Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до електровозів ВЛ
Spare parts for electric locomotives
Очікувана вартість
956 800,00 UAH
UA-2020-09-18-000332-c aea15b3fdbe943d6bc10343c3b493302
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: structural unit "Service Logistics" Regional branch "Lviv Railway" JSC "Ukrzaliznytsia .
National ID: 40081195
Contact point: Porokhnavets Oksana Mychaylivna
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 14:37
Очікувана вартість: 956 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 568,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 18 вересня 2020 09:32
Enquiries until: 10 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 16 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 жовтня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 956 800 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 9 568 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 шт.
Контактор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Contactor
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 09:29
6334039569 ТД (Запасні частини до електровозів ВЛ).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 23 вересня 2020 16:04
Дата відповіді: 25 вересня 2020 14:54
Оскільки вказані в тендерній документації креслення на контактор відсутні у вільному доступі, для можливості надання еквіваленту продукції просимо викласти у складі тендерної документації копії креслень на продукцію, що вимагається до закупівлі
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що замовник не являється власником технічних креслень, тому в складі тендерної пропозиції їх не надає.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-000332-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 09 жовтня 2020 19:19
Вимога
Просимо викласти п. 2.3. Додатку № 6 Тендерної документації у наступній редакції: «2.3. У випадку, якщо товар виготовляється на основі технічних умов (технічних завдань) надати: на товар, який виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такий, який раніше виготовлявся іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ) (технічних завдань (далі – ТЗ)), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань товару. Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності.
Для ТУ (ТЗ) на товари залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
ТУ (ТЗ) на товар залізничного призначення вітчизняного виробництва, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.
Якщо товар виготовляється за ТУ (ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даного товару.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник товару який пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаного товару, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, товар якого пропонується до постачання учасником.
Якщо товар виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
- для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
- для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення: - підтвердження про відповідність креслеників. Відповідність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа– погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 20__ р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа.
Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві товару, який пропонується до постачання.
У випадку, якщо товар виготовляється на основі ГОСТ, ГСТУ, ДСТУ надати: копію ГОСТ, або ГСТУ, або ДСТУ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 жовтня 2020 13:28
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 жовтня 2020
UA-2020-09-18-000332-caea15b3fdbe943d6bc10343c3b493302
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Місцезнаходження: 79007, Україна, Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДУМАДІ-ТРАНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СВП "Квазар" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 11:14
Електронний підпис
13 листопада 2020 11:14
Тендерна пропозиція .pdf
13 листопада 2020 11:14
Наказ про призначення.pdf
13 листопада 2020 11:14
Довідка про договори .pdf
13 листопада 2020 11:14
Довідка про посадову особу .pdf
13 листопада 2020 11:14
Довідка МВС 01.11.2020.pdf
13 листопада 2020 11:14
Довідка 13.11.20 ДПІ.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Електронний підпис
19 жовтня 2020 11:04
Електронний підпис
19 жовтня 2020 11:04
Статут.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Рахунки_в_банку 2020.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Наказ про призначення.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Гарантійний лист.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Виписка з ДержРеєстру.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Відгук.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Витяг ПДВ.pdf
19 жовтня 2020 11:04
ТУ.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Сертифікат.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Протокол на товар.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Ліц. договор.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Захист довкілля.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Дилерство.pdf
19 жовтня 2020 11:04
ДАНІ ПРО ТОВАР.pdf
19 жовтня 2020 11:04
ISO.pdf

Конфіденційні документи

19 жовтня 2020 11:04
Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція до даного тендера

Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 10:30
Тендерна пропозиція
02 листопада 2020 10:30
Протокол 2
02 листопада 2020 10:30
Протокол 1
02 листопада 2020 10:30
Наказ
02 листопада 2020 10:30
МВС
02 листопада 2020 10:30
ДПІ
02 листопада 2020 10:30
Довідка
02 листопада 2020 10:30
Довідка 2
19 жовтня 2020 14:33
Додаток 6 п.2.2.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Додаток 6 п.2.1.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Додаток 5.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Довідка.pdf
19 жовтня 2020 14:33
ISO.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Форма опп.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Протокол _6.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Протокол 28-05-19-1.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Протокол 18.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Додаток 2 п.5.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Додаток 2 п.1.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Додаток 1 п.2.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Додаток 1 п.1.2.1.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Додаток 1 п.1.1.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Довідка.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Відгук.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Витяг платника ПДВ.pdf
19 жовтня 2020 14:32
Cтатут.pdf
19 жовтня 2020 14:32
ТУ.pdf
19 жовтня 2020 14:32
Сертифікат.pdf
19 жовтня 2020 14:32
Протокол.pdf
19 жовтня 2020 14:32
Ліц. договор.pdf
19 жовтня 2020 14:32
Додаток 6 п.2.8.pdf

Конфіденційні документи

19 жовтня 2020 14:32
Додаток 2 п.9.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція до тендерної пропозиції

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДУМАДІ-ТРАНС"

ТОВ "СВП "Квазар"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВП "Квазар" 768 000,00
UAH
768 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДУМАДІ-ТРАНС" 956 800,00
UAH
946 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 10:30
Тендерна пропозиція
02 листопада 2020 10:30
Протокол 2
02 листопада 2020 10:30
Протокол 1
02 листопада 2020 10:30
Наказ
02 листопада 2020 10:30
МВС
02 листопада 2020 10:30
ДПІ
02 листопада 2020 10:30
Довідка
02 листопада 2020 10:30
Довідка 2
19 жовтня 2020 14:33
Додаток 6 п.2.2.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Додаток 6 п.2.1.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Додаток 5.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Довідка.pdf
19 жовтня 2020 14:33
ISO.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Форма опп.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Протокол _6.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Протокол 28-05-19-1.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Протокол 18.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Додаток 2 п.5.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Додаток 2 п.1.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Додаток 1 п.2.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Додаток 1 п.1.2.1.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Додаток 1 п.1.1.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Довідка.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Відгук.pdf
19 жовтня 2020 14:33
Витяг платника ПДВ.pdf
19 жовтня 2020 14:32
Cтатут.pdf
19 жовтня 2020 14:32
ТУ.pdf
19 жовтня 2020 14:32
Сертифікат.pdf
19 жовтня 2020 14:32
Протокол.pdf
19 жовтня 2020 14:32
Ліц. договор.pdf
19 жовтня 2020 14:32
Додаток 6 п.2.8.pdf

Конфіденційні документи

19 жовтня 2020 14:32
Додаток 2 п.9.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція до тендерної пропозиції

Публічні документи

13 листопада 2020 11:14
Електронний підпис
13 листопада 2020 11:14
Тендерна пропозиція .pdf
13 листопада 2020 11:14
Наказ про призначення.pdf
13 листопада 2020 11:14
Довідка про договори .pdf
13 листопада 2020 11:14
Довідка про посадову особу .pdf
13 листопада 2020 11:14
Довідка МВС 01.11.2020.pdf
13 листопада 2020 11:14
Довідка 13.11.20 ДПІ.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Електронний підпис
19 жовтня 2020 11:04
Електронний підпис
19 жовтня 2020 11:04
Статут.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Рахунки_в_банку 2020.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Наказ про призначення.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Гарантійний лист.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Виписка з ДержРеєстру.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Відгук.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Витяг ПДВ.pdf
19 жовтня 2020 11:04
ТУ.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Сертифікат.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Протокол на товар.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Ліц. договор.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Захист довкілля.pdf
19 жовтня 2020 11:04
Дилерство.pdf
19 жовтня 2020 11:04
ДАНІ ПРО ТОВАР.pdf
19 жовтня 2020 11:04
ISO.pdf

Конфіденційні документи

19 жовтня 2020 11:04
Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція до даного тендера

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВП "Квазар"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДУМАДІ-ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВП "Квазар"
#36177373
Рішення скасоване 768 000,00
UAH
11 листопада 2020 16:19
ТОВ "СВП "Квазар"
#36177373
Відхилено 768 000,00
UAH
11 листопада 2020 16:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДУМАДІ-ТРАНС"
#40725353
Переможець 946 800,00
UAH
11 листопада 2020 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДУМАДІ-ТРАНС"
#40725353
946 800,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2021 16:40
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 09:11
Договір.pdf укладений
27 листопада 2020 09:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 946 800,00
UAH