Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція басейну ЗОШ №27 по вул.Воробкевича,19 в м.Чернівці (коригування)
Очікувана вартість
51 325 632,00 UAH
UA-2020-09-18-000085-a 763ca8a88cd24c94a137dc7d59d1c684
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tendermbk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 23245721
Місцезнаходження: 58006, Україна , Чернівецька обл., м.Чернівці, вул. Б.Хмельницького, 64А
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tendermbk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 08:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 12:30
Очікувана вартість: 51 325 632,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 256 628,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова тендерних пропозицій - українська; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія, що надається згідно умов, зазначених у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція басейну ЗОШ №27 по вул.Воробкевича,19 в м.Чернівці (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Воробкевича, 19 (ЗОШ №27)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 3 місяців. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу 3-х місячного терміну (але в будь якому випадку не пізніше 25 грудня бюджетного року) з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням 20 % від суми наданої попередньої оплати, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожен день прострочення. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважений представник Замовника протягом трьох днів перевіряє виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписує їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 08:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 08:12
Пояснювальна записка.rar
18 вересня 2020 08:12
Креслення.rar
18 вересня 2020 08:12
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальна
Дата подання: 23 вересня 2020 17:46
Дата відповіді: 24 вересня 2020 10:09
Шановний Замовнику! Згідно Ваших вимог викладених у Додатку 3 п. 1.2 пп. 1.2.1. (Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт , вказаних в технічному завданні), необхідно Учаснику надати працівників, які будуть задіяні для виконання робіт згідно технічного завдання), а саме: монтажник системи водопідготовки та технологічного обладнання басейнів. Згідно класифікатору професій ДК 003:2010 «Класифікатор професій із змінами, затвердженими наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 серпня 2020 року № 1574» дана чи аналогічна професія в класифікаторі відсутня. Просимо Вас вилучити зазначену професію та внести відповідні зміни до тендерної документації ( Додаток 3 п. 1.2 пп. 1.2.1.). у відповідності до класифікатора професій. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учасник!. У тендерній документаціїї відсутнє посилання на професіїї згідно класифікатора професій, Натомість зазначено необхідність для виконання робіт працівників без вказання професіїї "монтажник системи водопідготовки та технологічного обладнання басейнів". Якщо ви вважаєте доцільним в тендерній пропозиціїї вказати працівників з посиланням на професію по класифікатору, то це може відповідати "Монтажник технологічного устаткування та повязаних з ним контрукцій". В такому випадку тендерна пропозиція буде в повній мірі відповідати кваліфікаціїї по працівникам.
Досві
Дата подання: 25 вересня 2020 19:30
Дата відповіді: 28 вересня 2020 09:43
Шановний Замовнику! 1. Відповідно до п. 1.3.1 Додатку 3 ТД, учасник на підтвердження досвіду має надати "Скан-копія не менше одного аналогічного договору (аналогічними вважаються договори на виконання робіт з будівництва/реконструкції суспільних та/або спортивних плавальних басейнів, та/або фітнес центрів зі спортивними чи дитячими басейнами, включно з інженерними мережами)" - вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки учасник в сукупності наявних договорів та виконаних робіт має досвід виконання аналогічних робіт, натомість немає одного договору з аналогічним предметом закупівлі (нажаль в Україні так часто басейни не будують та не реконструюють). 2. п. 1.3.2 Додатку 3 ТД Замовник вимагає на підтвердження досвіду скан-копію експертного звіту, питання: звідки він мав би бути у учасника, це документ, що належить до компетенції Замовника розробки ПКД, який натомість може і не бути замовником робіт !!! !!! (вважаємо дану умову дискримінаційною). 3. У зв’язку із чим Учасник не може надати підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт по об’єкту, що є на даному етапі не завершеним через ВІДСУТНІСТЬ КОШТІВ У ДЕРЖАВИ НА ПРОДОВЖЕННЯ ЙОГО ФІНАНСУВАННЯ !!!!!????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідь на питання. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В даному випадку замовником вимагається наявність в учасника досвіду виконання робіт з будівництва/реконструкції суспільних та/або спортивних плавальних басейнів, та/або фітнес центрів зі спортивними чи дитячими басейнами, включно з інженерними мережами, оскільки вони являються аналогічними по відношенню до робіт за даним предметом закупівлі, а отже дана вимога не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Скан-копія експертного звіту вимагається замовником для підтвердження, що об’єкт будівництва за аналогічним договором відповідав класу наслідків не нижче СС2. Відповідно до пункту 12 порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою КМУ від 11.05.2011р. № 560, замовником експертизи є замовник будівництва або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт. В будь-якому випадку даний документ є у володінні замовника будівництва, оскільки він необхідний для отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт, тому учаснику даної закупівлі необхідно звернутись до замовника будівництва для отримання його копії.
Також замовником визначено, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору враховується лише той договір, що був виконаний у повному обсязі. Отже, договори, які є незавершеними, не можуть бути підтвердженням наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору та не будуть братись до уваги замовником при оцінці тендерної пропозиції учасника, не зважаючи на причини їх невиконання (в тому числі відсутність коштів у держави на продовження його фінансування, як вказано у питанні Учасника).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" 43 626 504,00
UAH з ПДВ
42 743 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОПРОПОЗИЦІЯ" 44 154 849,60
UAH з ПДВ
42 743 371,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 10:21
Dovidka_20272462130320664354.pdf.p7s
20 жовтня 2020 10:21
Dovidka_20272462130320664354.pdf
06 жовтня 2020 18:33
inquiry_print.pdf
06 жовтня 2020 18:33
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf
06 жовтня 2020 18:33
dog4115.pdf
06 жовтня 2020 18:33
Тендерна пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 18:33
Проект договору.pdf
06 жовтня 2020 18:33
Підписаний_gar4115.pdf
06 жовтня 2020 18:33
Підписаний_dovidka.pdf
06 жовтня 2020 18:33
Копія протоколу №6.pdf
06 жовтня 2020 18:33
Копія протоколу №26.pdf
06 жовтня 2020 18:33
Копія наказу №79.pdf
06 жовтня 2020 18:33
Копія ліцензії.pdf
06 жовтня 2020 18:33
Копії наказів.pdf
06 жовтня 2020 18:33
Копії дипломів.pdf
06 жовтня 2020 18:33
Витяг ПДВ.pdf
06 жовтня 2020 18:33
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 09:59
Договірна ціна5.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Договірна ціна4.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Договірна ціна3.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Договірна ціна2.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Договірна ціна.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Наказ.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Договір Субпідряду.pdf
07 жовтня 2020 09:59
ПВР_ДЦ_басейн 27 школа.xls
07 жовтня 2020 09:59
ДЦ_ф9_басейн 27 школа.xls
07 жовтня 2020 09:59
ДЦ_розгорн.xls
07 жовтня 2020 09:59
Басейн школа 27.bsdu
07 жовтня 2020 09:59
Працівники Рікон Плюс.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Ліцензія-Рікон Плюс.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Досвід Рікон Плюс.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Довідки Рікон Плюс.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Довідка ПДВ-Рікон Плюс.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Витяг-Рікон Плюс.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Звіт ПМК-76.jpg
07 жовтня 2020 09:59
Звіт 2 ПМК-76.jpg
07 жовтня 2020 09:59
Досвід ТДВ ПМК-76.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Довідка Укргазбанк.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Лист-сервіс Лайнекс.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОПРОПОЗИЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
Переможець 42 743 360,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 09:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 10:57

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника. 1. Під час вивчення документів тендерної пропозиції замовник встановив невідповідності в інформації про підтвердження кваліфікації учасника, а саме: 1.1. Невідповідність в інформації про підтвердження наявності техніки (транспортні засоби, основні будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), а саме: невідповідність строку дії договору оренди б/н від 02.03.2020р. до 31.12.2021р., що не відповідає вимогам замовника в частині строку дії договорів оренди (лізингу, суборенди) протягом всього строку виконання договору про закупівлі або щодо умови про можливість його пролонгації. Учасник ТОВ «Будторгінвест» у складі тендерної пропозиції надав інформацію про наявність техніки №638 від 05.10.2020р., в якій міститься зокрема інформація про наявність апарату для стикового зварювання поліетиленових труб згідно договору оренди б/н від 02.03.2020р. Також подано копію вказаного договору оренди, у кладеного з ФОП Саїнчук М.І. зі строком дії договору до 31.12.2021р. Строк виконання договору (робіт) згідно тендерної документації становить 01.09.2022р., а отже всі договори оренди техніки, механізмів мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору, або такий договір повинен містити умови про можливість його пролонгації. 2. Відповідно до додатку 3 тендерної документації учасник надає документи про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), зокрема: Інформаційна довідка за формою таблиці (наведено нижче) щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо). ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підстави залучення” транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. Наявність відповідної техніки та обладнання: • автомобілі бортові, вантажопідйомністю від 5 т – не менше 1 од.; • крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність від 10 т – не менше 1 од.; • автонавантажувачі, вантажопідйомність від 5 т – не менше 1 од.; • екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу – не менше 1 од.; • установка для зварювання ручного дугового (постійного струму) – не менше 1 од.; • апарати для стикового зварювання поліетиленових труб – не менше 1 од.; • молотки відбійні пневматичні – не менше 1 од.; • розчинонасоси, продуктивність 1 м3/год – не менше 1 од.; • розчинозмішувачі пересувні, місткість не менше 150 л – не менше 1 од.. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на інших правових підставах, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: • копії договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю) на строк виконання робіт; • оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. 3. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення усунути виявлені невідповідності та надати виправлені (уточнені) документи. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
42 743 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2022 15:08
ДД 4 - басейн ЗОШ 27.pdf зміни до договору
09 червня 2022 15:05
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2022 09:16
ДД 3 - басейн ЗОШ 27.pdf зміни до договору
26 травня 2022 09:14
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 16:15
ДД 2 - басейн ЗОШ 27.pdf зміни до договору
04 лютого 2022 16:12
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 10:52
Додатковий договір 1.PDF зміни до договору
01 липня 2021 10:49
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 14:23
Договір №66-20.PDF укладений
30 жовтня 2020 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із ліквідацією з 01.07.2021 року Департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради згідно з пунктом 2.2. рішення Чернівецької міської ради VІІI скликання від 15.04.2021р. № 177 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради VІІI скликання від 25.03.2021 р. №132 «Про структуру виконавчих органів Чернівецької міської ради», на підставі пункту 1.4. Положення про департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, затвердженого рішенням Чернівецької міської ради VIII скликання від 31.05.2021 №253, беручи до уваги компетенційне правонаступництво, внаслідок якого передано владні повноваження та функції від департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради до департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, керуючись ст. 512 Цивільного кодексу України до Договору внесено зміни
Номер договору про закупівлю: 66/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 01.09.2023р.
Номер договору про закупівлю: 66/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони засвідчили факт повернення підрядником невикористаних коштів попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 66/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2022 рік.
Номер договору про закупівлю: 66/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML