Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33630000-5: Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (Антисептичні та дезінфекційні засоби - 2) (4 кв)
Очікувана вартість
47 000,00 UAH
UA-2020-09-17-009578-a 8dbca36e0ebc4a8e8111b34468c05d29
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Крештанович

+380372573922 roddom2.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП " МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2"
Код ЄДРПОУ: 01529122
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Рівненська, буд. 8
Контактна особа: Ірина Крештанович
+380372573922
roddom2.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників № UA-2020-08-09-000126-aта № UA-2020-08-27-006046-c, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (п. 1 ч. 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 10:16
Оскарження наміру укласти договір: 29 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


пропозиції готуються та подаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 кілограми
Секусепт-Актив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Рівненська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
600 літр
Бланідас-софт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Рівненська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
50 літр
Скінман-софт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Рівненська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 вересня 2020 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗДОРОВЛЕННЯ"
#30563509
Переможець 42 350,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 10:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 10:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗДОРОВЛЕННЯ"
#30563509
42 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 15:20
Додаткова 3 336 ПП Оздоровлення 24.02.21.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 15:16
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 12:30
Додаткова 3 336 ПП Оздоровлення 24.02.21.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 12:29
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 16:29
Додаткова продовж дії ПП Оздоровлення 336 07.12.20.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 16:20
Додаткова ПП Оздоровлення 336 зменш 13.11.20.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 16:19
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 13:04
Договір ПП Оздоровлення 29.09.20.pdf укладений
29 вересня 2020 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відпговідно п.5 ч.5 ст41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились зменшити суму Договору на 11550,00 грн. Сума договру становить 30800,00грн в т.ч. ПДВ 3300,00грн.
Номер договору про закупівлю: 336
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" , Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору до 31.03.2021року
Номер договору про закупівлю: 336
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони дійшли згоди заключити Дадаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в Договорі Загальна сума Додаткової угоди становить - 5 500,00 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 336
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку Cума додаткової угоди - 5500,00грн,з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 336
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 36 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 300,00 UAH)