Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфікуючі засоби
Очікувана вартість
58 323,84 UAH
UA-2020-09-18-003249-c 3437d8994fef4461b8363ce85a9a5f89
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванова-Голан Світлана Олександрівна

+380636550497 vanchitaykamasia1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 22 ім. В.М.Кавуна
Код ЄДРПОУ: 22059123
Місцезнаходження: 10009, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Космонавтів, 36
Контактна особа: Іванова-Голан Світлана Олександрівна
+380636550497
vanchitaykamasia1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 22:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 14:41
Очікувана вартість: 58 323,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 291,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 10009, м. Житомир, вулиця Космонавтів, 36. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 шт
Готовий дезінфекційний засіб CLEAN STREAM, гель флакон 1000 мл. з дозатором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вулиця Космонавтів, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
60 шт
Готовий дезінфекційний засіб КЛІН СТРІМ, гель ємність 5л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вулиця Космонавтів, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
40 шт
Готовий дезінфекційний засіб для обробки поверхонь, інструментів КЛІН СТРІМ флакон 1000 мл. з триггером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вулиця Космонавтів, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
20 шт
Готовий дезінфекційний засіб для обробки поверхонь,інструментів КЛІН СТРІМ ємність 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вулиця Космонавтів, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними та монтажу товару, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 22:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 22:52
Технічне завдання ЗОШ 22.docx
18 вересня 2020 22:52
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУТЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА" 47 215,00
UAH з ПДВ
47 215,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІН СТРІМ " 58 319,30
UAH з ПДВ
58 319,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 15:34
Електронний підпис
24 вересня 2020 15:29
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2020 15:29
Технічні вимоги.pdf
24 вересня 2020 15:29
Проект договору.pdf
24 вересня 2020 15:29
Документи повноваження.pdf
24 вересня 2020 15:29
Документи на товар.pdf
24 вересня 2020 15:29
Довідки.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 17:12
ЦП.pdf
24 вересня 2020 17:12
Проект договору.doc
24 вересня 2020 17:12
ТУ.jpg
24 вересня 2020 17:12
СЕС_Клин_Стрим_жидкость.pdf
24 вересня 2020 17:12
СЕС_Клин_Стрим_Гель.pdf
24 вересня 2020 17:12
протокол жидкость.jpg
24 вересня 2020 17:12
протокол гель.jpg
24 вересня 2020 17:12
Паспорт поверхность 09.pdf
24 вересня 2020 17:12
Висновок на ТУ_ВінСтрім.pdf
24 вересня 2020 17:12
Статут Він Стрім.pdf
24 вересня 2020 17:12
Выписка на мечникова.pdf
24 вересня 2020 17:12
Витяг.rtf
24 вересня 2020 17:12
Вин_стрим_выписка 2.jpg
24 вересня 2020 17:12
Вин_Стрим_1 виписка.jpg
24 вересня 2020 17:12
Вин Стрим пдв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУТЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ "ВІН СТРІМ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БУТЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"
#3414615487
Відхилено 47 215,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 13:49
ТОВ "ВІН СТРІМ "
#42215547
Переможець 58 319,30
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 18:25

Документи

08 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис
08 жовтня 2020 13:46
Протокол

Документи

16 жовтня 2020 18:25
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:01
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 18:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІН СТРІМ "
#42215547
58 319,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2020 18:25
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:01
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 16:43
договір 57.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 16:36
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 13:34
Договір укладений
03 листопада 2020 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вірний файл договору
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: №57
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 58 319,30
UAH (в тому числі ПДВ 9 719,88 UAH)