Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 34920000-2 Дорожнє обладнання (Обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі, велопарковка (обладнання для паркування велосипедів з нержавіючої сталі))
Очікувана вартість
3 792 000,00 UAH
UA-2020-09-18-000669-b e6550f7f72734982a76e7e63f759aa4f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деркач Олександр Миколайович

380630370323 vmshey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 31868786
Місцезнаходження: 04107, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Багговутівська, будинок 30
Контактна особа: Деркач Олександр Миколайович
380630370323
vmshey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 12:41
Очікувана вартість: 3 792 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4080 штуки
Обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі, велопарковка (обладнання для паркування велосипедів з нержавіючої сталі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ямська,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться за рахунок коштів місцевого бюджету. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість закупівлі
Дата подання: 22 вересня 2020 11:29
Дата відповіді: 22 вересня 2020 12:03
Доброго дня! У ТД зазначено: велопарковка (обладнання для паркування велосипедів з нержавіючої сталі) -80 шт., а у додатку 2. технічне завдання: Обладнання для паркування велосипедів з нержавіючої сталі (велопарковка) розміром: L=750 мм., h=750мм., діаметр 84±2 мм. – 20 шт. Яка насправді кількість велопарковок?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Кількість велопарковок що є предметом закупівлі становить 80 шт, у додаток 2 буде внесено зміни та виправлено неточність.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-000669-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "Інструмент", Код ЄДРПОУ:30049696
Дата подання: 21 вересня 2020 17:12
Пропонуємо виконати підставку стовпчика більш естетичного радіусного виду.
Пропонуємо виконати підставку стовпчика більш естетичного радіусного виду. Підставка стовпчика виготовляється із листової сталі 2мм методом витяжки радіусу та формовки бурта 4мм. Деформаційне зміцнення металу під час витяжки забезпечує в 2.5 рази підвищення міцності, а конусний перехід до стовпчика забезпечує підвищену стійкість самого небезпечного місця до зламу (площини поверхні землі). Див. додаток
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 вересня 2020 10:31
Доброго дня шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу на норми закону «Про публічні закупівлі» зокрема на ч.1 ст.24 «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру», а у тексті Вашої вимоги не зазначено ніяких порушень норм закону з боку Замовника чи включення до ТД будь яких дискримінаційних умов, також текст вимоги не містить посилань про необхідність надання Вам роз’яснень щодо змісту тендерної документації.
Можливість виготовлення Вами товару з дещо іншими технічними параметрами не є підставою для подання вимоги на умови тендерної документації.
Конструктивні особливості товару та їх зовнішній вигляд що є предметом даної закупівлі визначені та затверджені розпорядженням КМДА від 28.03.2018 року № 520 «Про деякі питання організації благоустрою в місті Києві», врахування Вашої пропозиції на даному етапі закупівлі є неможливою так як це призведе до порушення вище вказаного розпорядження Замовником. Для розгляду Вашої пропозиції та можливості внесення змін до технічних параметрів товару «Антипаркувальний стовпчик», Ви можете звернутись до відповідної установи яка видала дане розпорядження.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Інструмент" 3 756 960,00
UAH з ПДВ
3 719 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" 3 792 000,00
UAH з ПДВ
3 754 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011" 3 792 000,00
UAH з ПДВ
3 792 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
05 жовтня 2020 16:55
Електронний підпис
05 жовтня 2020 16:53
Копія Статуту.pdf
05 жовтня 2020 16:53
Копія Листа-відгуку.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:25
опис Статут.pdf
08 жовтня 2020 16:25
file.pdf
08 жовтня 2020 16:25
Довідки переможця.pdf
08 жовтня 2020 16:25
Dovidka_20269462420020535942.pdf
08 жовтня 2020 16:25
Протокол на директора.pdf
08 жовтня 2020 16:25
Пропозиція оновлена.pdf
08 жовтня 2020 16:25
наказ директор.pdf
08 жовтня 2020 16:25
Dovidka_20269462420020535942.pdf.p7s
03 жовтня 2020 17:07
Електронний підпис
03 жовтня 2020 17:06
довідка 10 лист згода.pdf
03 жовтня 2020 17:06
Довідка 1 пропозиція.pdf
03 жовтня 2020 17:06
паспорт велопарковка.pdf
03 жовтня 2020 17:06
Довідка 28 витяг ОЗ.pdf
03 жовтня 2020 17:06
Висновок СЕС ТУ.pdf
03 жовтня 2020 17:06
автомобіль ГАЗ.pdf
03 жовтня 2020 17:06
Витяг ЄДР.pdf
03 жовтня 2020 17:06
РЛ 153-19ВТ.pdf
03 жовтня 2020 17:06
довідка 8 стаття 17.pdf
03 жовтня 2020 17:06
Висновок СЕС ТОВАР.pdf
03 жовтня 2020 17:06
довідка 5 працівники.pdf
03 жовтня 2020 17:06
Технічні умови ТУУ259.pdf
03 жовтня 2020 17:06
наказ директор.pdf
03 жовтня 2020 17:06
лист відгук 2.pdf
03 жовтня 2020 17:06
витяг ПДВ.pdf
03 жовтня 2020 17:06
Договір оренди.pdf
03 жовтня 2020 17:06
Сертифікат плівка.pdf
03 жовтня 2020 17:06
паспорт стовпчики.pdf
03 жовтня 2020 17:06
Протокол на директора.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:13
Технічні умови .pdf
02 жовтня 2020 16:13
Статут к.PDF
02 жовтня 2020 16:13
Сертифікат плівка.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Протокол зборів.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Наказ.PDF
02 жовтня 2020 16:13
Лист з кодом доступу.pdf
02 жовтня 2020 16:13
ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Довідка стаття17.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Довідка ст.17 _2.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Довідка (довкілля).pdf
02 жовтня 2020 16:13
Довідка працівники.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Відгук договір 307-19ВТ.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Висновок СЕЕ на ТУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Інструмент"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН"

ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Інструмент"
#30049696
Відхилено 3 719 040,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 11:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН"
#35508437
Переможець 3 754 080,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 11:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН"
#35508437
3 754 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 16:55
ДУ 4 до договору 222-20ВТ.pdf зміни до договору
18 січня 2021 16:55
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:00
ДУ 3 до договору 222-20ВТ.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:59
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 15:02
ДУ 2 до договору 222-20ВТ.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:02
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 09:24
ДУ 1 до договору 222-20ВТ.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 09:23
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 08:21
Договір 222-20ВТ .pdf укладений
21 жовтня 2020 08:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 222-20ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 222-20ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на Обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі, велопарковка (обладнання для паркування велосипедів з нержавіючої сталі) та з метою забезпечення безперебійної роботи підприємства на початку року, керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 10.2. Договору № 222-20ВТ від 21 жовтня 2020 р. дійшли згоди про таке: 2. Подовжити дію Договору № 222-20ВТ від 21 жовтня 2020 р. до 30 квітня 2021року включно, в частині виконання грошових зобов’язань до повного взаємного розрахунку сторін
Номер договору про закупівлю: 222-20ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 222-20ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 3 754 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 625 680,00 UAH)