Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для дому
Очікувана вартість
1 623 604,19 UAH
UA-2020-09-17-011729-a e65cef0492824fb08aa214b553027570
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Міщенко

+380675922308 8573793@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Код ЄДРПОУ: 08751177
Вебсайт: http://www.naiau.kiev.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1
Контактна особа: Роман Міщенко
+380675922308
8573793@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 23:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 22:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 11:07
Очікувана вартість: 1 623 604,19 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 236,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Меблі для дому (Код за ДК 021:2015 - 39140000-5 Меблі для дому)
Місце поставки: Київська обл., Києво-Святошинський р-н., с. Віта Поштова, Відділ спеціальної та фізичної підготовки НАВС
Кількість (14 найменувань):
№ з/п Найменування предмету закупівлі відповідно до тендерної документації Од. виміру Кількість
1. Прилавок-стійка кафе 5500х350х1200/1350 мм. шт. 1
2. Прилавок стійки (каса) 1500х600х950 мм. шт. 1
3. Прилавок стійки відкритий 1000х300х950 мм. шт. 1
4. Прилавок для каво-машини 1600х700х950 мм. шт. 1
5. Прилавок пристінний 2200х600х950 мм шт. 1
6. Полиці навісні консольні 2400х300х700 мм. шт. 1
7. Стілець для кафе шт. 42
8. Стіл для кафе (круглий) шт. 9
9. Стіл для кафе (квадратний) шт 6
10. Диван шт 3
11. Стілець дерев’яний шт 280
12. Стіл дерев’яний шт 70
13. Тумба для сміття шт 2
14. Тумба для питної води шт 7

Строк поставки: до 30.11.2020 року
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Прилавок-стійка кафе 5500х350х1200/1350 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39143200-8 — Меблі для їдальні
1 штуки
Прилавок стійки (каса) 1500х600х950 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39143200-8 — Меблі для їдальні
1 штуки
Прилавок стійки відкритий 1000х300х950 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39143200-8 — Меблі для їдальні
1 штуки
Прилавок для каво-машини 1600х700х950 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39143200-8 — Меблі для їдальні
1 штуки
Прилавок пристінний 2200х600х950 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39143200-8 — Меблі для їдальні
1 штуки
Полиці навісні консольні 2400х300х700 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39141100-3 — Полиці
42 штуки
Стілець для кафе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39143200-8 — Меблі для їдальні
9 штуки
Стіл для кафе (круглий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39143210-1 — Столи для їдальні
6 штуки
Стіл для кафе (квадратний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39143210-1 — Столи для їдальні
3 штуки
Диван
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39143200-8 — Меблі для їдальні
280 штуки
Стілець дерев’яний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39143200-8 — Меблі для їдальні
70 штуки
Стіл дерев’яний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39143210-1 — Столи для їдальні
2 штуки
Тумба для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39143200-8 — Меблі для їдальні
7 штуки
Тумба для питної води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39143200-8 — Меблі для їдальні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 23:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 23:13
ВТ_меблі_2.doc
17 вересня 2020 23:13
Кваліфікаційні_вимоги.doc
17 вересня 2020 23:13
Проект договору.doc
17 вересня 2020 23:13
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційний строк поставки товару
Дата подання: 18 вересня 2020 09:47
Дата відповіді: 18 вересня 2020 09:59
У тендерній документації Замовник вказує: Термін постачання: Протягом 10 робочих днів, з дати укладання Договору. З цього приводу зауважимо наступне. Зважаючи на об’єм замовлення / кількість меблів маємо зазначити, що дана вимога (термін постачання 10 робочих днів) є дискримінаційним, так як унеможливлює участь у закупівлі Учасників, які будуть виготовляти вказані меблі на замовлення, а не пропонувати серійні вироби зі складу. Діюче законодавство України, що регламентує публічні закупівлі, грунтується на засадах вільної конкуренції та забороняє дискримінувати Учасників будь-яким чином. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Таким чином, встановлення Замовником такого малого терміну постачання (10 днів) є дискримінаційним та таким, що порушує норми чинного законодавства України. Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію та збільшити строк поставки товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Звертаємо Вашу увагу, що строк поставки товару: до 30.11.2020 року.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІЛЮХІНА ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА" 1 491 739,49
UAH з ПДВ
1 475 503,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНКАР СІСТЕМС" 1 622 995,00
UAH з ПДВ
1 606 758,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2020 21:50
ИНН
04 жовтня 2020 21:40
паспорт 3
04 жовтня 2020 21:40
паспорт 2
04 жовтня 2020 21:40
паспорт 1
04 жовтня 2020 21:40
ИНН
04 жовтня 2020 21:40
ё.webloc
04 жовтня 2020 21:40
6 Пропозиція.pdf
04 жовтня 2020 21:40
5 Листи.pdf
04 жовтня 2020 21:40
3 Згода_зразки.pdf
04 жовтня 2020 21:40
2 Загальні відомості.pdf
04 жовтня 2020 21:40
1 Довідки.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 12:41
Електронний підпис
06 жовтня 2020 18:03
Електронний підпис
06 жовтня 2020 18:01
Довідки оновлені.pdf
04 жовтня 2020 20:47
Електронний підпис
04 жовтня 2020 20:47
Електронний підпис
04 жовтня 2020 20:45
Договор оренди складу.pdf
04 жовтня 2020 20:45
Інвентарний опис.pdf
04 жовтня 2020 20:45
Довідка про ліцензії.pdf
04 жовтня 2020 20:45
Сертификат наповнювач.pdf
04 жовтня 2020 20:45
Довідка_покриття.pdf
04 жовтня 2020 20:45
Договор Б-1153 від 17.10.2017.pdf
04 жовтня 2020 20:45
Договір Б-1033 від 02.10.2017.pdf
04 жовтня 2020 20:45
Лист про підрядників.pdf
04 жовтня 2020 20:45
Згода надати зразки-.pdf
04 жовтня 2020 20:45
Довідка про довкілля.pdf
04 жовтня 2020 20:45
Цебенко диплом.pdf
04 жовтня 2020 20:45
Кульбіда Н.А. диплом.pdf
04 жовтня 2020 20:45
Кульбіда - паспорт.pdf
04 жовтня 2020 20:45
Фін.звітність 2019.pdf
04 жовтня 2020 20:45
ВІНКАР СІСТЕМС СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІЛЮХІНА ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНКАР СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ІЛЮХІНА ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА"
#3128205003
Відхилено 1 475 503,44
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 20:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНКАР СІСТЕМС"
#41465983
Переможець 1 606 758,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 16:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 14:29

Документи

05 жовтня 2020 20:49
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-17-011729-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником №2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНКАР СІСТЕМС» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник №2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНКАР СІСТЕМС» не надав: - В довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не зазначено адресу замовника 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням адреси замовника. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНКАР СІСТЕМС"
#41465983
1 606 758,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 09:51
ДУ № 2 до Дог. П-773.PDF укладений
18 грудня 2020 09:50
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 00:02
ДУ № 1 до Дог. № П-773.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 00:01
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 17:47
Договір_П-773_27_10_2020.pdf укладений
29 жовтня 2020 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № П-773
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору № П-773 від 27.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 606 758,00
UAH (в тому числі ПДВ 267 793,00 UAH)