Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
134 272,00 UAH
UA-2020-09-18-002688-a ● e308ff5c4a7f4b1ea4b1ee3ecd15a09c
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Жмеринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02125786 |
Вебсайт: | http://uposv-zmr.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, 1а |
Контактна особа: |
Сергій Черемисін +380976329355 osvita_gmerinka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Управлінням освіти Жмеринської міської ради було проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання) та було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників (відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» 19.09.2019 № 114-ІХ року.(зі змінами) – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій»
«05» серпня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2020-08-05-006071-a. Проте станом на «21 » серпня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому «21» серпня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2020-08-21-001593-a. Проте знову ж таки станом на 07 вересня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Інформація щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та звіт про результати проведення процедури, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу.
«05» серпня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2020-08-05-006071-a. Проте станом на «21 » серпня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому «21» серпня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2020-08-21-001593-a. Проте знову ж таки станом на 07 вересня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Інформація щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та звіт про результати проведення процедури, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 10:54 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 вересня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Комп’ютерне обладнання(державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 вересня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
18 вересня 2020 10:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
134 272,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2020 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2020 12:48
|
дод уг 1 до 71,2020.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2020 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 09:40
|
дог 71,2020.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 09:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни Додаток № 1 Специфікація Договору про закупівлю товарів № 71/2020 від «07» жовтня 2020 року. 2. Викласти Додаток № 1 Специфікація до Договору про закупівлю товарів № 71/2020 від «07» жовтня 2020 року в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 71/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |