Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі місцевого значення С200704 (Почаїв - Зборів) - Білоголови - Городище до С201511 км 13+382 в Зборівському районі Тернопільської області
Current average repair of the bridge on the highway of local significance С200704 (Pochaiv - Zboriv) - Belogolovy - Horodyshche to С201511 km 13 + 382 in Zboriv district of Ternopil region
Очікувана вартість
8 827 710,00 UAH
UA-2020-09-18-002942-b 0969e0519d2b4a2abe00353e4d823709
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Ternopilkomuninvest
National ID: 32865587
Contact point: Chuy Pavlo Pavlovuch
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 18:15
Початок аукціону: 02 листопада 2020 14:33
Очікувана вартість: 8 827 710,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 138,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH
Publication date: 18 вересня 2020 12:51
Enquiries until: 10 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 16 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 жовтня 2020 18:15

Information

Estimated total value: 8 827 710 UAH including VAT
Minimal lowering step: 44 139 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути Згорнути
Customer category Ternopilkomuninvest Municipal Enterprise - in accordance with clause 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity that meets the needs of the state or territorial community and is the recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 46017, street Kyivska, 3A, Ternopil, Ternopil region. The USREOU code is 32865587. The tender offer must be accompanied by a document confirming that the Bidder has provided security for the tender offer (according to the procurement notice). The document confirming the submission of the tender offer by the Bidder must be executed in accordance with the requirements of the current legislation of Ukraine. The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee must be irrevocable. The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited). The text of the guarantee must state: Obligation of the Guarantor Bank to pay the Guarantee Amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The guarantee must take effect from the date of its provision.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі місцевого значення С200704 (Почаїв - Зборів) - Білоголови - Городище до С201511 км 13+382 в Зборівському районі Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, (Почаїв - Зборів) - Білоголови - Городище, Зборівський район, міст на автомобільній дорозі місцевого значення С200704
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the bridge on the highway of local significance С200704 (Pochaiv - Zboriv) - Belogolovy - Horodyshche to С201511 km 13 + 382 in Zboriv district of Ternopil region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 17:52
Зміни від 12.10.2020 року.pdf
12 жовтня 2020 17:52
Додаток_1_Перелік Документів зі змінами від 12.10.2020 року.docx
18 вересня 2020 12:51
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
12 жовтня 2020 17:52
ТД зі змінами від 12.10.2020 року.docx
18 вересня 2020 12:51
ТД.docx
18 вересня 2020 12:51
Додаток_5_Проект_договору_.docx
18 вересня 2020 12:51
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
18 вересня 2020 12:51
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
18 вересня 2020 12:51
Додаток_2_Технічне завдання.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 жовтня 2020
UA-2020-09-18-002942-b0969e0519d2b4a2abe00353e4d823709
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 11:12
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:12
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:09
Довідка переможця.pdf
09 листопада 2020 11:09
Довідка ГУ ДПС.pdf
09 листопада 2020 11:09
Довідка МВС.pdf
09 листопада 2020 11:09
Довідка МВС.p7s
09 листопада 2020 11:09
Довідка ГУ ДПС.p7s
20 жовтня 2020 14:58
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:58
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:55
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf
20 жовтня 2020 14:55
ІД 26 Копія статуту.pdf
20 жовтня 2020 14:55
ІД 18 Довідка субпідряд.pdf
20 жовтня 2020 14:55
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
20 жовтня 2020 14:55
ІД 27 Чинні дозвола.pdf
20 жовтня 2020 14:55
ІД 21 Транспортна схема.pdf
20 жовтня 2020 14:55
КК 5 копія наказів.pdf
20 жовтня 2020 14:55
КК 5 копії наказів ІТР.pdf
20 жовтня 2020 14:55
КК 3 Договір геодезист.pdf
20 жовтня 2020 14:55
Цінова пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 14:55
31 Проект договору.pdf
20 жовтня 2020 14:55
16 Технічнне завдання.pdf

Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 16:33
Електронний підпис
20 жовтня 2020 16:33
Електронний підпис
20 жовтня 2020 16:32
67 ДЦ з кошторисами.pdf
20 жовтня 2020 16:32
49 Цінова пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 16:32
66 Сертифікат ІSO 9001.pdf
20 жовтня 2020 16:32
63 Захист довкілля.pdf
20 жовтня 2020 16:32
62 Гарантійний санкції.pdf
20 жовтня 2020 16:32
60 ІД Витяг ПДВ.pdf
20 жовтня 2020 16:32
6 КК Документи ІТР.pdf
20 жовтня 2020 16:32
57 ІД Опис.pdf
20 жовтня 2020 16:32
56 ІД Код доступу.pdf
20 жовтня 2020 16:32
53 Субпідрядник.pdf
20 жовтня 2020 16:32
52 Щодо фізичної особи.pdf
20 жовтня 2020 16:32
48 Довідка щодо ціни.pdf
20 жовтня 2020 16:32
47 Гарантійна ціна.pdf
20 жовтня 2020 16:32
45 ІД Факт згоди.pdf
20 жовтня 2020 16:32
42 Згода з договором.pdf
20 жовтня 2020 16:32
41 Проект Договору.pdf
20 жовтня 2020 16:32
40 ІД Рішення учасника.pdf
20 жовтня 2020 16:32
32 Довідка Лабораторія.pdf
20 жовтня 2020 16:32
30 Транспортна схема.pdf
20 жовтня 2020 16:32
28 Атестат АБЗ.pdf
20 жовтня 2020 16:32
27 Картка ОЗ-6.pdf
20 жовтня 2020 16:32
23 Технічні вимоги.pdf
20 жовтня 2020 16:32
20 КК Листи відгуки.pdf
20 жовтня 2020 16:32
15 КК Ген Договір 64 км 20.pdf
20 жовтня 2020 16:32
1 КК Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 7 190 000,00
UAH з ПДВ
7 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС" 8 099 386,45
UAH з ПДВ
8 099 386,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 11:12
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:12
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:09
Довідка переможця.pdf
09 листопада 2020 11:09
Довідка ГУ ДПС.pdf
09 листопада 2020 11:09
Довідка МВС.pdf
09 листопада 2020 11:09
Довідка МВС.p7s
09 листопада 2020 11:09
Довідка ГУ ДПС.p7s
20 жовтня 2020 14:58
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:58
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:55
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf
20 жовтня 2020 14:55
ІД 26 Копія статуту.pdf
20 жовтня 2020 14:55
ІД 18 Довідка субпідряд.pdf
20 жовтня 2020 14:55
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
20 жовтня 2020 14:55
ІД 27 Чинні дозвола.pdf
20 жовтня 2020 14:55
ІД 21 Транспортна схема.pdf
20 жовтня 2020 14:55
КК 5 копія наказів.pdf
20 жовтня 2020 14:55
КК 5 копії наказів ІТР.pdf
20 жовтня 2020 14:55
КК 3 Договір геодезист.pdf
20 жовтня 2020 14:55
Цінова пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 14:55
31 Проект договору.pdf
20 жовтня 2020 14:55
16 Технічнне завдання.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 16:33
Електронний підпис
20 жовтня 2020 16:33
Електронний підпис
20 жовтня 2020 16:32
67 ДЦ з кошторисами.pdf
20 жовтня 2020 16:32
49 Цінова пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 16:32
66 Сертифікат ІSO 9001.pdf
20 жовтня 2020 16:32
63 Захист довкілля.pdf
20 жовтня 2020 16:32
62 Гарантійний санкції.pdf
20 жовтня 2020 16:32
60 ІД Витяг ПДВ.pdf
20 жовтня 2020 16:32
6 КК Документи ІТР.pdf
20 жовтня 2020 16:32
57 ІД Опис.pdf
20 жовтня 2020 16:32
56 ІД Код доступу.pdf
20 жовтня 2020 16:32
53 Субпідрядник.pdf
20 жовтня 2020 16:32
52 Щодо фізичної особи.pdf
20 жовтня 2020 16:32
48 Довідка щодо ціни.pdf
20 жовтня 2020 16:32
47 Гарантійна ціна.pdf
20 жовтня 2020 16:32
45 ІД Факт згоди.pdf
20 жовтня 2020 16:32
42 Згода з договором.pdf
20 жовтня 2020 16:32
41 Проект Договору.pdf
20 жовтня 2020 16:32
40 ІД Рішення учасника.pdf
20 жовтня 2020 16:32
32 Довідка Лабораторія.pdf
20 жовтня 2020 16:32
30 Транспортна схема.pdf
20 жовтня 2020 16:32
28 Атестат АБЗ.pdf
20 жовтня 2020 16:32
27 Картка ОЗ-6.pdf
20 жовтня 2020 16:32
23 Технічні вимоги.pdf
20 жовтня 2020 16:32
20 КК Листи відгуки.pdf
20 жовтня 2020 16:32
15 КК Ген Договір 64 км 20.pdf
20 жовтня 2020 16:32
1 КК Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець 7 190 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 10:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
7 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 12:12
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 15:23
Ду _2.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 15:22
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 18:28
Додаткова угода 1 Почаїв-Зборів.pdf зміни до договору
31 травня 2021 18:26
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 16:44
Договір укладений
20 листопада 2020 16:43

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 грудня 2020 12:02
2 157 000,00 UAH UA618201720344331013107047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA613348510000026004962499976
ТзОВ "Авакс Проф"
Оплачений
30 грудня 2020 16:52
1 321 793,36 UAH UA618201720344331013107047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA613348510000026004962499976
ТзОВ "Авакс Проф"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затвердження плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 862 409,24
UAH (в тому числі ПДВ 1 143 734,87 UAH)