Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво мережі вуличного освітлення в с. Політанки, Шаргородського району, Вінницької області по вулицях Героїв Майдану, Космонавтів, Миру, Кутузова, Пушкіна, Польова та Шевченка.
Очікувана вартість
194 200,00 UAH
UA-2020-09-17-005639-b 8a9f94aa3f5d4f4ea86390861fd816e4
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єпур Катерина Андріївна

+380674301123 POLITANKY_sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Політанківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04325710
Місцезнаходження: 23542, Україна , Вінницька обл., село Політанки, село Політанки Шаргородського району
Контактна особа: Єпур Катерина Андріївна
+380674301123
POLITANKY_sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 15:54
Очікувана вартість: 194 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 942,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво мережі вуличного освітлення в с. Політанки, Шаргородського району, Вінницької області по вулицях Героїв Майдану, Космонавтів, Миру, Кутузова, Пушкіна, Польова та Шевченка.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво мережі вуличного освітлення в с. Політанки, Шаргородського району, Вінницької області по вулицях Героїв Майдану, Космонавтів, Миру, Кутузова, Пушкіна, Польова та Шевченка.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, с. Політанки, Шаргородського району, вул. Героїв Майдану, Космонавтів, Миру, Кутузова, Пушкіна, Шевченка.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Місцезнаходження замовника - 23542, Вінницька обл., Шаргородський р-н, село Політанки, ВУЛИЦЯ СУВОРОВА, будинок 10; категорія замовника - згідно пункту 1 частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»- орган місцевого самоврядування; вид закупівлі – передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%), з включенням/ ціни податку на додану вартість (ПДВ). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 11:01
Документація (зміни).docx
18 вересня 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 11:01
Документація (зміни).docx
17 вересня 2020 16:06
Документація .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-17-005639-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ", Код ЄДРПОУ:34849153
Дата подання: 18 вересня 2020 13:30
Вимога про виключення дискримінаційних умов з тендерної документації
Пунктом 12.7. Документації передбачено наступні умови « На учасника-переможця процедури закупівлі покладається обов’язок щодо оплати послуг консультанта торгів, визначеного замовником (згідно укладеного між замовником та консультантом торгів договору) в розмірі: 5 000 грн. (П’ять тисяч грн.) без ПДВ, за надані замовнику послуги щодо супроводу спрощеної процедури та на підставі договору на користь третьої особи, що укладається між переможцем процедури закупівлі, Замовником та консультантом торгів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Дана сума повинна бути сплачена на користь консультанта торгів не пізніше ніж протягом 60 днів з дати укладення договору про закупівлю між замовником торгів та учасником-переможцем процедури закупівлі».
На нашу думку, дана вимога є незаконною, оскільки учасник не зобов’язаний оплачувати такі послуги.
Неодноразово, рішеннями Постійно діючої адмінколегії АМКУ при розгляду скарг про порушення у сфері закупівель було встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону.
Замовникам слід замовляти послуги консультанта торгів окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги. Тому, щоб уникнути оскарження в АМКУ вищевказаного, просимо виключити вимогу щодо можливості оплати вищезазначених послуг Учасником-переможцем з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2020 17:20
Доброго дня. Ваша вимога врахована та будуть внесені відповідні зміни.

Документи

24 вересня 2020 17:20
Відповідь

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 вересня 2020 12:23
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: порушено строк надання відповіді на вимогу
Документи:
25 вересня 2020 12:23
Електронний підпис
25 вересня 2020 12:18
рішення про відміну