Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ГАНКУ З ОБЛАШТУВАННЯМ ВХІДНОГО ПАНДУСУ БУДІВЛІ ПСИХОЛОГІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОГО НАПРАВЛЕННЯ СТАЦІОНАРНОГО ВІДДІЛЕННЯ ЗМІШАНОГО ТИПУ ЦІЛОДОБОВОГО ПЕРЕБУВАННЯ СУМСЬКОГО ОБЛАСНОГО ЦЕНТРУ КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ В С. РИБЦІ, СУМСЬКОГО РАЙОНУ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ».
Очікувана вартість
213 299,00 UAH
UA-2020-09-18-001000-b 8e26486e9b224750977901b5be93e559
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лавошник Володимир Петрович

+380542603630 mega_L.vladimir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальна установа Сумської обласної ради-Сумський обласний центр комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю
Код ЄДРПОУ: 23818588
Місцезнаходження: 40034, Україна , Сумська обл., місто Суми, проспект Михайла Лушпи, буд. № 16
Контактна особа: Лавошник Володимир Петрович
+380542603630
mega_L.vladimir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 10:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 10:11
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 11:47
Очікувана вартість: 213 299,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 067,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ГАНКУ З ОБЛАШТУВАННЯМ ВХІДНОГО ПАНДУСУ БУДІВЛІ ПСИХОЛОГІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОГО НАПРАВЛЕННЯ СТАЦІОНАРНОГО ВІДДІЛЕННЯ ЗМІШАНОГО ТИПУ ЦІЛОДОБОВОГО ПЕРЕБУВАННЯ СУМСЬКОГО ОБЛАСНОГО ЦЕНТРУ КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ В С. РИБЦІ, СУМСЬКОГО РАЙОНУ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40034, Україна, Сумська область, місто Суми, проспект Михайла Лушпи, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 23 вересня 2020 15:19
Дата відповіді: 23 вересня 2020 16:17
Які саме документи необхідно надати для підтвердження кількості офіційно працевлаштованих працівників не менше 30 чол., з них 85% прийнятих на роботу не пізніше 2019 року, включно?
Відповідь: В додатку № 1 "Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям" до Оголошення в розділі під № 2 "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю" в підпунктах 2.1., 2.1.1., 2.2., 2.3.,та 2.4. описано перелік документів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2" 176 051,50
UAH з ПДВ
176 051,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДСЕРВІС 211 898,95
UAH з ПДВ
211 898,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 08:44
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:38
Накази на робітників.pdf
01 жовтня 2020 08:32
Довідка про механізми.pdf
01 жовтня 2020 08:32
Довідка працівники.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Наказ на диреткора.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Накази на робітників.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Договір АВК.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Відгук Лікарське.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Договір Лікарське.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Довідка про рахунки.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Статут.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Договірна ціна.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Трудові част.4.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Трудові част.2.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Трудові част.3.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Відгук СумДУ.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Додаток 3.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Ліцензія.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Графік.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Трудові част.5.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Пояснювальна записка.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Ліцензія АВК5.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Додаток 2.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Трудові част.1.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Витяг з ЄДР.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Локальний кошторис.pdf
01 жовтня 2020 06:43
Проект договора.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 09:47
Електронний підпис
01 жовтня 2020 09:42
Цінова пропозиція.PDF
01 жовтня 2020 09:42
СЕРТИФІКАТ АВК-5.pdf
01 жовтня 2020 09:42
Опис.pdf
01 жовтня 2020 09:42
Ліцензія.pdf
01 жовтня 2020 09:42
Копія Статуту.rar
01 жовтня 2020 09:42
Дозвіл на крани.pdf
01 жовтня 2020 09:42
накази.PDF
01 жовтня 2020 09:42
Лист-згода.PDF
01 жовтня 2020 09:42
Довідки до ст.17.PDF
01 жовтня 2020 09:42
відгук пенс.PDF
01 жовтня 2020 09:42
Витяг платника ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2"

ТОВ БУДСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2"
#30759915
Переможець 176 051,50
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 16:02

Документи

08 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:52
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2"
#30759915
176 051,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:52
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:18
Протокол укладений
11 січня 2021 10:16
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 10:12
Додаткова угода _ 2.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 16:15
Дод. угода _ 1.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 17:18
Зведений кошторис.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 16:48
Додатки до Договору 1-4.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 13:56
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 13:17
Договір зміни до договору
20 жовтня 2020 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення додатків по умовах договору п. 16.
Номер договору про закупівлю: 391
Договір:
Номер додаткової угоди: Дог. 391
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки до договору.
Номер договору про закупівлю: 391
Договір:
Номер додаткової угоди: 391
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З договору виключено п. 4.1 про 30% попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 391
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено ціну за виконаний обсяг робіт з капітального ремонту
Номер договору про закупівлю: 391
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 166 570,55
UAH (в тому числі ПДВ 27 761,76 UAH)