Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Освітні послуги з отримання робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» 3 розряду (ДК 021:2015: 80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки)
Очікувана вартість
35 200,00 UAH
UA-2020-09-18-002331-a 5945d37ac3bc4a4ca41bd2c880578686
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Гаєвський

+380637792155 tusso.odessa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43163579
Місцезнаходження: 65005, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Бабеля, буд. 2
Контактна особа: Андрій Гаєвський
+380637792155
tusso.odessa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 10:00
Очікувана вартість: 35 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 352,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80550000-4: Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 послуга
Освітні послуги з отримання робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» 3 розряду (ДК 021:2015: 80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 80550000-4 — Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за Послуги, що надаються, проводяться Замовником шляхом оплати за фактично наданий обсяг послуг протягом 5 банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 10:36
Додаток 4 пропозиція.doc
18 вересня 2020 10:36
Додаток 3 проект договору.docx
18 вересня 2020 10:36
Додаток 2 специфікація.docx
18 вересня 2020 10:36
Додаток 1.docx
18 вересня 2020 10:36
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР СПБ" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "СОЮЗ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ БЕЗПЕКИ" СПБ 35 170,56
UAH з ПДВ
35 170,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 21:40
Електронний підпис
25 вересня 2020 21:37
19_Договір суборенди.pdf
25 вересня 2020 21:37
14_Програма підготовки.pdf
25 вересня 2020 21:37
8_Проект договору.pdf
25 вересня 2020 21:37
6_Гарантійний лист.pdf
25 вересня 2020 21:37
1_Пропозиція_додаток_4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР СПБ" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "СОЮЗ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ БЕЗПЕКИ" СПБ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР СПБ" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "СОЮЗ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ БЕЗПЕКИ" СПБ
#36814997
Переможець 35 170,56
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 12:29

Документи

30 вересня 2020 12:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР СПБ" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "СОЮЗ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ БЕЗПЕКИ" СПБ
#36814997
35 170,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 12:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 16:58
Додаткова угода №1 від 10.12.2020 року.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 16:57
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 10:08
Протокол УО №92 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 11:14
Договір №81 від 19.10.2020.pdf укладений
19 жовтня 2020 11:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 грудня 2020 12:39
35 170,56 UAH UA088201720343191001100100374
ТУ ССО у Одеській області
UA613510050000026004530438200
Підприємство "Центр СПБ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення розбіжностей між Договором та звітом про укладений договір щодо найменування Виконавця та його юридичної адреси (місцезнаходження)
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол УО від 19.10.2020 №92
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін щодо реквізитів Виконавця та продовження строків виконання зобов'язань щодо надання послуг
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 170,56
UAH