Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об’єкту: « Капітальний ремонт будівель Глуховецької СЗШ І-ІІІ ступенів ( Корпус №1 ) по вул.Шкільна, буд. 4, смт.Глухівці Козятинського району Вінницької області.»
Очікувана вартість
180 078,72 UAH
UA-2020-09-18-003462-a 0cdb8078ac08449c9954dc03850baf34
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гунько

+380434231535 osvita_glh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛУХОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОЗЯТИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ( ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ )
Код ЄДРПОУ: 42415116
Місцезнаходження: 22130, Україна , Вінницька обл., селище міського типу Глухівці, ВУЛ. ШКІЛЬНА, буд. 4
Контактна особа: Наталія Гунько
+380434231535
osvita_glh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 15:00
Очікувана вартість: 180 078,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


--
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд по об’єкту: « Капітальний ремонт будівель Глуховецької СЗШ І-ІІІ ступенів ( Корпус №1 ) по вул.Шкільна, буд. 4, смт.Глухівці Козятинського району Вінницької області.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22130, Україна, Вінницька область, Козятинський район, смт Глухівці, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за цим Договором здійснюються протягом 10 календарних днів після підписання акту приймання-передачі наданих Послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 11:26
Оголошення технагляд Глухівці.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕЛЕНЬ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 178 200,00
UAH з ПДВ
178 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 17:33
Електронний підпис
29 вересня 2020 17:32
Тимошенко Охорона праці.pdf
29 вересня 2020 17:32
Белень Охорона праці.pdf
29 вересня 2020 17:32
Белень 2 Охорона праці.pdf
29 вересня 2020 17:32
Проєкт договору.pdf
29 вересня 2020 17:32
Виписка 2 Белень М.В..JPG
29 вересня 2020 17:32
Виписка 1 Белень М.В..JPG
29 вересня 2020 17:32
Цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2020 17:32
Паспорт Белень М.В..pdf
29 вересня 2020 17:32
Відгук_Росошанська ср.pdf
29 вересня 2020 17:32
Відгук_Джулинська ср.PDF
29 вересня 2020 17:32
АКТ 195-17.PDF
29 вересня 2020 17:32
АКТ 154-19.PDF
29 вересня 2020 17:32
Договір 195-17-ТН.pdf
29 вересня 2020 17:32
Договір 154-19-ТН.pdf
29 вересня 2020 17:32
геод сертифікат.PDF
29 вересня 2020 17:32
диплом юрист2.PDF
29 вересня 2020 17:32
диплом юрист1.PDF
29 вересня 2020 17:32
Сертифікат_ Кухрівська.jpg
29 вересня 2020 17:32
Тимошенко.jpg
29 вересня 2020 17:32
Бондаренко_сертиф_ТН.jpg
29 вересня 2020 17:32
Белень_сертиф _ТН.jpg
29 вересня 2020 17:32
Наказ_Тимошенко.pdf
29 вересня 2020 17:32
Наказ_Бондаренко.pdf
29 вересня 2020 17:32
Наказ юрист_Гунько.pdf
29 вересня 2020 17:32
Наказ геодезист_Комаров.pdf
29 вересня 2020 17:32
Наказ геодезист_Данилюк.pdf
29 вересня 2020 17:32
товар.чек 1303.pdf
29 вересня 2020 17:32
товар.чек 691.pdf
29 вересня 2020 17:32
товар. чек 1487.pdf
29 вересня 2020 17:32
товар. чек 56.pdf
29 вересня 2020 17:32
Сертифікат Зодчий.pdf
29 вересня 2020 17:32
Накладна 34764.pdf
29 вересня 2020 17:32
накладна 33833.pdf
29 вересня 2020 17:32
ІВК(ліцензія).pdf
29 вересня 2020 17:32
АКТ Зодчий.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕЛЕНЬ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕЛЕНЬ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2973904915
Переможець 178 200,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 09:12

Документи

01 жовтня 2020 09:12
Електронний підпис
01 жовтня 2020 09:11
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 09:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕЛЕНЬ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2973904915
178 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2020 09:12
Електронний підпис
01 жовтня 2020 09:11
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 11:30
ДУ №2.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 12:06
договір технагляд.pdf укладений
05 жовтня 2020 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фізична особа-підприємець Белень Максим Валерійович, , що діє на підставі реєстрації в єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб-підприємців, з однієї сторони, і Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глуховецької селищної ради, в особі начальника відділу освіти Миклін Олени Василівни , який діє на підставі Положення, з другої сторони, уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. Споживач та Постачальник погодились внести зміни до розділу 4 Договору № 146-20-ТН від 05.10.2020р. (далі –Договір). Сторони дійшли згоди викласти п.4.1 до договору №146-20-ТН від 05.10.2020р. Строк надання послуг з 29.09.2020р. до 31.12.2020р., а у частині взаємних зобов’язань – до повного їх виконання. 2. Споживач та Постачальник погодились внести зміни до розділу 11 Договору № 146-20-ТН від 05.10.2020р. (далі –Договір). Сторони дійшли згоди викласти п.11.1 до договору №146-20-ТН від 05.10.2020р. -Додаток №1 – Розрахунок вартості проведення технічного нагляду Додаток №2 – Технічне завдання Додаток №3-Протокол погодження договірної ціни 3. Викласти пункт Договору «Юридичні адреси та банківські реквізити Сторін» у новій редакції Виконавець Замовник Фізична особа-підприємець Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глуховецької Белень Максим Валерійович селищної ради Козятинського району Вінницької ІПН: 2973904915 області 21000 м.Вінниця вул.Дачна,9 кв. 125 22130, Вінницька область, Козятинський район, UA083026890000026007055333319 смт. Глухівці, вул. Шкільна, 4 В АТ КБ «Приватбанк» UA968201720344291012100012570 Тел. 0432-672207 КОД ЄДРПОУ 42415116 4. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її сторонами. 5. Решта умов договору залишаються незмінними та обов’язковими до виконання сторонами. 6. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної сторони, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 146-20-ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 178 200,00
UAH