СЕРВІС"
#42756734
Переможець 4 481,04
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 11:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 11:40
цінова пропозиція.pdf укладений
18 вересня 2020 11:37
дефектний акт.pdf укладений
18 вересня 2020 11:37
декларація про відповідність.pdf укладений
18 вересня 2020 11:37
договор скан.pdf укладений
18 вересня 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 10:42
звіт евак.освітлення.pdf укладений
05 жовтня 2021 10:41
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 13:01
додаткова угода №1.jpg зміни до договору
07 грудня 2020 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.2.1 "Виконавець зобов'язаний: виконати визначені цим Договором послуги в строк до 15.12.2020р."
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 481,04
UAH (в тому числі ПДВ 746,84 UAH)