Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 03410000-7 «Деревина» Рудстійка діаметр 10 - 18см довжиною 2-4м
Очікувана вартість
3 738 000,00 UAH
UA-2020-09-18-003518-b f88ebbc55ce24e6a930c4862238f650d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пахомов Андрій Анатолійович

380505315343 ud1.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Шахтоуправління "Південнодонбаське №1"
Код ЄДРПОУ: 34032208
Місцезнаходження: 85670, Україна , Донецька обл., Вугледар, Магістральна, 4
Контактна особа: Пахомов Андрій Анатолійович
380505315343
ud1.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 08:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 13:40
Очікувана вартість: 3 738 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 метри кубічні
ДК 021:2015: 03410000-7 «Деревина»
Рудстійка діаметр 10 - 18см довжиною 2-4м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85670, Україна, Донецька область, Вугледар, Магістральна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 13:55
ТД рудстояк (укр).doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-18-003518-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ", Код ЄДРПОУ:42940293
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:23
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції
Матеріали скарги у прикріплених файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 жовтня 2020 10:04
рішення від 23.10.2020 № 19775 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2020 10:04
рішення від 13.11.2020 № 21170.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 21:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: В електронній системі закупівель оприлюднено рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.11.2020 №21170-р/пк-пз щодо результатів розгляду скарги ТОВ «Трейдінг енд Делівері» на рішення Замовника про відхилення пропозиції переможця відкритих торгів. Згідно зазначеного рішення адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України постановила зобов’язати ДП «Шахтоуправління "Південнодонбаське №1» скасувати рішення про відхилення пропозиції переможця відкритих торгів ТОВ «Трейдінг енд делівері» із закупівлі ДК 021:2015: 03410000-7 "Деревина" Рудстійка діаметр 10 - 18см довжиною 2-4м, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09-18-003518-b. Згідно ч.22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Дата виконання рішення замовником: 23 листопада 2020 09:57

Документи подані скаржником

21 жовтня 2020 16:15
Протокол №204 від 12.10.20р.pdf
21 жовтня 2020 16:15
рішення від 23.04.2020 № 7820.pdf
21 жовтня 2020 16:15
рішення від 30.03.2020№5987.pdf
21 жовтня 2020 16:15
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ" 3 568 320,00
UAH з ПДВ
3 525 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ушакова Олена Геннадіївна 3 691 800,00
UAH з ПДВ
3 528 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 10:43
Електронний підпис
24 листопада 2020 10:42
public_doc.p7s
24 листопада 2020 10:42
Dovidka_20295388650130184264.pdf.p7s
24 листопада 2020 10:42
Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2020 10:42
Копія Статуту.pdf
24 листопада 2020 10:42
Довідка ст. 17.pdf
24 листопада 2020 10:41
Довідка - стаття 17.pdf
24 листопада 2020 10:41
Довідка - стаття 17 (2).pdf
24 листопада 2020 10:41
public_doc.pdf
24 листопада 2020 10:41
Dovidka_20295388650130184264.pdf
02 жовтня 2020 13:35
Електронний підпис
02 жовтня 2020 13:34
54. Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 13:34
Dovidka_20254484520520278104.pdf.p7s
02 жовтня 2020 13:34
57. Фінансова звітність.pdf
02 жовтня 2020 13:34
5. Видаткові накладні.pdf
02 жовтня 2020 13:34
Dovidka_20254484520520278104.pdf
02 жовтня 2020 13:34
55. Технічне завдання.pdf
02 жовтня 2020 13:34
12. Довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2020 13:34
35. Копія опису.pdf
02 жовтня 2020 13:34
49. Паспорт якості.pdf
02 жовтня 2020 13:34
20. Довідка про товар.pdf
02 жовтня 2020 13:34
public_doc (5).p7s
02 жовтня 2020 13:34
29. Копія виписки.pdf
02 жовтня 2020 13:34
21. Довідка ст. 17.pdf
02 жовтня 2020 13:34
7. Витяг з ЄДР 18.09.2020.pdf
02 жовтня 2020 13:34
48. Оригінал Статуту.pdf
02 жовтня 2020 13:34
11. Довідка - стаття 17.pdf
02 жовтня 2020 13:34
22. Довідка статистика.pdf
02 жовтня 2020 13:34
4. Видаткові накладні 2.pdf
02 жовтня 2020 13:34
51. Рішення печатка.pdf
02 жовтня 2020 13:34
14. Довідка працівники.pdf
02 жовтня 2020 13:34
46. Оригінал опису.pdf
02 жовтня 2020 13:34
24. Дозвіл.pdf
02 жовтня 2020 13:34
6. Витяг з ЄДР 11.06.pdf
02 жовтня 2020 13:34
30. Копія витягу ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 13:33
file (31).pdf
02 жовтня 2020 13:33
42. Лист-пояснення.pdf
02 жовтня 2020 13:33
50. Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 13:33
38. Копія Статуту.pdf
02 жовтня 2020 13:33
19. Довідка про товар 2.pdf
02 жовтня 2020 13:33
0. Реєстр документів.pdf
02 жовтня 2020 13:33
56. Технічний паспорт.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 12:43
тенд пропозіция
19 жовтня 2020 11:19
довідка ч 2 ст 17
19 жовтня 2020 11:19
довідка п 12 ч 1 ст 17
19 жовтня 2020 11:18
довідка МВС
15 жовтня 2020 11:14
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:10
договора накладні
02 жовтня 2020 17:34
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:31
відомості.pdf
02 жовтня 2020 17:31
установчі док.pdf
02 жовтня 2020 17:30
докум ст 17 Закону.pdf
25 вересня 2020 11:46
Електронний підпис
25 вересня 2020 11:43
відомості.pdf
25 вересня 2020 11:43
карант сертіфікат.pdf
25 вересня 2020 11:43
гарант лист ПРОМСТРОЙЛС.pdf
25 вересня 2020 11:43
паспорт якості.pdf
25 вересня 2020 11:43
договір ПРЛ 2020.pdf
25 вересня 2020 11:43
дозвіл плс.pdf
25 вересня 2020 11:43
довідка д2п3.pdf
25 вересня 2020 11:43
довідка дод2 п2.pdf
25 вересня 2020 11:43
довідка дод 2 п 1.pdf
25 вересня 2020 11:43
техн спец.pdf
25 вересня 2020 11:42
витяг ПДВ.pdf
25 вересня 2020 11:42
Паспорт.pdf
25 вересня 2020 11:42
инн.pdf
25 вересня 2020 11:42
установчі док.pdf
25 вересня 2020 11:42
довідка повноваж особа.pdf
25 вересня 2020 11:42
догов Сургая накладні.pdf
25 вересня 2020 11:42
догов Торецьк накладні.pdf
25 вересня 2020 11:42
довідка аналог договора.pdf
25 вересня 2020 11:42
працівникі.pdf
25 вересня 2020 11:42
мат тех база.pdf
25 вересня 2020 11:42
тенд пропоз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕД"

ФОП Ушакова Олена Геннадіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
#42940293
Рішення скасоване 3 525 480,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 09:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 13:39
ФОП Ушакова Олена Геннадіївна
#2491913324
Рішення скасоване 3 528 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 09:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 09:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
#42940293
Переможець 3 525 480,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 09:55

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей : Відповідно до ст. 16 Закону, кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, учасником надано оригінал договору №10Т. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону, підстави, встановлені ст. 17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим ст. 17 Закону. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копію договору №10Т відповідно до ст. 16 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.

Документи

12 жовтня 2020 10:42
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей : було надано: 1. замість копії оригінал договору №213Т та оригінали видаткових накладних №38, 39, 17; 2. замість копії оригінал договору №13-Т та оригінали видаткових накладних №7, 17, 22, 25. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 5.1 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. копію договору №213Т та копії видаткових накладних №38, 39, 17; 2. копію договору №13-Т та копії видаткових накладних №7, 17, 22, 25.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
#42940293
3 525 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 08:18
Дод.угода №3 від 27.01.2022.pdf укладений
01 лютого 2022 08:12
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 15:29
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
04 січня 2022 15:29
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 10:32
ДУ №1 до договору від 11.12.2020 №392Т.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 10:31
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 13:03
ДОГОВІР №392Т від 11.12.20р..pdf укладений
11 грудня 2020 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно цінової довідки № 2024/21 від 28.08.2021 р. Харківської торгово-промислової палати та п. 11.2 Розділ ХІ Договору.
Номер договору про закупівлю: 392Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 392Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 857 831,48
UAH (в тому числі ПДВ 309 638,58 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою Сторін.