Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Брикет торфовий, відповідний код 09112200-9-торф за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 09110000-3-тверде паливо
Очікувана вартість
89 594,00 UAH
UA-2020-09-18-002792-b be7e0884c8ff4ecfbf5e1467b1e368b7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шмаюн Наталія Віталіївна

380464642446 nataliya.shmayun@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти,культури і туризму, сім"ї, молоді та спорту Козелецької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42133365
Місцезнаходження: 17000, Україна , Чернігівська обл., смт.Козелець, Соборності,27
Контактна особа: Шмаюн Наталія Віталіївна
380464642446
nataliya.shmayun@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 08:00
Очікувана вартість: 89 594,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 895,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Категорія замовника: Відділ освіти, культури і туризму, сім'ї, молоді та спорту Козелецької райдержадміністрації є юридичною особою, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади , що зазначений у п.3 частини 4 статті 2 Закону. Місцезнаходження замовника: Україна, 17000, Чернігівська область, смт. Козелець, вул.Соборності, 27. Код ЄДРПОУ 42133365.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 тони
Брикет торфовий, відповідний код 09112200-9-торф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Усі розрахунки за укладеним Договором про закупівлю здійснюються в національній валюті України (гривні) по факту поставки Товару після пред'явлення Продавцем документів, оформлених відповідно до чинного законодавства України (рахунок, накладна) у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за Товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 12:39
Додаток 4 вимоги.docx
18 вересня 2020 12:39
Додаток 3 цінова пропозиція.docx
18 вересня 2020 12:38
Додаток 2 проєкт договору.docx
18 вересня 2020 12:37
Додаток 1 характеристики.DOC
18 вересня 2020 12:36
Оголошення.docx
18 вересня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 12:39
Додаток 4 вимоги.docx
18 вересня 2020 12:39
Додаток 3 цінова пропозиція.docx
18 вересня 2020 12:38
Додаток 2 проєкт договору.docx
18 вересня 2020 12:37
Додаток 1 характеристики.DOC
18 вересня 2020 12:36
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВУДПРОМ 87 762,00
UAH з ПДВ
87 762,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 19:25
Електронний підпис
30 вересня 2020 19:22
Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2020 19:22
32.Статут_оригінал.pdf
30 вересня 2020 19:22
29.Відомості вудпром.pdf
30 вересня 2020 19:22
28.Документ_ЄДР_1006976965 03.08.zip
30 вересня 2020 19:22
21.ДСТУ_2042-92.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВУДПРОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВУДПРОМ
#37395329
Переможець 87 762,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 12:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВУДПРОМ
#37395329
87 762,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 14:52
Додаткова угода 22.10.20 скан.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 18:18
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 18:16
Договір № 85 від 16.10.2020 скан.pdf укладений
16 жовтня 2020 18:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Продавця від 22.10.2020 року вих. № 2210-01, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України від 19 вересня 2019 року № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» та пунктом 9.4.4 Договору про закупівлю від 16.10.2020 року № 85 (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки, передбачені Договором, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: Пункт 3.1 (Строк (термін) поставки (передачі) Товару: протягом 7 (семи) календарних днів з дня підписання Договору, але в будь-якому випадку до 23.10.2020 року) Договору викласти у новій редакції: Строк (термін) поставки (передачі) Товару: протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання Договору, але в будь-якому випадку до 06.11.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 94
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 87 762,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 627,00 UAH)