Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000000 обл., 0000000000000000000000, 00000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000000000 0000000000000 000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 18:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 12:43 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-05-000011 ● 48a8d38b2f46450987dc51c4710d8162
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2020 11:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2020 №64
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 04.11.2020 № 64
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
14. UA-2020-09-17-003806-c 17.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області як органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель ID моніторингу UA-M-2020-11-05-000011, та за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону Замовник в оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію щодо мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції ─ не зазначення мови (мов) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції не спотворює результатів тендерної процедури та жодним чином не впливає на її результати, не ведучи вже власне мову про те, що місце виконання робіт є режимним об’єктом, потребувало погодження працівників та техніки територіальним органом Служби безпеки України, що власне не спотворює результатів тендеру та не впливає на кінцевий результат оголошення переможцем. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Однак за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що вимоги до учасників щодо підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника, встановлені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації не відповідають частині третій статті 17 Закону, чим недотримано вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону ─ Замовник у Додатку 2 до тендерної документації встановив вимоги до учасників щодо підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника у відповідності із ч.3 ст.17 Закону, що власне не спотворює результатів тендеру та не впливає на кінцевий результат оголошення переможцем. Згідно частини п’ятої статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Однак, на порушення вимог частини п’ятої статті 17 Закону Замовник у Додатку 4 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним ─ додаткове надання підтверджуючих документів не спотворює результатів тендерної процедури та жодним чином не впливає на кінцевий результат оголошення переможцем, а являється додатковим підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційним вимогам та добросовісності учасника, що власне не спотворює результатів тендеру та не впливає на кінцевий результат оголошення переможцем. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Однак, на порушення частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації не визначив спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону ─ не визначення способу документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті 17 Закону не спотворює результатів тендерної процедури та жодним чином не впливає на кінцевий результат оголошення переможцем, який в свою чергу надав пакет підтверджуючих документів, які власне після перевірки не викликали жодних сумнівів та власне й залишаються неспростованими будь-якими іншими доказами, що власне не спотворює результатів тендеру та не впливає на кінцевий результат оголошення переможцем. Окрім того, Замовник при внесенні змін до тендерної документації не оприлюднив у окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону ─ Замовник оприлюднив тендерну документацію в новій редакції та оновлене Технічне завдання 28.09.2020 року на авторизованому електронному майданчику, що власне було доступно для відповідних учасників, яків в свою чергу подавши відповідні тендерні пропозиції підтверджують факт ознайомлення в т.ч. із відповідними оновленими документами, що власне не спотворює результатів тендеру та не впливає на кінцевий результат оголошення переможцем. Згідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладання. Однак, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель додатки до Договору, а саме: протокол погодження ціни, договірна ціна, календарний план виконання робіт та технічне завдання які відповідно до пункту ХІІ Договору є його невід’ємною частиною, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону ─ протокол погодження ціни та договірна ціна по суті є ідентичним відображення цінової пропозиції вказаної учасником в тендерній пропозиції (які в свою чергу відносно переможця є ідентичними у всіх наданих документах, в них відсутні розбіжності та неточності), а календарний план виконання робіт власне випливає із однієї із істотних умов Договору та тендерної документації, в яких чітко встановлених строк виконання робіт, що власне не спотворює результатів тендеру та не впливає на кінцевий результат оголошення переможцем.
2020-11-16 12:24:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 10:13
|