Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
5 537,40 UAH
UA-2020-09-18-001404-b 4998ccf9247944839d9d48601e405254
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Облещук Вікторія

380977204479 vikesh85@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Тернопільської районної ради "Тернопільська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 42588170
Місцезнаходження: 47740, Україна , Тернопільська обл., селище міського типу Великі Бірки, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 51
Контактна особа: Облещук Вікторія
380977204479
vikesh85@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».Місцезнаходження замовника- Юридична адреса: 47740, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, смт.В.Бірки, вул.Грушевського,51 Адреса проведення діяльності : 46000, м. Тернопіль, вул. Князя Острозького, 9
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 Одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Кн.Острозького, буд. № 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 1 Календарні 100

Тендерна документація

18 вересня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 10:44
звіт про договір про закупівлю канцтовари 2.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Захаренко Катерина Петрівна
#3204211047
Переможець 5 537,40
UAH
18 вересня 2020 10:48

Документи

18 вересня 2020 10:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 12:01
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 10:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 537,40
UAH