Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція басейну ЗОШ №27 по вул.Воробкевича,19 в м.Чернівці (коригування)
Очікувана вартість
51 325 632,00 UAH
UA-2020-09-18-000085-a ● 763ca8a88cd24c94a137dc7d59d1c684
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23245721 |
Місцезнаходження: | 58006, Україна , Чернівецька обл., м.Чернівці, вул. Б.Хмельницького, 64А |
Контактна особа: |
Оксана Воробець +380372524314 tendermbk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 08:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2020 12:30 |
Очікувана вартість: | 51 325 632,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 256 628,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 250000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова тендерних пропозицій - українська; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія, що надається згідно умов, зазначених у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція басейну ЗОШ №27 по вул.Воробкевича,19 в м.Чернівці (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Воробкевича, 19 (ЗОШ №27)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 3 місяців. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу 3-х місячного терміну (але в будь якому випадку не пізніше 25 грудня бюджетного року) з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням 20 % від суми наданої попередньої оплати, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожен день прострочення. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважений представник Замовника протягом трьох днів перевіряє виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписує їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2020 08:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2020 08:12 |
Пояснювальна записка.rar | |
18 вересня 2020 08:12 |
Креслення.rar | |
18 вересня 2020 08:12 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальна
Дата подання: 23 вересня 2020 17:46
Дата відповіді: 24 вересня 2020 10:09
Шановний Замовнику!
Згідно Ваших вимог викладених у Додатку 3 п. 1.2 пп. 1.2.1. (Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт , вказаних в технічному завданні), необхідно Учаснику надати працівників, які будуть задіяні для виконання робіт згідно технічного завдання), а саме: монтажник системи водопідготовки та технологічного обладнання басейнів.
Згідно класифікатору професій ДК 003:2010 «Класифікатор професій із змінами, затвердженими наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 серпня 2020 року № 1574» дана чи аналогічна професія в класифікаторі відсутня.
Просимо Вас вилучити зазначену професію та внести відповідні зміни до тендерної документації ( Додаток 3 п. 1.2 пп. 1.2.1.). у відповідності до класифікатора професій. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учасник!. У тендерній документаціїї відсутнє посилання на професіїї згідно класифікатора професій, Натомість зазначено необхідність для виконання робіт працівників без вказання професіїї "монтажник системи водопідготовки та технологічного обладнання басейнів". Якщо ви вважаєте доцільним в тендерній пропозиціїї вказати працівників з посиланням на професію по класифікатору, то це може відповідати "Монтажник технологічного устаткування та повязаних з ним контрукцій". В такому випадку тендерна пропозиція буде в повній мірі відповідати кваліфікаціїї по працівникам.
Досві
Дата подання: 25 вересня 2020 19:30
Дата відповіді: 28 вересня 2020 09:43
Шановний Замовнику!
1. Відповідно до п. 1.3.1 Додатку 3 ТД, учасник на підтвердження досвіду має надати "Скан-копія не менше одного аналогічного договору (аналогічними вважаються договори на виконання робіт з будівництва/реконструкції суспільних та/або спортивних плавальних басейнів, та/або фітнес центрів зі спортивними чи дитячими басейнами, включно з інженерними мережами)" - вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки учасник в сукупності наявних договорів та виконаних робіт має досвід виконання аналогічних робіт, натомість немає одного договору з аналогічним предметом закупівлі (нажаль в Україні так часто басейни не будують та не реконструюють).
2. п. 1.3.2 Додатку 3 ТД Замовник вимагає на підтвердження досвіду скан-копію експертного звіту, питання: звідки він мав би бути у учасника, це документ, що належить до компетенції Замовника розробки ПКД, який натомість може і не бути замовником робіт !!! !!! (вважаємо дану умову дискримінаційною).
3. У зв’язку із чим Учасник не може надати підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт по об’єкту, що є на даному етапі не завершеним через ВІДСУТНІСТЬ КОШТІВ У ДЕРЖАВИ НА ПРОДОВЖЕННЯ ЙОГО ФІНАНСУВАННЯ !!!!!????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповідь на питання. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В даному випадку замовником вимагається наявність в учасника досвіду виконання робіт з будівництва/реконструкції суспільних та/або спортивних плавальних басейнів, та/або фітнес центрів зі спортивними чи дитячими басейнами, включно з інженерними мережами, оскільки вони являються аналогічними по відношенню до робіт за даним предметом закупівлі, а отже дана вимога не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Скан-копія експертного звіту вимагається замовником для підтвердження, що об’єкт будівництва за аналогічним договором відповідав класу наслідків не нижче СС2. Відповідно до пункту 12 порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою КМУ від 11.05.2011р. № 560, замовником експертизи є замовник будівництва або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт. В будь-якому випадку даний документ є у володінні замовника будівництва, оскільки він необхідний для отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт, тому учаснику даної закупівлі необхідно звернутись до замовника будівництва для отримання його копії.
Також замовником визначено, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору враховується лише той договір, що був виконаний у повному обсязі. Отже, договори, які є незавершеними, не можуть бути підтвердженням наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору та не будуть братись до уваги замовником при оцінці тендерної пропозиції учасника, не зважаючи на причини їх невиконання (в тому числі відсутність коштів у держави на продовження його фінансування, як вказано у питанні Учасника).
Скан-копія експертного звіту вимагається замовником для підтвердження, що об’єкт будівництва за аналогічним договором відповідав класу наслідків не нижче СС2. Відповідно до пункту 12 порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою КМУ від 11.05.2011р. № 560, замовником експертизи є замовник будівництва або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт. В будь-якому випадку даний документ є у володінні замовника будівництва, оскільки він необхідний для отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт, тому учаснику даної закупівлі необхідно звернутись до замовника будівництва для отримання його копії.
Також замовником визначено, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору враховується лише той договір, що був виконаний у повному обсязі. Отже, договори, які є незавершеними, не можуть бути підтвердженням наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору та не будуть братись до уваги замовником при оцінці тендерної пропозиції учасника, не зважаючи на причини їх невиконання (в тому числі відсутність коштів у держави на продовження його фінансування, як вказано у питанні Учасника).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" |
43 626 504,00
UAH з ПДВ
|
42 743 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОПРОПОЗИЦІЯ" |
44 154 849,60
UAH з ПДВ
|
42 743 371,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" #04854874 |
Переможець |
42 743 360,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 09:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2022 15:08
|
ДД 4 - басейн ЗОШ 27.pdf | зміни до договору |
09 червня 2022 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2022 09:16
|
ДД 3 - басейн ЗОШ 27.pdf | зміни до договору |
26 травня 2022 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2022 16:15
|
ДД 2 - басейн ЗОШ 27.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2022 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 10:52
|
Додатковий договір 1.PDF | зміни до договору |
01 липня 2021 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 14:23
|
Договір №66-20.PDF | укладений |
30 жовтня 2020 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із ліквідацією з 01.07.2021 року Департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради згідно з пунктом 2.2. рішення Чернівецької міської ради VІІI скликання від 15.04.2021р. № 177 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради VІІI скликання від 25.03.2021 р. №132 «Про структуру виконавчих органів Чернівецької міської ради», на підставі пункту 1.4. Положення про департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, затвердженого рішенням Чернівецької міської ради VIII скликання від 31.05.2021 №253, беручи до уваги компетенційне правонаступництво, внаслідок якого передано владні повноваження та функції від департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради до департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, керуючись ст. 512 Цивільного кодексу України до Договору внесено зміни |
Номер договору про закупівлю: | 66/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт продовжено до 01.09.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 66/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони засвідчили факт повернення підрядником невикористаних коштів попередньої оплати |
Номер договору про закупівлю: | 66/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2022 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 66/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |