Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт масляного вимикача ВМТ-220Б Л-39/2, ПС 150кВ
Очікувана вартість
1 320 000,00 UAH
UA-2020-09-17-011488-a a86ddf698571403bb11e7e54278d8c32
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Загорулько

+380564990174 zagorulko@tec.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 00130850
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. ЕЛЕКТРИЧНА, 1
Контактна особа: Оксана Загорулько
+380564990174
zagorulko@tec.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 20:25
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі передбачена документами оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки - ціна 100%. Передбачено забезпечення пропозиції у вигляді електронної банковської гарантії (електронний документ), більш детально в документах закупівлі. Забезпечення виконання договору не вимагається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт масляного вимикача ВМТ-220Б Л-39/2, ПС 150кВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50014, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, АТ "Криворізька теплоцентраль", вул.Електрична,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Протягом 365 (трьохсот шістдесяти п’яти) календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідного Акту. Юридична особа та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №114-IX від 19.09.2019р. Пiсляоплата 365 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА" 1 319 194,12
UAH з ПДВ
1 319 194,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2020 17:55
Електронний підпис
26 вересня 2020 17:54
Електронний підпис
26 вересня 2020 17:47
7. Витяг з реєстру.pdf
26 вересня 2020 17:47
6. Виписка ПДВ.pdf
26 вересня 2020 17:47
5.1. Витяг з ЄДДР.pdf
26 вересня 2020 17:47
5. Паспорт (ID-картка).pdf
26 вересня 2020 17:47
2.3.4. Відгук ДТЕК-4.pdf
26 вересня 2020 17:47
2.3.2. Відгук Веста Союз.pdf
26 вересня 2020 17:47
2.2.3. Сертифікат ISO 9001.2015.pdf
26 вересня 2020 17:47
2.2.2. Сертифікат ISO 45001.2018.pdf
26 вересня 2020 17:47
12. Банківська гарантія.zip
26 вересня 2020 17:47
10.1. Ліцензия та дозвіл.pdf
26 вересня 2020 17:47
1. Пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА"
#43117868
Переможець 1 319 194,12
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 09:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖЕНЕРГО УКРАЇНА"
#43117868
1 319 194,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 09:08
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 13:58
д.у. 5 Монтаженерго.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 13:56
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 12:38
д.у.4 Монтаженерго.pdf зміни до договору
29 січня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 16:17
д.у. 3 Монтаженерго.pdf зміни до договору
04 січня 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 09:31
дод №2.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 09:26
доп.соглашение Кривой рог.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 09:23
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 16:37
дод.угода_0001.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 16:14
Монтажен247 від 15.10.20_0001.pdf укладений
19 жовтня 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. № 922-VIIІ, а саме - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти п.5.6 у наступній редакції: 5.6 Кінцевий термін виконання Робіт, що є предметом цього Договору становить 01.12.2020р
Номер договору про закупівлю: 247
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме- продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та з урахуванням вимог п.5.7 Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти п.5.6. в наступній редакції:5.6. Кінцевий термін виконання Робіт, що є предметом цього Договору, становить 30.12.2020 р.. 2. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника у розділі 20 Договору «Юридичні адреси, реквізити сторін та підписи» викласти їх в наступній редакції:IBAN: UA283065000000026004300008780 в АТ «АБ «Радабанк».
Номер договору про закупівлю: 247
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.5.6. та п.18.1. Договору в наступній редакції: «5.6. Кінцевий термін виконання Робіт, що є предметом цього Договору, становить 29.01.2021 р. 18.1. Договір вступає в силу з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх печатками і діє до «29» січня 2021 р. (включно), але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: 247
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кінцевий термін виконання Робіт, що є предметом цього Договору, становить 28.02.2021 р. Договір вступає в силу з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх печатками і діє до «28» лютого 2021 р. (включно), але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: 247
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кінцевий термін виконання Робіт, що є предметом цього Договору, становить 31.03.2021 р. Договір вступає в силу з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх печатками і діє до «31» березня 2021 р. (включно), але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: 247
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 274 407,33
UAH (в тому числі ПДВ 212 401,22 UAH)