Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту електричних машин SM5001L, МВ-11, МВ-132: Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин SM500IL), Лот № 2 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин МВ-11), Лот № 3 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин МВ-132)
Repair services of electric machines SM5001L, МВ-11, МВ-132: Lot № 1 - code DK 021: 2015 - 50220000-3 Repair, maintenance services of railway transport and related equipment and related services (Repair services of electric machines SM500IL), Lot № 2 - code DK 021: 2015 - 50220000-3 Repair, maintenance of railway transport and related equipment and related services (Repair services of electric machines МВ-11), Lot № 3 - code DK 021 : 2015 - 50220000-3 Repair, maintenance of railway transport and related equipment and related services (Repair services of electric machines МВ-132)
Очікувана вартість
2 419 195,97 UAH
UA-2020-09-17-006154-b 5098f628d0064ac494e257b3986bfd80
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борщ Марина Олександрівна

+38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40075815
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська область обл., Київ, 03150, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄЖИ ҐЕДРОЙЦЯ, будинок 5
Контактна особа: Борщ Марина Олександрівна
+38 (044) 465-10-62
borsch@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Publik Joint-State Company "Ukranian Railway"
National ID: 40075815
Contact point: Borsh Marina
+38 (044) 465-10-62
borsch@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 2 419 195,97 UAH з ПДВ
Publication date: 17 вересня 2020 16:49
Enquiries until: 23 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 грудня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 2 419 196 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська (відповідно до п.1.7 Розділу 1 тендерної документації) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 26.11.2020; 10-00
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 26.11.2020; 10-00

Тендерна документація

25 листопада 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 13:05
Лист учасникам зміни 2.pdf
25 листопада 2020 13:05
Лист учасникам зміни2.pdf
25 листопада 2020 13:05
3. Зміни 2 Проєкт договору (SM5001L, МВ-11, МВ-132).docx
25 листопада 2020 13:05
3. Зміни 2 ТД (SM5001L, МВ-11, МВ-132).doc
18 листопада 2020 17:47
Лист учасникам (Д3).pdf
18 листопада 2020 17:47
3. Зміни 1 ТД (SM5001L, МВ-11, МВ-132).doc
17 вересня 2020 16:46
3. ТД (SM5001L, МВ-11, МВ-132).doc
17 вересня 2020 16:46
3. Проєкт договору (SM5001L, МВ-11, МВ-132).docx
25 листопада 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 13:05
Лист учасникам зміни 2.pdf
25 листопада 2020 13:05
Лист учасникам зміни2.pdf
25 листопада 2020 13:05
3. Зміни 2 Проєкт договору (SM5001L, МВ-11, МВ-132).docx
25 листопада 2020 13:05
3. Зміни 2 ТД (SM5001L, МВ-11, МВ-132).doc
18 листопада 2020 17:47
Лист учасникам (Д3).pdf
18 листопада 2020 17:47
3. Зміни 1 ТД (SM5001L, МВ-11, МВ-132).doc
17 вересня 2020 16:46
3. ТД (SM5001L, МВ-11, МВ-132).doc
17 вересня 2020 16:46
3. Проєкт договору (SM5001L, МВ-11, МВ-132).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вартості послуг
Дата подання: 05 жовтня 2020 10:05
Дата відповіді: 18 листопада 2020 17:51
Просимо надати роз’яснення до наступних пунктів проекту договору: - Зі змісту п.3.2.проекту Договору випливає, що ціна Послуги визначена в Специфікації (дод.1) і відповідає ціні, яка перемогла у тендерній процедурі. - П.3.3 проекту Договору стверджує, що вартість ремонту одиниці обладнання розраховується на підставі акту дефектації (дод.8). - Додаток 8 включає в себе три розділи: -перелік вибракуваних запчастин та матеріалів; - перелік ненормально зношених запчастин та матеріалів; - перелік відсутніх запчастин, що потребують доукомплектування. Відповідно до цього, вартість ремонту буде підсумковою: ремонт+ ненормально зношені запчастини+ відсутні запчастини. Питання: 1. Всі три розділи повинні входити в одну калькуляцію? 2. Перший розділ додатку 8 включає в себе (або являє собою) калькуляцію, що відповідає ціні у Специфікації? Якщо витрати виявляться меншими, чи означає це корекцію ціни в Специфікації? 3. Яким чином узгоджується калькуляція з Замовником? І як вона (узгоджена калькуляція) впливає на ціну розрахунку з Замовником (окрім додавання вартості відсутніх та ненормально зношених деталей)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Щодо питання учасника про наявність всіх трьох опцій додатку 8 до Договору, а саме: - переліку вибракуваних запчастин та матеріалів, що потребують заміни; - переліку ненормально зношених запчастин та матеріалів, що потребують заміни; - переліку відсутніх запчастин, що потребують доукомплектування, в одній калькуляції повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3.4.Проєкту договору, Виконавець протягом 3 (трьох) робочих днів, з дати отримання в ремонт Обладнання, надає Замовнику калькуляції за результатами проведеної дефектації Обладнання відповідно до Послуг зазначених у Специфікації та Акта дефектації. Обсяг Послуг, що має бути наданий Виконавцем та прийнятим Замовником відповідно до умов цього Договору, по кожному випадку надання в ремонт Обладнання за відповідним Актом дефектації, формує вартість Послуг з ремонту одиниці Обладнання. Виходячи з наведеного, Виконавець визначає обсяг Послуг за результатами проведеної дефектації відповідно до п. 3.4. Договору. Крім того, відповідно до п. 3.3. Договору, вартість ремонту кожної одиниці Обладнання розраховується на підставі фактичного технічного стану складових частин Обладнання відображеного в Акті дефектації (за формою згідно з Додатком 8 до цього Договору).
- Щодо питання учасника про потенційну можливість зменшення витрат та, як наслідок, корекції у такому випадку ціни у специфікації, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3.5. Проєкту договору, у разі зміни Технічних умов, передбачених Правилами ремонту, технологічними процесами, а також змін ціноутворюючих факторів, Сторони мають право переглянути вартість ремонту в бік зменшення на підставі розрахунків Виконавця враховуючи зміну вищезазначених чинників з укладанням відповідної додаткової угоди до цього Договору. Виходячи з наведеного, зміна вартості ремонту (зміна ціни) у бік зменшення здійснюється виключно на підставі умов Договору та законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі».
- Щодо питання учасника про узгодження калькуляції з Замовником повідомляємо наступне.
Пунктом 5.5 Проєкту договору передбачено надання виконавцем замовнику на погодження калькуляції за результатами проведеної дефектації протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання акта дефектації. Відповідно до п. 3.3 проєкту договору вартість ремонту кожної одиниці обладнання розраховується на підставі фактичного технічного стану складових частин обладнання, який відображено в акті дефектації.
Щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання
Дата подання: 05 жовтня 2020 10:25
Дата відповіді: 18 листопада 2020 17:51
1. Щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовником у тендерну документацію (надалі за текстом – ТД) включено один з кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі, визначений ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п. 3.5. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, перелік документів, що подаються учасником для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам відповідно до статей 16, 17 Закону, зазначені в Додатку № 1 до ТД. Керуючись підпунктом 4.3. пункту 4 Додатку № 1 «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» до ТД, для підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має бути наданий наступний документ: довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою. Відповідно до ч. 7 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону. З огляду на викладене, просимо надати роз’яснення на наступне запитання: - У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про надання послуг з ремонту обладнання Замовника, який/які із нижчеперелічених документів є достатнім та має міститися у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі для підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником у підпункті 4.3. пункту 4 Додатку № 1 «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» до ТД: - довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів саме учасником процедури закупівлі, або - довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів саме залученим співвиконавцем, або - довідки з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів як учасником процедури закупівлі так і співвиконавцем. При наданні роз’яснення на дане запитання просимо врахувати обставини коли:  учасник процедури закупівлі не є виконавцем послуг, а послуги надаються виключно субпідрядником;  учасник процедури закупівлі та субпідрядник/співвиконавець є виконавцями послуг. 2. Щодо залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання. Замовником у пункті 3.5. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено, що у разі, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону. За вказаних обставин, просимо надати роз’яснення з наступного запитання: - Чи має право учасник процедури закупівлі залучити спроможності суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про надання послуг з ремонту обладнання Замовника, у разі якщо посадова особа субпідрядника/співвиконавця є пов’язаною особою (в розумінні п. 20 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі) з посадовою особою учасника процедури закупівлі, що його залучає?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 7 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено перевірку Замовником суб’єктів господарювання, фінансові спроможності яких залучаються учасником процедури закупівлі як субпідрядників/співвиконавців (в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), у випадку закупівлі послуг для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ч. 3 статті 16 Закону. Але, АТ «Укрзалізниця» відповідно до ч. 2 статті 16 Закону встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а не наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Пунктом 4.3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання учасником довідки за встановленою або довільною формою щодо підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів. Дана вимога стосується учасників в незалежності від залучення учасником спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Щодо встановленого Замовником терміну надання послуг
Дата подання: 05 жовтня 2020 10:30
Дата відповіді: 18 листопада 2020 17:52
Згідно даних, які розміщені на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель, 25 листопада 2020 року об 14:55 год. відбудеться аукціон по процедурі відкритих торгів на закупівлю Послуги з ремонту електричних машин МВ-132. Відповідно до ч. 5, 6 ст. 33 Закону, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. У пп. 1.4.4. п. 1.4. «Інформація про предмет закупівлі» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації (надалі за текстом – ТД) визначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): до 31.12.2020 р. З огляду на викладене, за найсприятливіших умов (при відсутності підстав для призупинення процедури закупівлі) та у разі опублікування 25.11.2020 р. в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлю, даний договір може бути укладеним не раніше 05.12.2020 року та не пізніше 15.12.2020 року При цьому, необхідно врахувати п.5.1 проекту договору згідно з яким, подача Виконавцю Обладнання для надання Послуг проводиться згідно з Графіком подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання (Додаток 2 до цього Договору) (далі – Графік), узгодженим Сторонами в порядку та строком, передбаченим Положенням про порядок подачі в ремонт і видачі з ремонту рухомого складу, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 22.04.2002 № 261. Згідно Графіку подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання (Додаток 2 до проекту договору), строк подачі обладнання в ремонт складає протягом 10-35 календарних днів після підписання договору. Разом з тим, відповідно до п. 5.4. проекту договору, після приймання Обладнання в ремонт та оформлення Акта приймання обладнання в ремонт (за формою згідно з Додатком 9 до цього Договору) Виконавцем протягом 3 (трьох) робочих днів здійснюється розбирання Обладнання, яке подане у ремонт у присутності представника Замовника та складається Акт дефектації (за формою згідно з Додатком 8 до цього Договору), який підписують представники Замовника і Виконавця із обов’язковою фотофіксацією відбракованих вузлів, на основі чого визначаються обсяги робіт з ремонту кожної одиниці Обладнання та необхідні для здійснення ремонту комплектуючі. Дата підписання Акту приймання обладнання в ремонт є датою початку ремонту. Згідно із п. 5.11 проекту договору, строк надання Послуг визначається Графіком подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання, наведеним у Додатку 2 до цього Договору, та по кожній одиниці ремонту становить не більше 35 (тридцяти п’яти) календарних днів з дати підписання Акта приймання обладнання в ремонт. З вищевикладеного вбачається, що відведений Замовником строк дії договору (до 31.12.2020 року – п. 12.1. проекту Договору (додаток 11 ТД)) є недостатнім для надання Виконавцем послуг з ремонту обладнання Замовника у відповідності до вимог Правил ремонту електричних машин тепловозів та дизель-поїздів, які затверджені наказом Укрзалізниці від 28.07.2011 №451-Ц (ЦТ-0205). З огляду на викладене, просимо надати відповідь на наступне запитання: - враховуючи перелічені вище обставини та положення ч. 6 ст. 41 Закону, чи має намір Замовник здійснювати пролонгацію договору на початок наступного року та в якому обсязі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розгляд можливості продовження строку дії договору може бути здійснений АТ «Укрзалізниця» після його укладання відповідно до чинного законодавства.
Уточнення п.п. 7.1.11, 8.10 проекту договору (Додаток № 11 до ТД).
Дата подання: 05 жовтня 2020 10:32
Дата відповіді: 18 листопада 2020 17:53
Уточнення п.п. 7.1.11, 8.10 проекту договору (Додаток № 11 до ТД). Відповідно до п. 7.1.11 проекту Договору (Додаток № 11 до ТД), разом з первинними документами, відповідно до п. 4.4. Договору, які підтверджують факт надання Виконавцем послуг, Виконавець надає Замовнику довідку в довільній формі за підписом уповноважених осіб Виконавця та скріплює печаткою (у разі наявності), яка повинна містить наступну інформацію: - повне найменування виробника; - торгівельна марка; - країна походження; - юридична адреса виробника; - країна, де зареєстрований виробник як платник податків; - реєстраційний чи податковий номер виробника. Довідка надається Виконавцем у розрізі кожного виду послуги, з розшифровкою використаних комплектуючих, запасних частин, матеріалів тощо іноземного виробництва. Така довідка є додатком до первинних документів, які підтверджують надання Виконавцем послуг. Згідно із п.8.10 проекту Договору, у разі невиконання та/або неналежного виконання п. 7.1.11 цього Договору Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 30 (тридцять) відсотків від вартості наданих Послуг. З огляду на викладене, просимо надати відповідь на наступне запитання: - Чи зобов’язаний Виконавець надавати у довідці розшифровку використаних комплектуючих, запасних частин, матеріалів тощо вітчизняного виробництва? - Чи є «неналежним виконання» п.7.1.11. проекту Договору викладення Виконавцем в довідці неповної інформації (як приклад ненадання інформації щодо податкового номеру іноземного виробника), зазначеної в п.7.1.11, та/або існують інші обставини? - У разі порушення Виконавцем вимог п. 7.1.1. проекту Договору, штраф у розмірі 30 (тридцяти) відсотків стягується з Виконавця від загальної вартості наданих ним Послуг за весь час дії договору чи від вартості окремо наданої Послуги (ціни одиниці ремонту Обладнання), за якою було допущено таке порушення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До питання: Чи зобов’язаний Виконавець надавати у довідці розшифровку використаних комплектуючих, запасних частин, матеріалів тощо вітчизняного виробництва?
Виконавець зобов’язаний надавати у довідці детальну розшифровку використаних комплектуючих, запасних частин, матеріалів тощо тільки імпортного виробництва. Вітчизняного виробництва розшифровувати непотрібно. В цьому випадку в довідці Виконавець зазначає, що було використано комплектуючі, запасні частини, матеріали вітчизняного виробництва без розшифровки.
«Чи є «неналежним виконання» п.7.1.11. проекту Договору викладення Виконавцем в довідці неповної інформації (як приклад ненадання інформації щодо податкового номеру іноземного виробника), зазначеної в п.7.1.11, та/або існують інші обставини?»
У пункті 7.1.11 наведено повний перелік інформації, яку необхідно зазначити Виконавцем в довідці. Тому, якщо Виконавець надав інформацію частково, наприклад не вказав реєстраційний чи податковий номер іноземного виробника предмета закупівлі, то надання такої довідки повинно вважатись неналежним виконанням пункту 7.1.11.
До питання: У разі порушення Виконавцем вимог п. 7.1.11. проекту Договору, штраф у розмірі 30 (тридцяти) відсотків стягується з Виконавця від загальної вартості наданих ним Послуг за весь час дії договору чи від вартості окремо наданої Послуги (ціни одиниці ремонту Обладнання), за якою було допущено таке порушення?
Оскільки довідка, яка надається Виконавцем на виконання п. 7.1.11, є додатком до первинного документа, то штраф необхідно стягувати з Виконавця тільки від вартості послуг тих первинних документів, по яких ненадані довідки та/або якщо в довідки включена неповна інформація.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-17-006154-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:43131657
Дата подання: 06 жовтня 2020 14:42
на умови закупівлі
зауваження до проекту договору по тендерній пропозиції №7269973
Скасована
Дата: 09 жовтня 2020 10:33
Причина: доповнення
Номер вимоги: UA-2020-09-17-006154-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "НВПП "ДАК-Електропром", Код ЄДРПОУ:30147542
Дата подання: 07 жовтня 2020 15:46
Щодо оплати наданих послуг
Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонуємо внести зміни до нижчепереліченого пункту проекту Договору (Додаток № 11 до ТД):
У абз.1 п.4.2. проекту Договору після слів «надання Виконавцем рахунку» знак «кома» замінити на знак «крапка», а слова «та за наявності належним чином оформленої Виконавцем податкової накладної, зареєстрованої в ЄРПН відповідно до вимог законодавства України, якщо Виконавець є резидентом та платником ПДВ» - виключити.
У абз. 2 п.4.2. проекту Договору після слів «протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів» виключити слова «з дати реєстрації податкової накладної», та доповнити словами «з дати відвантаження Обладнання».
Пункт 4.2. проекту Договору викласти в наступній редакції: «п.4.2. Розрахунки за фактично надані Послуги, відповідно до підписаного Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору), здійснюються Замовником після надання Виконавцем рахунку. Сплата вартості Послуг за замовленням здійснюється Замовником протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати відвантаження Обладнання» .
Підстава: Безпосередня залежність настання строку оплати за надані послуги від факту реєстрації податкової накладної призводить до дискримінації потенційних учасників-платників ПДВ шляхом штучного створення для них обставин, які можуть призвести до імовірного відтермінування строку оплати за надані послуги. Так, факт реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних не залежить від волевиявлення платника податку, так само як і не залежить від законності і правомірності його дій, з огляду на те, що саме контролюючий орган (досить часто без достатніх правових підстав) здійснює зупинення реєстрації податкових накладних. Платник податку позбавлений можливості в короткі строки скасувати таке рішення контролюючого органу про зупинення реєстрації податкової накладної, наслідком чого є тривалий адміністративний спір, який, в свою чергу, спричине відтермінування оплати за надані послуги за Договором.
Усвідомлюючи зазначені Замовником у п. 4.2. проекту Договору умови оплати за надані послуги та імовірні ризики, це призводить до зменшення потенційних учасників закупівлі, які є платниками ПДВ, що не сприяє підвищенню якості надання послуг і зниженню вартості робіт, що прямо суперечить принципам публічних закупівель, установлених ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 листопада 2020 17:54
Внесення змін до пункту 4.2. Проєкту договору не доцільне. Таким чином, п. 4.2 Розділу 4 Проекту договору, залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2020-09-17-006154-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:43131657
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:34
внесення змін до ТД
внесення змін до ТД
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 листопада 2020 17:55
- щодо викладення п. 7.1.11 Розділу 7 Проєкту договору в запропонованій редакції учасника: «п. 7.1.11 На письмову вимогу Замовника разом з первинними документами, відповідно до п. 4.4. Договору, які підтверджують факт надання Виконавцем послуг, Виконавець надає Замовнику довідку в довільній формі за підписом уповноважених осіб Виконавця та скріплює печаткою (у разі наявності), яка повинна містить наступну інформацію:
- повне найменування виробника;
- торгівельна марка;
- країна походження;
- юридична адреса виробника;
- країна, де зареєстрований виробник як платник податків;
- реєстраційний чи податковий номер виробника.
Довідка надається Виконавцем у розрізі кожного виду послуги, з розшифровкою використаних комплектуючих, запасних частин, матеріалів тощо іноземного виробництва. Така довідка є додатком до первинних документів, які підтверджують надання Виконавцем послуг.» повідомляємо, що запропоновані доповнення до п. 7.1.11 є недоцільними та такими, що не відповідають інтересам АТ «Укрзалізниця». Таким чином, п. 7.1.11 Розділу 7 Проєкту договору, залишається без змін.
- щодо викладення п. 7.1.12 Розділу 7 Проєкту договору в запропонованій редакції учасника: «п.7.1.12 На письмову вимогу Замовника, не пізніше 10 січня року наступного за звітним, Виконавець письмово повідомляє Замовника про наміри включити операції по Договору до свого Звіту про контрольовані операції. Цей пункт є істотною умовою цього Договору.» повідомляємо, що запропоновані доповнення є недоцільними. Таким чином, п. 7.1.12 Розділу 7 Проєкту договору, залишається без змін.
- щодо виключення п. 7.4.5 Розділу 7 Проєкту договору.
Пунктом 7.4.5 Розділу 7 Проєкту договору передбачено право Замовника ініціювати збільшення строків оплати, які визначені договором. Проте, пунктом 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено зміну договору лише за згодою сторін. Внесення змін до п. 7.4.5 не доцільне. Таким чином, п. 7.4.5 Розділу 7 Проєкту договору, залишається без змін.
- щодо викладення п. 8.2 Розділу 7 Проєкту договору в запропонованій Учасником редакції: «п. 8.2 За односторонню необґрунтовану відмову від виконання своїх зобов’язань за цим Договором Виконавець сплачує іншій Стороні штраф у розмірі 10% (десять) відсотків від загальної ціни цього Договору.» повідомляємо, що запропоновані доповнення є недоцільними та не відповідають інтересам АТ «Укрзалізниця». Таким чином, п. 8.2 Розділу 7 Проєкту договору, залишається без змін.
- щодо викладення п. 8.4 Розділу 8 Проєкту договору в запропонованій Учасником редакції: «п. 8.4 За порушення Виконавцем строків надання Послуг, передбачених цим Договором, останній сплачує Замовнику неустойку у розмірі 0,1% (нуль цілих одна десята) відсотка від вартості Послуг, з яких допущено прострочення виконання, за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на період сплати неустойки. Крім того, за прострочення понад 30 (тридцяти) днів, Виконавець додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 7% (сім) відсотків вказаної вартості.» повідомляємо, що при порушенні зобов’язань виникають наслідки, встановлені договором або законом, зокрема сплата неустойки (штрафу, пені). Стаття 1 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання горошових зобов’язань» передбачає, що за прострочку платежу платники сплачують на користь отримувача горошових коштів пеню у розмірі, встановленому умовами договору. Відповідно до ст. 549 ЦКУ штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання.
Частиною 1 ст. 231 ГКУ передбачено, що законом щодо окремих видів зобов'язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається.
У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:
за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Враховуючи вищевикладене, Замовник встановлює у проекті договору умови та вимоги для їх виконання сторонами договору виключно у правовому полі відповідно до законодавства України.
Таким чином, внесення змін до п. 8.4 Розділу 8 Проєкту договору не доцільне. П. 8.4 Розділу 8 Проєкту договору, залишається без змін.
- щодо викладення п. 8.8 Розділу 8 Проєкту договору в запропонованій Учасником редакції: «8.8 За порушення Замовником строків оплати за надані Виконавцем послуги, передбачені цим Договором, Замовник сплачує Виконавцю пеню у розмірі 0,1% (нуль цілих одна десята) відсотка від суми несвоєчасно сплачених коштів, за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на період сплати неустойки.», повідо повідомляємо, що запропоновані доповнення є недоцільними та не відповідають інтересам АТ «Укрзалізниця». Таким чином, внесення змін до п. 8.8 Розділу 8 Проєкту договору не доцільне. П. 8.8 Розділу 8 Проєкту договору, залишається без змін.
- щодо виключення п. 8.10 Розділу 8 Проєкту договору.
Внесення змін до п. 8.10 Розділу 8 Проєкту договору не доцільне. Таким чином, п. 8.10 Розділу 8 Проєкту договору, залишається без змін.
- щодо внесення змін у Додаток 4 Проєкту договору та у Додаток 4 тендерної документації.
Тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до Додатку 4 Проєкту договору та до Додатку 4 тендерної документації. Зміни будуть оприлюдненні додатково.
- щодо дискримінаційності вимоги про надання згоди Учасника процедури закупівлі на обробку його персональних даних відповідно до вимог п. 1.3. Додатку 1 та Додатку 10 тендерної документації повідомляємо, що потенційний Учасник процедури закупівлі добровільно та свідомо приймає участь у відповідній закупівлі, де Замовником є АТ «Укрзалізниця», та розміщує через систему «Прозорро» пакет документів та, відповідно, надає згоду на обробку персональних даних його як Учасника саме через систему «Прозорро». Крім того, згідно зі ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі» потенційний Учасник може звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою, виклавши всі обставини порушення законодавства на думку такого учасника у сфері публічних закупівель.

Документи подані скаржником

06 жовтня 2020 14:42
Вимоги СМ.docx

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 10:34
Вимоги СМ.docx

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Послуги з ремонту електричних машин SM500IL
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 921 761,57 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 452,33 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27652 UAH


Title: Lot 1. Repair services of electric machines SM500IL
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 921 761,57 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 452,33 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

13 од
Послуги з ремонту електричних машин SM500IL
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Repair services of electric machines SM500IL
CPV: 50220000-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій