Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

улаштування систем заземлення та блискавкозахисту навчальних корпусів Барської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Барської міської ради Вінницької області за адресою: вул. Героїв Майдану, 5, м. Бар, Вінницької області
Очікувана вартість
213 398,00 UAH
UA-2020-09-17-010778-a c3943c44fe824647b505a01940216661
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Гожик

+380434121746 bar_miska_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Барська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04051017
Місцезнаходження: 23000, Україна , Вінницька обл., м. Бар, вул. Героїв Майдану, 6
Контактна особа: Марина Гожик
+380434121746
bar_miska_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. На виконання вимог частин першої та третьої статті 13, частини першої статті 20 Закону Замовником було двічі оголошено процедури відкритих торгів на закупівлю Послуг, очікуваною вартістю 213398,0 грн (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівлі, присвоєні електронною системою закупівель UA-2020-08-03-005054-a та UA-2020-08-19-008421-a).
Під час проведення відкритих торгів на закупівлю Послуг, оголошених Замовником за номером UA-2020-08-03-005054-a та за номером UA-2020-08-19-008421-a, від учасників процедури закупівлі не було подано жодної тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту першого частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій.
Вказані процедури відкритих торгів номер UA-2020-08-03-005054-a та номер UA-2020-08-19-008421-a 19.08.2020 та 04.09.2020 року відповідно були автоматично відмінені електронною системою закупівель 19.08.2020 та 04.09.2020 року відповідно, на підставі пункту першого частини другої статті 32 Закону в зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій, що підтверджується відповідними Звітами про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-08-03-005054-a (дата формування звіту: 19 серпня 2020 року) та UA-2020-08-19-008421-a (дата формування звіту: 04 вересня 2020 року).
Таким чином, для закупівлі Послуг відповідно до частини другої статті 13 Закону Замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту першого частини другої статті 40 Закону, у зв’язку з тим, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації.
Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Оголошення про проведення відкритих торгів (унікальний номер, присвоєний електронною системою закупівель UA-2020-08-19-008421-a), оприлюднене в електронній системі закупівель 19.08.2020 року;
- Оголошення про проведення відкритих торгів (унікальний номер, присвоєний електронною системою закупівель UA-2020-08-03-005054-a), оприлюднене в електронній системі закупівель 03.08.2020 року;
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-08-19-008421-a, автоматично сформований 04 вересня 2020 року та оприлюднений електронною системою закупівель після відміни тендеру;
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-08-03-005054-a, автоматично сформований 19 серпня 2020 року та оприлюднений електронною системою закупівель після відміни тендеру.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 17:18
Оскарження наміру укласти договір: 28 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Предмет закупівлі визначений згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45312310-3 "Встановлення обладнання для захисту від блискавок".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
улаштування систем заземлення та блискавкозахисту навчальних корпусів Барської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Барської міської ради Вінницької області за адресою: вул. Героїв Майдану, 5, м. Бар, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23000, Україна, Вінницька область, місто Бар, вулиця Героїв Майдану, будинок 5, Барська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Барської міської ради Вінницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45312310-3 — Встановлення обладнання для захисту від блискавок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3). У разі затримки фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата здійснюється за умови наявності в Акті приймання виконаних будівельних робіт та Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати посилання на повний номер і дату укладення цього договору та вартості наданих послуг. Вартість використаних Виконавцем для надання послуг на об’єкті ресурсів (електроенергія, вода, зворотні матеріали) утримуються Замовником під час оплати за надані послуги та розраховуються відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

17 вересня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС ЛТД"
#23059711
Переможець 213 398,00
UAH
17 вересня 2020 17:18

Документи

17 вересня 2020 17:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 17:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС ЛТД"
#23059711
213 398,00
UAH
Документи

Документи

17 вересня 2020 17:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 15:29
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 16:45
Договір 498.pdf укладений
29 вересня 2020 16:43

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 грудня 2020 10:11
195 517,00 UAH UA298201720344210018000034484
Барська міськрада
UA793020760000026003300340348
ТОВ "Енергосервiс ЛТД"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 195 517,00
UAH