Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 14620000-3 Сплави (Прокат товстолистовий рефлений)
Очікувана вартість
253 080,00 UAH
UA-2020-09-18-001098-c 60ee3ba80e99463e9d98fa26967ee0cf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Добриніна Олена Володимирівна

(048)727-27-60 ntvm1@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Добриніна Олена Володимирівна
(048)727-27-60
ntvm1@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 15:43
Очікувана вартість: 253 080,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 265,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави


Джерело фінансування закупівлі: Власні кошти
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (більш детальна інформація зазначена в тендерній документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 кг.
Лист рифлений 3мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
13900 кг.
лист рифлений 4мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 11:18
ТД_лист рифлений 2020.doc
18 вересня 2020 11:18
Проект договору на 2020 рік станом на 01.09.2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АЛЬФАПРОММЕТ" 252 932,00
UAH
252 932,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕТКОМПАНІ" 253 080,00
UAH
253 080,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 08:40
Уставные.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АЛЬФАПРОММЕТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕТКОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "АЛЬФАПРОММЕТ"
#41436345
Відхилено 252 932,00
UAH
03 листопада 2020 16:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2020 15:20
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕТКОМПАНІ"
#40232432
Відхилено 253 080,00
UAH
02 грудня 2020 08:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2020 15:12

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей: - в наданій сканованій копії договору оренди від 01.01.2019 №01-01/6 з ТОВ «БЕСТ КОНТРАКТ» в п.3 пп.3.3 зазначено, що при передачі «Об'єкту Оренди» складається Акт прийому –передачі за формою, (Додаток №1 до цього Договору), що є не від'ємною частиною Договору. Не наданий акт прийому-передачі; 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. - п.1 додатку №4 тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - скановану копію акту приймання – передачі до договору оренди від 01.01.2019 №01-01/6 з ТОВ «БЕСТ КОНТРАКТ»

Документи

03 листопада 2020 16:12
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:12
4.1 Протокол розгляду 1уч..doc
09 жовтня 2020 16:09
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей: Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей - в наданій довідці з переліком наявного власного і/або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази зазначено орендовані складські приміщення та промисловий майданчик. Не надано скановані копії діючих договорів оренди (суборенди) на орендовані приміщення та майданчик з усіма додатками до них та актом приймання – передачі, у разі якщо договір передбачає його складання; - відсутня довідка, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) з обов’язковим додаванням сканованих копій документів, підтверджуючих виконання зазначеного(их) договорів. 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. - п.1 додатку №4 до тендерної документації; - п.2 додатку №4 до тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - скановані копії діючих договорів оренди (суборенди) на складські приміщення та промисловий майданчик, які зазначені у наданій довідці, з усіма додатками до них та актом приймання – передачі у разі якщо договір передбачає його складання. - довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) з обов’язковим додаванням сканованих копій документів, підтверджуючих виконання зазначеного(их) договорів. При цьому довідка повинна містити інформацію про предмет закупівлі, найменування Замовника(ів), його(їх) код ЄДРПОУ, номер та дати договору(ів).

Документи

02 грудня 2020 08:53
Електронний підпис
10 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
02 грудня 2020 08:53
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі