Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
134 272,00 UAH
UA-2020-09-18-002688-a e308ff5c4a7f4b1ea4b1ee3ecd15a09c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Черемисін

+380976329355 osvita_gmerinka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Жмеринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02125786
Вебсайт: http://uposv-zmr.com.ua/
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, 1а
Контактна особа: Сергій Черемисін
+380976329355
osvita_gmerinka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Управлінням освіти Жмеринської міської ради було проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання) та було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників (відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» 19.09.2019 № 114-ІХ року.(зі змінами) – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій»
«05» серпня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2020-08-05-006071-a. Проте станом на «21 » серпня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому «21» серпня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2020-08-21-001593-a. Проте знову ж таки станом на 07 вересня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Інформація щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та звіт про результати проведення процедури, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 10:54
Оскарження наміру укласти договір: 29 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Комп’ютерне обладнання(державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

18 вересня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 134 272,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 10:54

Документи

18 вересня 2020 10:54
Електронний підпис
18 вересня 2020 10:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 10:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
134 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2020 10:54
Електронний підпис
18 вересня 2020 10:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 15:52
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 12:48
дод уг 1 до 71,2020.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 09:40
дог 71,2020.pdf укладений
09 жовтня 2020 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни Додаток № 1 Специфікація Договору про закупівлю товарів № 71/2020 від «07» жовтня 2020 року. 2. Викласти Додаток № 1 Специфікація до Договору про закупівлю товарів № 71/2020 від «07» жовтня 2020 року в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 71/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 134 272,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 378,67 UAH)